Zoover

Gereisd Anders in augustus 2018

Prima camping

Edwin
2-7-2016

Niet heel grote camping. Veel mobile homes. Wij hadden er eentje aan de rand van de camping met drie slaapkamers. Plus eigen bbq. Was allemaal schoon en netjes.

De camping ligt aan de weg naar het strand, is loopafstand. Maar de auto is het meest eenvoudig, want parkeerplekken genoeg. Het strand is helemaal top, heerlijk ruige zee!

Omgeving vonden wij ook leuk. Mooie stadjes (ook San Sebastian) en de Pyreneeën dichtbij!

Leuk verblijf

Madame28
14-9-2013

-santitair kon stukken beter. Dit is wel aan vernieuwing toe.

- elke dag galmen op het zelfde tijdstip dezelfde liedjes van de animatie over d camping. Erg irritant.

-zwembad heeft geen glijbaan maar is wel schoon, en genoeg bedjes aan het zwembad.

-campingwinkeltje is ook prima. Voor de kleine dingetjes. Voor wat meer boodschappen is de Supermarché aan ge raden. Ook is er in het winkeltje elke ochtend vers stokbrood, croissants, chocoladebroodjes etc.

- Grote staanplaatsen tussente bomen dus waslijntje spannen kan perfect.

- aardig personeel

-zee op loopafstand

- aan de weg waaraan de camping is gelegen zijn genoeg restaurants.

-we hebben op deE camping een week gestaan met plezier.

relax, gemoedelijk en ruim

jois
2-9-2009

Deze camping bezocht in afgelopen zomer, 2009. Hartelijk welkom, lekker kalm aan, ze namen de tijd en we voelden ons welkom. De eerste indruk was n beetje shabby, maar dat was al gauw weg. Ruime plaatsen ( 6ptent, auto, eet en hangzitje, en nog ruim plek). Schoon sanitair, veel warme douches, aparte hokjes met spiegel en wasbak, gedeelde wc's Er is een campingwinkel. In de buurt ligt carrefour en intermarché. Richting Dax ligt een lidl. De omgeving, tja. Voor de stadjes hoef je niet echt te gaan, Biarritz is wel de moeite waard en Dax ook wel. De kleinere stadjes niet. De camping ligt aan een doorgaande weg met veel campings en elke camping heeft zijn eigen entertainment...in ieder geval geen overlast van gehad.

Ik was vooral onder de indruk van de oceaan (5 min. lopen). Zwemmen tussen de vlaggen en een lekker ijsje eten op de terugweg. Veel plezier!

ps. het weer was supermooi! warm en 's nachts prima koel.

2008

Rustige "franse" camping

tineke
21-7-2008

Wij hebben hier al 10 keer gecampeerd.

Voor het eerst in 1997. Onze zoon wilde graag golfsurfen. Dat kan hier uitstekend. Het strand is niet zo geschikt voor kleine kinderen vanwege se stroming. Zwemmen is hier voor hen bijne niet mogelijk. Verder heerlijke rustige camping. Voor de leeftijd tussen 12 en twintig is het hier ' s avonds en 's nachts te doen op het strand. Ze gaan daar in groepen naar toe en hebben het er altijd erg gezellig.

De camping wordt 's nacht heel goed bewaakt door speciaal aangestelde mensen.

Je staat heerlijk tussen en onder de bomen. de plaatsen zijn groot genoeg.

Wij vinden en vonden het er erg leuk en voor elk wat wils.

Labenne Océan/ Le Boudigau

Dirk
21-6-2008

Wij zijn er geweest in Juli 2007 niet echt een camping voor met motorhome naar toe te gaan.In tegenstelling tot wat in de boeken beschreven staat is dit geen motorhome vriendelijke camping.Geen voorzieningen en je rijd overal met je camper tegen de laag hangende takken, wat schade met zich meebrengt. Klein supermarktje net buiten de camping.Weinig te beleven dit is een saai dorpje. Plaats om tot rust te komen. De omgeving maakt veel goed, prachtig strand op 8min wandelen, prachtige golven wel sterke stroming. Niet geschikt voor kleine kinderen of ouderen!