Zoover

7,4

Erg goed

Jan van der Goorbergh,
4-10-2018

In het voorjaar een rustige camping. meteen gunstige ligging (t.a.v. boulevard en strand).

Fantasties

Kees,
3-10-2018

Vriendelijk personeel en een goede camping.

Gereisd met partner in september 2018

Hebben het prima naar ons zin.

Peter van Bemmel,
3-10-2018

Wij zijn geweest mei juni enseptember

Sanitair prima missen mogelijkheid om buiten af te wassen.

Zwembad super

Chemisch afval stortplaats slecht niet schoon.

Sanitair schoon maken te lang gesloten.

Gereisd met partner in september 2018

Goede camping op goede lokatie

fra,
2-9-2018

Vooral de ligging, gunstig gelegen dicht bij alle voorzieningen en strand. Goed sanitair, hulpvaardig personeel. Een beetje een min puntje een keurige fitness ruimte maar de apparatuur een beetje gedateerd, jammer. In het voorjaar bovendien zeer gunstige prijzen en acties.

Gaan nog een keer.

Klijs,
31-8-2018

Prima, rustige camping in een gezellige omgeving. Best een aanrader. Toiletgebouw was mooi, doch helaas niet heel praktisch gebouwd. Mooi zwembad, en vriendelijke ontvangst.

Wat meer water toppunten zou een verbetering zijn.

fantastisch

J. Bongers,
31-8-2018

Mooie camping goed en schoon sanitair midden in het dorp dus aan de boulevard

vriendelijk personeel het verbouwde sanitair-gebouw is niet zo,n succes te weinig privecy en te klein.

Gereisd met partner in juli 2018

Camping is oke

Silvia,
27-4-2017

Pluspunten: mooi zwembad, sanitair prima in orde, wel niet verwarmd. Winkeltjes en restaurantjes dichtbij.

Nadelen: in de meivakantie is de camping nog leeg, wij waren de enige caravan, wel is er af en toe een camper geweest voor enkele nachten. Er is geen speeltuin, er zijn twee plekjes waar een speeltoestellen staat voor jonge kinderen. Voor onze dochters van 8 en 10 was er behalve het zwembad niets. zwembad zou verwarmd zijn, mast dat is beslist niet het geval. Wat wij ook een nadeel vonden is dat er geen gratis WiFi is en de verbinding is erg traag.

Camping is in de meivakantie erg rustig. Wel vervelend dat alles contant betaald moet worden en dat je 50 euro borg moet betalen.

Het strand is dichtbij, geen directe toegang tot het strand vanaf de camping.

Wij hadden pech met het weer, rond de 13 graden en bewolkt, dan is er echt niets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Zeer gemengde gevoelens

LJ Balt
23-7-2016

Vooropgesteld; dit was door annulering van een andere boeking vanuit touroperator niet onze vrije keuze. Hierdoor hebben we een flinke korting gekregen. Over animatie en het sanitair kan ik niet oordelen.

Pluspunten;

De camping is netjes, schoon, best groen, heeft een fijn zwembad, aardig personeel op en naast (supermarkt en bakkertje) de camping en de accommodatie (chalet) was prima in orde.

Nadelen;

Onze tieners van 13 en 16 troffen er geen Nederlandse maatjes en vonden het prima om na 6 dagen weer naar huis te gaan. Er stonden n.l. voor 95% Fransen. De animatie was in het Frans (geen idee of ze Engels spreken).

Groot nadeel vonden wij als ouders de ligging. In een vreselijk toeristisch deel van het plaatsje Vias. Aan een doodlopende straat met allemaal winkeltjes waar prullen en toeristische troep te koop zijn.

Er zijn daarnaast tal van barretjes en restaurantjes pal naast elkaar, ze ogen nogal smakeloos ingericht en het eten van 1 tentje (meer hebben we bewust gemeden) was echt zonde van ons geld. Niet iets waar wij door aangetrokken werden.

's Avonds is het er druk met flanerende mensen.

Op de camping hoor je vanaf een uur of 20/21u tot 24u luide muziek van de eigen camping maar ook van die van andere campings of barretjes. Waar ook nog eens een dj continu doorheen zit te blaten. Minstens 3 bronnen kon ik elke avond detecteren.

Alleen tussen 12 en 15u is er bij het zwembad geen muziek.

Het strand nodigde ons ook niet uit. Vol met houtsnippers en geen leuk strandtentje te bekennen.

nieuw waterparadijs

Vandewalle kristof
13-7-2016

Dicht bij de middellandse zee, midden het dorpje, mooi zwemparadijs

Gereisd met partner in juli 2016

Kan beter

Janssen
10-7-2016

Ligt in drukke gezellige omgeving met veel eet en drinkgelegenheden. Mooi zwembad. Dicht bij zee. Redelijk sanitair met niet altijd warm water. Onderhoud van het terrein en de plekken kan stukken beter. Neem genoeg grondkleden mee om de stoffige plekken te bedekken. Bij spontaan aankomen wel zorgen dat je genoeg contant op zak hebt. Onder de €300,00 kun je geen creditcard gebruiken en je moet ook €50,00 borg betalen voor toegangspas. Niet alle receptionistes zijn capabel om mensen fatsoenlijk te helpen. Het gedrag van een vd receptionistes bij het in en uitchecken was dermate onprofessioneel dat ik ondanks het feit dat ik tevreden was over de camping, nooit meer terug kom.