Zoover

8,1

Geweldig hotel!

Nancy
10-8-2008

Wijn zijn hier enkele dagen geweest. Een geweldig hotel. Je wordt vriendelijk ontvangen en de kamers zijn super luxe. Het hotel ligt direct aan het strand en er zijn diverse eettentjes waar je heel goed voor weinig kan eten. Met de taxi is het maar een paar minuten naar het centrum van Chaweng. Het eten in het hotel smaakt ook goed maar wel duurder. Kortom, echt een hotel waar ik terug zou gaan.

Super hotel!

Jan de Graaf
6-8-2008

Wij zijn hier in juli 2008 2 nachten geweest en het was in één woord geweldig! Alle kamers zijn volledig gerenoveerd en doen niet onder voor een vijf sterren kamer. Het personeel verwacht dat het hotel volgend jaar dan ook 4 of 5 sterren heeft in plaats van 3. Hier word momenteel nog met man en macht aan gewerkt maar daar hebben wij geen last van gehad. Het restaurant naast het hotel "beach love" is inderdaad erg goed en gezellig.

In sept 2007 zijn wij hier geweest en volgens mij hadden

E. brouwer
13-5-2008

In sept 2007 zijn wij hier geweest en volgens mij hadden wij zo te zien te hiervoor te lezen reacties de mooiste kamer. Onze deur en terras lagen letterlijk aan het strand en naast het zwembad en massagetafel, super mooi. En we hadden een hele mooie badkamer met een douche die buiten was, wel omringd door een muur maar je had echt het gevoel dat je in de natuur was. Volgens mij hadden we per ongeluk de bruidsuite ofzo. Maar zeker de moeite waard om naar terug te gaan!

Erg mooi hotel

Dennis
13-3-2008

Erg mooi hotel. Minpunt is dat er geen bar/zembad bar aanwezig is. Restaurant is erg verlaten altijd. Dames van het hotel zijn wel iedere dag erg druk met het schoonhouden van het hotel.

Gereisd Met partner in december 2006

Ze waren aan het verbouwen, een en al overlast

M. Bosch
13-3-2008

Ze waren aan het verbouwen, een en al overlast. We kregen een kamer die volgens mij sinds de jaren 50 niet meer van binnen bekeken was. Personeel gehaast en ongeinteresseerd. Raar, want Impiana heeft een goede naam. De komende maanden voordat de renovatie af is hier niet heen gaan. En je zit echt wel ver van de gezelligheid af. Chaweng is nou eenmaal druk, maar als je daar geen zin in hebt kun je altijd ergens anders heen 's avonds. Heb je daar wel zin in, dan is 't Impiana echt te ver.

Een hotel waar niet uitgehaald wordt wat er in zit

ron messing
20-8-2007

Een hotel waar niet uitgehaald wordt wat er in zit. Restaurant 's avonds bijna leeg, waarom.. 50 meter verderop eet je net zo lekker voor minder dan de helft. In het restaurant boven heb ik nooit iemand zien zitten, daar zou je elkaar ook niet kunnen verstaan van de herrie van de afzuiging van de keuken. (dag en nacht) Die is ook goed te horen in de kamers, zonde. De kamer met de deur aan de wegkant heb ik niet geaccepteerd, veel te veel lawaai dat doordringt. Heel mooit strand (pas op met de rotsen scherp!!) en leuke restaurantjes net langs het hotel. Huur een scooter ( een paar Euro per dag) en je hebt altijd vervoer, alleen met 2 man erop de heuvels in, gaat bijna niet (zwaarder uitvoering nodig) Wij kwamen hier na Koh Tao en ik had zo weer terug gewild.

Wij zijn in september 2005 in dit resort geweest

Hans
20-7-2007

Wij zijn in september 2005 in dit resort geweest. Geweldige ligging zeer vriendelijk personeel en zeer ruime kamer. Het eten is buitengewoon goed. een echte aanrader en we gaan zeker hier nog een keer terug, maar dan voor wat langer dan enkele dagen. Toppertje.

Gereisd Familie in juli 2007

Leuk hotel, mooi aan het strand

Jeannette en Henk Hinten
6-3-2007

Leuk hotel, mooi aan het strand. Accepteer idd geen kamer met te kleine douche. Plastic gordijn plakt aan je lijf. Geen planken en laden voor klein spul. Ze zeggen dat alle kamers zo zijn, maar dat is niet zo! Er is dus veel verschil in kamers. 700 baht voor buffet op het strand. inclusief bediening.Fruit,drankjes enz. gewoon aan kraam op strand kopen. Italiaan aan de overkant is erg goed. Taxi 200 baht. Ander vervoer 60 baht p.p.

Mooie ligging en zeer vriendelijk personeel

R.van der Haak
2-11-2006

Mooie ligging en zeer vriendelijk personeel. Eten is goed.De strand BBQ is een belevenis met lekker eten en veel muziek en show. Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Mooi strand en alle strandstoelen badlakens enz zijn gratis. Drankjes op het strand zijn spotgoedkoop zo ook de zakjes met kokos en annanas. Kortom een aanrader.Kamers mooi en schoon alleen asl je wilt douchen heb je meestal koud water.

Mooi hotel, ligging is direct aan de weg en in sommige is

Jasper Nieuwenhuizen
18-9-2006

Mooi hotel, ligging is direct aan de weg en in sommige kamers is dit te horen. De prijs kwaliteit is slecht maar dat geldt voor heel Koh Samui. Ruim 100 euro voor een luxe kamer per nacht. Een auto huren is leuk alhoewel het eiland niet echt veel te bieden heeft. Met name leuk om te winkelen en uit te gaan. Wel prachtige stranden. Ga voor meer natuurschoon naar Koh Chang en voor betere accomodatie (meer luxe veel minder kosten). Op Koh Samui gebruik gemaakt van de wasserette. Voor twee personen, 8kg was, gestreken en al voor 5 euro !