Zoover

7,4

Leuke camping, goede sfeer

Arno,
25-9-2018

Met gezin een week in een stacaravan. Vriendelijke ontvangst, nette camping, prima stacaravan. Vrienden hadden een bungalow, welke ook prima was. Gezellige sfeer, vriendelijk en behulpzaam personeel. Helaas geen winkel en alleen brood op bestelling. Zwembad is erg klein. Ax Les Thermes is half uurtje lopen langs de rivier, gezellig dorpje. Met de racefiets diverse tour de france beklimmingen gedaan zoals Ax 3 Domaines, col de pailheres en plateau de Beille. Verder prachtige omgeving en trip naar Andorra is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping op en mooie locatoe

Mooi gelegen camping,
21-7-2017

Ontvangst was zeer vriendelijk en proffesioneel. Je mag je eigen plaats uitzoeken wij hadden een plaats direct aan de rivier echt super. Er is op de camping veel te doen van twee heel mooie jeu de boules banen tot aan en hagelnieuwe midgetgolf baan. Zwembad is niet al te groot maar voldoet prima. Op de camping is wel vers brood maar in beperkte maten ze zien namelijk graag dat je het besteld van te voren. Het dorp is op loop/ fietsafstand. De sanitair gebouwen worden prima schoon gehouden en de douches zijn echt super. In de rivier kan niet echt gezwommen worden daarvoor is het te ondiep. Hij kan snel stijgen en dan stroomt het wel heel erg snel. .

Gereisd met partner in juli 2017

Veel IS zijn sterren niet waard

Karin Scholtes
28-7-2015

Het is een grote camping, maar een vers broodje is er niet voor ontbijt. Er wordt verwezen naar ax-les -thermes op een half uur lopen. Ben je een uur onderweg om je ontbijt te regelen. Een zwaar minpunt. Het gras was al even niet gemaaid. Beetje jammer, van een camping met 4 sterren verwacht je wat meer luxe.

Gereisd met partner in juli 2015

Rustige camping in mooi gebied

Familie Dijk
18-8-2014

Camping is gelegen in een gebied waar veel te doen en te zien is. Er is animatie, maar wij hebben hier geen hinder van gehad in het achterste deel van de camping bij de rivier. Ruime plaatsen in zon of schaduw. Ax-les-Thermes op loopafstand van de camping. Intermarche op loopafstand in het naastgelegen dorp. Brood op bestelling bij de bar. Klein maar schoon zwembad. Veel chalets van particulieren of verhuur. Het was nu rustig op de camping, als alle chalets bezet zijn is het zwembad te klein. Nu voldeed het omdat het nooit erg druk was.

mooie centraal gelegen camping

Bernd
22-8-2011

Camping ligt op een mooie centrale plek om veel uitstapjes te maken. Veel wandelmogelijkheden in de buurt en een uitstapje naar Andorra moet je zeker niet overslaan. Ook Chateau Lordat en bijbehorende roofvogelshow is zeker de moeite waard. Campingpersoneel is erg vriendelijk. Ze spreken engels en zijn erg behulpzaam. Veel fransen op de camping maar dat geeft het echte vakantiegevoel. Sanitair is netjes. Mooie ruime campingplekken. Kortom zeker een aanrader!

Prachtige omgeving

annemariebron
3-8-2011

Toen we noodgedwongen moesten vertrekken uit de ardennen omdat het zo slecht weer was, hebben we camping na camping afgebeld om te vragen of ergens plek was. Nergens hadden ze plek, totdat we hierheen kwamen en de mensen heel vriendelijk vertelden dat er wel plek was en dat we ook niets hoefden te reserveren. Eenmaal op de camping aangekomen waren er erg veel fransen, het bleek een echte franse camping te zijn want animatie en het avondprogramma werd alleen in het frans georganiseerd. Ook kregen we weinig informatie mee, en informatie die we hadden was alleen in het frans. Een dikke minpunt. De omgeving daarentegen was echt prachtig! en ook veel te doen als je van een beetje sportiviteit houdt. Neem wel voor de zekerheid lange broeken en vesten mee, want de hoogste temperatuur was bij ons 18 graden. (juli) Plupunt: we hadden geboekt tot 3 augustus maar door het slechte weer (laatste dagen regen) zijn we eerder vertrokken en daar deden ze helemaal niet moeilijk over.

Niet gerust.

Skobby
5-8-2010

2 Nachten op deze camping gestaan. Er staan veel vaste chalets van mensen uit de buurt. De tweede nacht om 2u30 werd onze stekker uitgetrokken door thuiskomende jongeren. Gelukkig meteen gemerkt. Omdat de stukken niet van elkaar afgescheiden zijn werd er zomaar over ons stukje gelopen; dat geeft niet echt een gerust gevoel. Weinig respect dus voor privacy. Veel animatie voor kleine kinderen. Vriendelijk onthaal aan receptie.

Super service

Janine
31-7-2010

We maakten een rondreis door Frankrijk en zo kwamen we op deze camping terecht. Een mooie camping! We stonden op een mooie plek aan het beekje met onze tent. Tijdens een uitstapje naar Andorra gaat onze auto stuk. Ellende aan één stuk en 2000 euro lichter, bovendien moesten we de auto een paar dagen missen en moesten we noodgedwongen bijboeken. Auto gemaakt en wij wilden verder reizen, dus rekenen we af op de receptie. We hoefden maar twee overnachtingen te betalen i.p.v. de vijf die we er gehad hadden... Omdat we al zoveel pech hadden gehad met onze auto. Fooi wilden ze niet aannemen... Dan maar een goede beoordeling op Zoover!