Zoover

19-8-2018

Degelijk en frans

Hilmar
7-8-2013

Geboekt via touroperator: Huis Nr 69 met Prima koel unit - een twee-slaapkamer huisje met keuken, en bank/tafeltje en aparte wc en badkamer – de andere huisjes lagen dichter bij elkaar, en hadden veel minder privacy. Onze auto stond op een dubbele parkeerplaats voor het huis. Airco is nodig omdat de krekels te veel herrie maken, dat slaapt beter met ramen dicht (ook geen muggen dan). Familie had de 6persoons versie zonder airco: veel te warm.

Het eten op de camping is degelijk. 's Ochtends broodjes (besteld de vorige dag) - ook prima.

Looptijd naar het strand en het dorpje / avond-markt is goed te doen (10-15 minuten), Leuke markt parallel aan het strand, verderop speelt ook een 3-mans bandje op een terras.

Marseille is zeker de moeite waard. Toulon kan zelfs met de boot. Hoeveelheid markten / brocante winkels is beperkt, dat is in Nice wel iets leuker.

De Lidl ligt op 5,4 km. Dit is een degelijke franse mobile-home camping voor een weekje. Dat is gezien de omgeving ook wel genoeg.

2008

Nooit meer..

nicky
28-8-2008

Kampeerplaatsten tussen de stacaravans, niet echt gezellig dus. In de omgeving weinig te doen, geen gezellige restaurants.. wel mooie zee, da's echt het enige. Zijn na 3 dagen weggegaan!! Zit vlak langs een doorgaande snelweg die je dag en nacht hoort...alsof ze dwars door je tent heengaan! Dus voor je rust moet je er echt niet heen gaan. Kortom, geen aanrader! En geloof me, ik ben heel wat gewend met kamperen (geen luxe!).. voorbij Perpignan (naar het zuiden toe) is alles GEWELDIG, veeel mooiere campings en omgeving.

Dit nooit meer

christine en gerjan
1-8-2008

We hadden deze camping geboekt voor 12 dagen, met als vraag of we niet te dicht bij de animatie konden staan. De kampeer plek (trouwens ingebouwd tussen mobil homes) die het dichts bij het animatie gebeuren zat, daar werden wij gedropt. Op kiezel stenen moesten wij onze tent opzetten. De camping baas toonde totaal geen interesse, hoe we het hadden o.i.d. Het zwembad is klein. De omgeving super duur, de super U absoluut niet goedkoop. Het is aan te raden naar spanje (Roses) te rijden, waar je voor de helft van het geld uit kunt gaan eten e.d Als je wat meer het binnenland inrijd wel een prachtige omgeving, leuke oude dorpen en steden. Aanraders: Carcassonne, Perpignan, Narbonne, Canet

relaxed....!!

j.h. jonkman
22-7-2008

mooie camping op een mooie plek. net 3 weken gezeten en last minute geboekt bij de camping zelf. zeer acceptabele prijzen voor in het hoogseizoen.

zeer vriendelijk personeel, weinig nederlanders....

zeer mooi zwembadcomplex met mooie snelle glijbaan. veel mobil-homes maar die wij gehuurd hadden was op en top. ruime plekken. voor kampeerders met tent /caravan ongeveer 15-20 plekken. zeer schoon. animatie gewoon gezellig maar aangezien 90% fransen op deze camping ook vooral gericht op fransen maar gewoon leuk. prijs/kwaliteit okee. 8€ op terras bij zwembad voor 4 consumpties. zeer mooie grote stranden met volop gratis parkeergelegenheid. binnen 5 minuten ben je er. rijd 10 km het binnenland in en je bent in een zeer mooi gebied. kortom, een verrassende familiaire, gemoedelijke, kleinschalige camping met alle faciliteiten. en ach, de weg oversteken naar het zwembad...op een megacamping moet je verder lopen en het is gewoon een zebrapad(je). weinig verkeer dus geen probleem. TOP!!!

aanrader!!!

W.Onstein
21-7-2008

Een hele leuke camping met een leuk zwembad, zeer vriendelijk personeel, mooie ligging.

Het strand is binnen een paar minuten bereikbaar met de auto.

Handig winkeltje, waar je s'morgens, s'middags en s'avonds vers stokbrood kunt kopen.

Elke middag en avond worden er activiteiten georganiseerd, maar deze is wel gericht op de fransen. Er staan veel mobilhomes, dus er zijn niet zoveel "echte" kampeerplaatsen. Wij waren met een caravan, maar de vele mobilhomes vonden we niet hinderlijk.

2007

Gezellige, leuke, kleine camping

Fam. de Geus
9-10-2007

Gezellige, leuke, kleine camping.Weinig hollanders.

Vlak aan meer waar je niet kan zwemmen, 5 min. autorijden naaar de stranden. Mooie omgeving,heerlijk zwembad!!Pizza,patat en kip is op de camping te halen en handig winkeltje met smorgens lekker ver stokbrood en croissants.

Gereisd Familie in juli 2007