Zoover

8,1

Prima verzorgd hotel

Linda
20-6-2006

Prima verzorgd hotel. De kamers zijn wat verouderd, maar voldoende. Het hotel is mooi gebouwd. Strand is prachtig aan een rustige, warme zee. Jammer dat er om het hotel niet veel te doen is, daarvoor moet je echt met tuktuk of taxi. Maar eten bij de buren is echt een aanrader!

Gereisd Anders in juni 2006

wij waren hier begin juni 2006, de eerste indruk is erg er

tristan
20-6-2006

wij waren hier begin juni 2006, de eerste indruk is erg goed het ziet er prachtig uit en heeft een super ligging. De kamers zelf zijn wel okee maar de badkamer en met name de douche is een drama. Maar als je daar doorheen kijk zie je een top locatie met een prachtig strand. En dan valt de kamer best wel mee. Het ontbijt is simpel maar prima. 's avonds is het lekker om een biertje / cocktail te drinken op het strand bij de buren, want het hotel heeft geen strandbar, alles is om 10 uur dicht.....

Chaweng is goed bereikbaar, je pakt zo'n pick up taxi en betaald ongeveer 30 bath pp om naar chaweng te gaan, wat nog geen 5 min rijden is.

Tip huur een auto, rondje koh samui duurt ongeveer 3 uur en je ziet echt veel rijden daar is niet eng iedereen houd rekening met je, zelfs de bromers.

Bij aankomst kregen wij een standaard kamer toegewezen

Sandy en Jody
18-6-2006

Bij aankomst kregen wij een standaard kamer toegewezen. Deze zijn klein en niet erg mooi en schoon. Na klagen bij de receptie kregen wij een superior kamer toegewezen, deze zijn stukken beter. Ze proberen iedereen in een standaardkamer te krijgen, maar daar moet men niet akkoord mee gaan.

Voor de rest is het hotel prima, maar verwacht niet veel faciliteiten. Zwembad is aan de kleine kant, maar het hotel ligt aan het strand. Eten kun je in het centrum dat niet op loopafstand ligt. Het hotel heeft een uitstekende spa, met uiterst vriendelijk personeel. De massages zijn echt een aanrader. Het hotel is prima als je niet al te veel luxe wenst en je op het strand rustig wilt relaxen.

Prima hotel, direct aan het strand, goede service

Donkervoort
8-4-2006

Prima hotel, direct aan het strand, goede service. Kamers wat aan de kleine kant. Ontbijt wordt keurig gepresenteerd. Inderdaad is de prijs van eten iets aan de hoge kant, maar daar staat tegenover dat er kwaliteit wordt geleverd. 2 a 3 uitstekende verzorgde BBQ`s per week aan het strand met een leuke show vol dans of muziek. maar ook de mogelijkheid van ala carte eten is in voldoende mate mogelijk. Tevens een leuke strandbar die de gehele dag geopend is. tussen 16.00 en 19.00 uur 2de drankje gratis. Strand is schoon, er zijn voldoende ligbedden aanwezig met parasol.Voor het hotel is een traxistandplaats, maar ook kan voordelig gebruik gemaakt worden van het lokale openbare vervoer.

Zijn hier geweest van 25 maart t/m 4 april 2006

Super Resort

Martin
6-2-2006

Super Resort...misschien wel het mooiste resort van Koh Samui, met name de ligging is geweldig.

Enige min puntje, ondanks de luxe, goede bediening, enz...is het eten / drinken flink aan de dure kant, de verhouding is een beetje zoek.

Tip:

Ga gewoon next door uit eten, ben je voor de helft van het geld klaar en heb je dezelfde luxe.

Gereisd Anders in februari 2006

We zijn afgelopen week terug gekomen van een tweeweekse in

Monique
2-12-2005

We zijn afgelopen week terug gekomen van een tweeweekse strandvakantie in het Impiana Resort wat we mede o.b.v. de resencies op deze site gekozen hebben. Helaas viel het wat tegen. Impiana Resort is best aardig maar beslist geen viersterrenhotel! De douche is in alle kamers slechts 25 cm(!) breed en ligt achter de badkamerdeur, als je doucht staat de badkamer meteen blank, in de kast geen legplanken, slechts 1 stoel in de kamer.

Verder wel alle faciliteiten als tv, minibar, strandhanddoeken aanwezig. Ontbijt was goed evenals de cocktailbar, het strand en het zwembad (inderdaad niet groot).

Verder waren we er tijdens de recente overstromingen. Van de 12 dagen hebben we 4 zon, 4 dagen zwaar bewolkt en 4 dagen nonstop regen gehad. Dit jaar was het extreem maar ik ga noooit meer in het november die kant uit.

echt een top hotel

R van IJzendoorn
24-10-2005

echt een top hotel...mooi, netjes, mooi zwembad ( iets aan de kleine kant, direct aan het prive strand ( leuke happy hour )...al met al een mooi en goed hotel...mooie kamers, mooie ontbijtruimte op terras ( goed ontbijt )heerlijke lunches en avondeten ( alleen weinig belangstelling ) een top hotel

Gereisd Anders in oktober 2005

Zijn er vorig jaar 2 dagen geweest maar dat bleek een dus

Har
17-10-2005

Zijn er vorig jaar 2 dagen geweest maar dat bleek een slechte keus, dus gaan we nu 10 dagen.

Prachtig resort en vriendelijk personeel en direct aan het strand en wat voor een strand! Paradijselijk.

Gereisd Anders in oktober 2005

Prima hotel aan mooi strand

Monique
5-8-2005

Prima hotel aan mooi strand. Avondeten in het hotel hebben wij ook niet gedaan...maar bij de buren is het heerlijk vertoeven. Beach Love; uitstekende keuken en met de blote voeten in het zand dineren.

Voor mensen die slecht ter been zijn is het lastig; er zijn nogal wat trappen om het strand en de eetzaal te bereiken en geen lift. Van het strand naar de kamer kan een behoorlijke klim zijn.

Goed ontbijt, prima service en vriendelijk personeel. Kortom en goed hotel voor de verwende vakantieganger.

Goed hotel met keurige kamers

Roderick
11-7-2005

Goed hotel met keurige kamers. De ligging is ideaal: ver genoeg van Chaweng beach om buiten de drukte te zitten en dichtbij genoeg om indien gewenst de drukte binnen 10 min op te zoeken. Romantisch dineren direct op het strand in een heerlijk relaxte sfeer is naast het hotel mogelijk bij een aantal prima restaurantjes. Absolute aanrader.

Gereisd Anders in juli 2005