Zoover
Camping Les Albères

Camping Les Albères

8,3

Prettige, franse camping in prachtige omgeving.

Saartje
9-11-2018

Prettige camping, netjes opgezet. Leuk zwembad maar op drukke dagen in het hoogseizoen wat aan de krappe kant. Ze hebben ook nog een overdekt zwembad ernaast, maar in de hitte van de zomer was het niet te doen om daar te zwemmen. Restaurant prima voor een snelle hap, stokbrood en croissants ook ok.

Beter is de pizzeria onder in het dorp, maar reserveer daar je pizza's! Wij zijn er 2x geweest om 17 uur en konden pas na 22.00 uur onze pizza ophalen?!

Camping was wel enorm Frans georiënteerd waardoor onze oudste van 13 geen aansluiting had met andere kinderen. Dat was voor ons een minpuntje. Onze jongste had wel een NL vriendinnetje in de eerste week.

Wifi is enorm duur.

Omgeving is prachtig, enorm veel te doen! Uitstapje naar Spanje, de kustplaatsjes, snorkelen bij de (sentier sous-marin) bij Cerbère Banyul, naar Gorges de la Fou, le train jaune, Carcasonne, etc etc. Heel veel leuke dingen te doen!

goede camping

Patricia
21-9-2018

restaurant op de camping stelt weinig voor als ook de "winkel" op de camping..... camping is goed gelegen voor uitstappen naar de zee en kleine dorpjes en om naar Spanje te gaan ! Zwembad is goed alleen wel oppassen met vloer in en rond het zwembad : veel wondjes in de voeten van kindjes..... uitermate vriendelijk personeel (receptie, onderhoudspersoneel, etc).... zeker restaurant "Bar Le Catalan" een bezoek brengen want is voortreffelijk om te eten, en niet duur ! geleven in centrum van La Roques des Albères. Mobilhomes op de camping zijn bijna allemaal nieuw envoorzien van alle gemakken !

Gereisd Anders in september 2018

Zomervakantie Les Alberes

Maurice
23-8-2018

Prima en nette camping met voornamelijk Franse gasten waar we met 3 kinderen 3 weken verbleven. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Regels is zwembad worden goed nageleefd en minidisco was leuk voor onze jongste dochter.

Aanbod in campingwinkel mag uitgebreider.

Gereisd Anders in augustus 2018

Heerlijke camping

Van Druten
17-8-2018

Prachtig gelegen en goed onderhouden camping met mooie schone mobilhomes én voorzien van airco! Zwembad leuk alleen ontbreken parasols en net even te weinig bedjes. Horeca kan zoveel beter met iets meer enthousiasme maar de pizza's waren goed. Het winkeltje slaat nergens op,weinig aanbod en duur en vonden de broodjes niet lekker waarop we iedere ochtend naar de bakker gingen in het dorp.

Camping is Frans georiënteerd maar dat vinden wij juist leuk. Animatie vond ik matig. ligging in prachtig gebied en uit de drukte maar toch centraal om van alles te doen.

Kleine verbeterpuntjes maar absoluut een camping waar wij terug zouden komen! Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Boerkamp
16-8-2018

We hebben een leuke vakantie gehad.

Plus-punten: rustige sfeer, vriendelijke beheerder/personeel, alles zeer schoon, leuk niet te druk zwembad en op 20 minuten van diverse strandjes.

Min-punten: Frans georiënteerd en voor het restaurant kun je beter naar de bakker en pizzeria in het dorp. Die zijn overigens erg goed en niet duur.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Top vakantie

A & A
7-8-2018

Top vakantie

Heerlijke 3 weken gehad op deze camping in het uiterste zuiden van Frankrijk. Ideaal gelegen: net uit de drukte van Argeles, dichtbij Spanje, meteen in de bergen en top weer. We haden een stacaravan (52) vrij achteraan op de camping, dit was heerlijk. Lekker ruime schaduwplek. Kids hebben zich super vermaakt in en om het zwembad. Eten op de camping was ook goed, simpel maar goed. Elke avond werd er wel iets georganiseerd maar dit was telkens rond 23.00-23.30 uur afgelopen. Weinig overlast dus. Verder zijn we naar de Gorges de la Fou, Canet, Collioure, Argeles en een dag naar Spanje geweest. Al met al een top vakantie. 3 weken was eigenlijk nog te kort.

Fantastisch 👊

B.van Krimpen
4-8-2018

De camping ligt erg mooi aan de voet van mooi groen heuvel- en berglandschap.

Camping is temidden van veel groen. Accommodaties zijn netjes en personeel is vriendelijk. Er wordt zelfs in enige mate Engels gesproken.

Echter mensen die slecht ter been zijn kunnen beter deze camping mijden vanwege het heuvelachtig terrein.

Minpunt is de prijs die je per week, per apparaat moet betalen voor WIFI. € 20,00 is toch wel aardig aan de prijs.

Maar desondanks een mooie camping zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie heuvelachtige camping

Nemo
21-9-2017

Heel mooie camping op de flanken van de Pyreneeën/Alberes. Heel glooiend. Heel veel groen. Geen weide vol caravans en tenten. Wij huurden een stacaravan van touroperator. Was ok. Grote campingplaatsen met heel veel privacy voor wie met de tent komt. Mooi buiten- en binnenzwembad. Waarschijnlijk wel te klein in hoogseizoen. Restaurant op camping heeft beperkt aanbod, maar wat ze hebben is ok. Doen ook thema-avonden. Laroque is leuk dorp op loopafstand van de camping (+-/ 20 min wandelen). In dorp leuk café uitgebaat door sympathiek Belgisch koppel. Uiteraard meerdere heerlijke Belgische bieren te verkrijgen. Enkele leuke restaurants waar men goed eet voor weinig geld. Uitstappen naar Argelès sur mer, Céret voor markt op zaterdag, enz allemaal binnen half uur rijden. Misschien minder leuk voor families met kinderen. Behalve zwembad niet veel voor kids.

Gereisd Met partner in september 2017

Mannelijk personeel is niet leuk !!

Koffeman
29-8-2017

Praten geen woord Engels en zijn super arrogant

Gereisd Met vrienden in augustus 2017
Het management, directrice, 31-8-2017

Hallo

We lezen uw reactie. Ons team moest interveniëren voor nachtelijke geluidsoverlast voor u en de andere twee gezinnen. Er zijn regels om in een collectieve plaats als een camping te respecteren.

Bovendien heeft de manager tijdens de uitvluchtinventaris gevonden van de breuk (tv) die je moet regelen, waardoor je boos bent.

Ons team heeft zijn werk gedaan voor het welzijn van iedereen!

Met vriendelijke groeten

Fijne camping en super mooie omgeving

Familie
19-8-2017

Mooie huisjes. Vriendelijke mensen. Jammer dat er weinig te eten was bij het restaurant en dat je Frans moet spreken. Maar de mensen zijn wel vriendelijk en erg lief voor kinderen. Een nadeel voor ons was dat de veranda erg hoog ligt en daardoor gevaarlijk was voor onze zoon die net loopt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017