Zoover
Hotel Catalonia Avinyo

Hotel Catalonia Avinyo

7,1

Geweldige ligging, maar wel wat minpunten.

J.H. de Ligt
26-9-2018

Modern en schoon stadshotel. Zeer centraal gelegen in het oude centrum. Uitgebreid ontbijtbuffet. We hadden een kamer met rustige ligging gevraagd en die kregen we ook aan de binnenplaats. Daardoor heerlijk geslapen. De kamer was wel wat klein en de (daarentegen redelijk grote) badkamer kan een renovatie gebruiken. Maar vooral de ontbijtruimte was te klein voor het hotel. Daardoor leek het een soort chaotisch kippenhok. Het personeel had ook moeite om alles op tijd aan te vullen. Het koffieapparaat viel om de haverklap in storing. Zwembad op de bovenste verdieping stelt niet veel voor. Ongeveer 3 bij 4 meter. Al met al is de prijs/kwaliteit verhouding matig.

Gereisd Met partner in september 2018

Super hotel!

Jill
10-5-2017

Ik heb een super tijd gehad.

Mooi net luxe hotel. De ligging is top je bent zo op de ramblas.

En het meest fantastische was de jacuzzi op het dak.

Gereisd Anders in mei 2016

Geweldig hotel, erg behulpzaam personeel

wilma noteborn
30-3-2014

Enige minpunt: sommige kamers hebben een tussendeur (kan gehorig zijn, maar nauwelijks last van gehad).

Sommige kamers schijnen geen raam te hebben, vraag naar een kamer aan de voorkant (wij hadden daar geen last van).

Het was er heeeeeel erg schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Modern hotel op 150 meter van Ramblas

Marco
9-8-2013

Goed hotel voor kort verblijf, wij zaten met raam aan een steegje en er zijn geen balkons aanwezig. Het is een vrij nieuw hotel met aardige inrichting. je kan ook een kamer krijgen zonder uitzicht maar daar hebben wij geen ervaring mee.

Gereisd Met partner in mei 2013

Voor de gek gehouden

Hans
14-7-2012

Het zal je maar gebeuren. Goede recenties gelezen, snel geboekt want toe aan een weekje vakantie. Ingechecked en hoopvol het kaartje van de kamer deur in het slot en je vrouw gaat spontaan huilen...je hebt een deel van een familiekamer gekregen (elke verdieping heeft er een paar) waar de beruchte en niets verhullende tussen deur in zit. De kamer is piepklein en stinkt zwaar naar gestikte wasgoed. Kpnden wel een verdieping lager dezelfde kamer krijgen en dan de volgende dag een 'normale' kamer. Je vakantie is hoe dan ook verziekt. Men heeft het gewoon ge probeert zelfs uit een klerenkast geld te verdienen.2,5 x 3 meter zijn geen normale afmetingen voor een kamer en over elkaar heen moeten stappen om in bed te komen ook niet....bedrog dus!

Absolute citytrip-aanrader!

Anoniem
19-12-2011

Een ideale uitvalbasis voor een citytrip! De ligging van het hotel is top. Zeer centraal gelegen. Vriendelijk personeel, goede service. Kamers zijn aan de kleinere kant, mr is niet erg omdat je toch de hele dag buiten bent. Dit hotel is een echte aanrader!

Gereisd Met partner in december 2011

Herrie

Reiziger
12-11-2011

Tussendeuren tussen kamers houden geen geluidbtegen

Gereisd Alleenreizend in november 2011

Tophotel op een toplocatie

Annie Pijpers
15-8-2011

Prima hotel, zit in een leuk straatje met allerlei leuke winkels en heerlijke tapasbarretjes en de kamer zijn zeer schoon en netjes en leuk ingericht, wat voor mij altijd heel belangrijk is!

En op een Toplocatie, 200m aan de ene kant de Ramblas en 200m aan de andere kant de haven.

Wij gaan voortaan altijd naar dit hotel.

Gereisd Met partner in juli 2011

Goed hotel op goede locatie!

JoJo
9-10-2010

Erg goed hotel! De kamers zijn misschien klein maar strak, van alle gemakken voorzien en lekker schoon!

De ligging is bijna perfect: Super dicht bij het Ramblas, maar nét zo ver weg dat je geen last hebt van drukte. Helaas kijk je aan een kant wel tegen een muur aan.

Het hotel is erg laag van prijs als je kijkt wat je er voor krijgt!

Gereisd Met partner in september 2009

Goede ligging bij de Ramblas

Nathalie
7-9-2010

Het is een leuk maar geen sprankelend hotel. De ligging is goed en het ontbijt was goed verzorg. Alleen jammer dat onze kamer geen ramen had. En de douche had geen douchegordijn of afscherming warrdoor het al gauw een zwembad werd. gelukkig hadden we genoeg handdoeken om het droog te maken. Verder hebben we het heel erg naar ons zin gehad in Barcelona .