Zoover

Sorteren

Mooie camping

Karin van Rens
29-7-2017

Mooie camping wel gelegen aan drukke weg anderhalve kilometer van dorp en zee . Sanitair was niet netjes aan camping zijde

Prachtig, maar alleen Fransen

Rene
17-1-2016

Echte camping voor Fransen. Wij zijn hier 4 dagen geweest omdat we aan de kust wilde blijven. Geen enkele Nederlanders te vinden, ook een unicum toch?

Onze zoon van 12 heeft wat Engelse kinderen gevonden en hiermee gespeeld.

Een prachtig zwembad, werkelijk fantastisch.

Sanitair niet voldoende voor een 4 sterren camping.

Omgeving met kust heel erg tof, weer is niet zo mooi als Zuid-Frankrijk maar dat wisten we. Fietsen mee, perfecte omgeving hier voor.

Het surfstrand was perfect om te Body-boarden en te branding surfen.

Echt geweldige dagen hier gehad.

Ook het eet tentje daar is geweldig.

Grote salade met brood voor Eur. 4,00 - je hoeft 's avonds niet meer te eten.

Kortom, goed vermaakt, en Frans weer opgehaald :-)

Fantastische camping!

Eduard
25-7-2015

Mooie mobilehome met grote veranda met groot zonnescherm, veel ruimte eromheen, meerdere zwembaden met fantastisch binnenbad, keurig personeel zeer correct en behulpzaam, de kinderen 6 en 9 hebben genoten en hebben zich geen seconde verveeld, bewaking maakte elke avond eerst even een rondje om te laten zien dat zij er zijn, strand is dichtbij ca 10 minuutjes lopen, genoeg te doen in de omgeving. Echt waar voor je geld.

Waardeloos

Wientjes
22-7-2011

Tenzij je van herrie houdt waardoor je elkaar niet kan verstaan als je bij je tent zit is dit geen plek om te zijn, zeker niet met jonge kinderen, die je liever voor 12.00 's avonds op bed wilt hebben. Opmerkingen bij andere commentaren, veel plastic huisjes, etc deel ik wel, in de cijfermatige beoordelingen vind ik dit door de meesten erg mild beoordeeld. Eigenlijk vind ik alleen de ligging van de camping OK, want de zee is er heerlijk en Brem is best een aardig dorpje in een mooie regio.

Best wel uit te houden in het naseizoen

Cerasus
9-9-2010

In het naseizoen is het hier best een leuke plaats om te verblijven. De mobile homes zijn over het algemeen nieuw, mooi en voordelig en de dames bij de receptie staan je vriendelijk in een soort Alo-Alo-Engels te woord en doen moeite het je naar de zin te maken.

In het hoogseizoen lijkt het me hier niet zo ontspannen, de facilteiten zijn niet toereikend bij een volledige beziiting van alle accomodaties. Ook de plekken voor de echte campeerders zien er een beetje armoedig uit.

Dus gewoon gaan, buiten het seizoen, niet te veel uitgeven en niet te veel van de camping verwachten. De omgeving maakt alles goed!

waardeloos

R Korteweg
22-8-2010

Wij hebben de caravan gebruikt die kennissen daar hebben heen gereden en die wij weer mee hebben terug genomen, maar wij hebben zelden zo'n slechte camping mee gemaakt.

Dat de toilet gebouwen oud zijn dat mag en kan maar zo smerig is echt niet nodig en dat waren ze wel, te goor om op te zitten.

Iedere avond tot 12.00 keiharde muziek en na afloop van die irritante golfkarretjes die over de camping racen.

Het is dat het strand op loop afstand was, anders hadden we na 3 dagen al vertrokken.

Nu konden we onze geboekte 13 dagen nog net volhouden.

Nooit weer deze camping.

echte franse camping

de Vries
8-8-2010

L’océan is nu van de mobile home bouwer Rideau die het helemaal vol zet met zijn plastic huisjes.Op de 75 ruime plaatsen die nog over zijn sta je op zand en dennen naalden.

Klein zwembad met nog kleinere terras om te zonnen, en veel te weinig bedjes.

Ontzettend levendige en rumoerige echte Franse camping met 95% Franse gasten daar is de animatie iedere avond tot 12 uur (wij stonden naast de tent) op gericht, helemaal niets in het engels. Zelfs Boney M en ABBA komen iedere avond voorbij in het Frans ;-)

De “artiesten” proberen door ontzettend veel volume en enthousiasme hun prestaties enigszins acceptabel te maken.

Het sanitair wordt met de wel bekende franse slag schoon gehouden.

Er waren beperkte levens middelen beloofd maar dat houd op met een pain in de bar.

Je gaat hier heen puur voor het strand, camping is op 5 minuten lopen van zand strand.

Voor de mensen die willen internetten via de wifi (€3,- p/d €10.- p/w), heb veel geduld dan heb je meestal wel 15 minuten internet.

Mag het woord camping niet meer hebben.

J.W. de Boer
3-8-2010

Terrein volgestampt met mobil-homes. Van de vroeger zo rustig en gemoedelijke camping is na de verkoop en (in 2010) samenvoeging met de naast gelegen camping Littoral totaal niets meer overgebleven. Nog een aantal plaatsen voor de

"gewone"kampeerder. Deze worden zeer slecht onderhouden. Te weinig sanitair in

verhouding tot het aantal mensen. De animatie is een aaneenschakeling van lulligheden en derde rangs "artiesten" Na vele jaren met plezier op l'Ocean te hebben gekampeerd is de grens voor ons thans bereikt. Wij gaan er niet meer naar toe.

Ze doen hun best.

Norbert
1-8-2010

Wij hebben op deze camping gestaan met een eigen caravan.

3 toilet gebouwen gezien 1 werd slecht of helemaal niet schoon gemaakt de andere 2 redelijk. Technisch onderhoud van het sanitair vond ik slecht. Diverse wc brillen eraf of stuk. Werd niet gemaakt. Douches redelijk schoon. Voor Franse begrippen goed. Franse toeristen zijn smerig! Die maken er een zooitje van. 5 minuten lopen naar de zee. Brem sur Mer, leuk klein dorpje. Je moet met de auto erop uit om iets leuks te zien. Stad Sables-D Olonne is moeite waard. Animatie in het Frans. Zou iets internationaler mogen. Ze doen wel hun best. Animatie tot 23.30 uur en daarna rustig. Op de receptie zijn ze heel vriendelijk en praten ze ook Engels. Supermarkten in de buurt van de camping. De prijzen op de camping zijn goed. De camping ziet er verder goed verzorgd uit. Toezicht zwembad goed en vriendelijk.

Zwembad oogt op de folder groter dan het is. Voor ons te weinig in de omgeving te beleven. Wij gaan niet meer naar dit gebied.

Voor herhaling vatbaar

Lou en Marij
3-9-2009

Perfecte camping met goede ligging mbt strand en andere plaatsen in de buurt. Erg gemotiveerde en attente campingbaas en personeel.