Zoover

9,9

Paradijs

lydia bax
11-2-2018

Fantastisch hotel, all inclusive is all inclusive. Het hele personeel doet werkelijk alles om je in de watten te leggen. Zeer mooi en luxueus hotel . Special thanks to all the staff You are Fantastic!!!

Gereisd Met partner in februari 2018

hemel op aarde

schepers margot
23-8-2014

van begin bij aankomst tot de minuten dat je vertrekt is dit echt een stukje hemel op aarde.

niet twijfelen maar boeken wij willen zekers nog terug gaan wij hebben de beachvilla en een watervilla geboekt en ze waren allebei super.het is er overal proper rustig en je ontspant vanzelf en het eten is er heerlijk ,het ontbijt,het middagmaal,de snacks en je avondmaal er is keuze te over en lekkere coctails het was voor ons een super reis!!!en een dikke pluim voor al het personeel

Geweldige plek op de wereld

Joyce
20-11-2009

Super de luxe !!! 2 weken heerlijk in het paradijs in onze eigen watervilla. Voor 2 weken is dit heerlijk, langer niet want dat is het eiland al snel te klein. Service is heel erg goed en attent. We hebben onze trouwdag gevierd en een verjaardag, op deze speciale dagen mocht je op het strand eten en met de verjaardag was er zelfs een taart !! Super

Een nadeel is dat we een tafel moesten delen met een ander stel, elke dag !! Het is al eventjes geleden dus misschien dat dat nu niet meer zo is.

Zou ik bij een evt volgende keer niet in toestemmen.

2008

Wij zijn afgelopen kerst naar Lilybeach geweest

Brigitta Luykx
13-1-2008

Wij zijn afgelopen kerst naar Lilybeach geweest.

Is echt een aanrader je wordt echt in de watten gelegd. Eten was ontzettend goed erg gevarieerd.

Duiken is ook goed minpuntje huisrif niet altijd toegankelijk door de sterke stroming. Dus je bent genoodzaakt bootduiken te maken. Maar dit is geen straf duikgebied is erg mooi. Stranden zijn ook erg mooi en ideaal voor snorkelaars mooi ondieprif om te snorkelen en voor ervaren snorkelaars ook leuk om langs het huisrif te snorkelen stijle wand met erg veel scholen vis.

Al met al een mooie vakantiebestemming voor een onbezorgde vakantie.