Zoover
Hotel Arabia Azur Beach Resort

Hotel Arabia Azur Beach Resort

8,4

Prima voor kort verblijf.

Edwin
11-9-2019

Prima hotel, rustig gelegen nabij Koblenz.

Ontbijt is erg goed verzorgd. Avondbuffet is erg sober. Jammer, dit kan met kleine aanpassingen veel beter.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Fantastische vakantie op één groot minpunt na.

Anne
7-9-2019

Ik heb bijna alleen maar positieve punten op eentje na. Dit resort was hartstikke fijn om te verblijven! Goed eten met veel variatie van dag tot dag, voldoende bedjes aan het water en aan het zwembad en Voldoende plekken om drinken te halen. Ook hadden we een nette kamer die elk dag goed bijgehouden werd. Een groot minpunt hier vind ik dat het personeel rondom het strand en zwembad, alle vrouwen van top tot teen bekijken. Vooral als je nogal wat vormen hebt zijn ze niet weg te slaan. Het is te ongemakkelijk voor woorden en je voelt je er helmaal niet fijn bij. Op je vakantie wil je gewoon op een normale manier in je zwemkleding kunnen lopen zonder al die ogen elke dag over je lichaam te zien gaan op een slechte manier. Ik vond dit écht niet oké en dit is voor mij een grote reden om niet terug te gaan naar dit resort.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Zeer goed hotel een aanrader

Ben Brugman
18-7-2019

Opnieuw een prima verzorgd verblijf in dit hotel.

Heerlijk gegeten en genoten van de zeer vriendelijke mensen die in dit hotel werken.

Een mooie verbetering zijn de mensen die het animatieteam leiden en een mooie uitgebreide vorm van animatie aanbieden.

Tevens zijn bij het zwembad nieuwe ligbedden geplaatst.

Kortom een echte aanrader voor een ieder die een goed all inclusief hotel in Egypte zoeken

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer

Hans
16-7-2019

5e keer Egypte.

Hou je van kip, kluiven, rijst, pasta of elke dag BBQ en in de rook zitten, dan moet je hier zijn. Veel te druk voor te weinig plaatsen. Kamers schoon. Fooien opent deuren, en door medewerkers met kleingeld leuren. Sommige obers lijken hier voor straf te werken. Wat een uitstraling. Receptionistes en barpersoneel zien je soms niet te staan. Wat een arrogant volk. Een ober in de view bar was nog een beetje aardig. Sluiten zwembadbar voortijdig, althans voor ons, maar niet voor de locals. We zijn wel wat gewend in vier eerdere keren maar snap niet hoe het komt dat dit zo gewaardeerd wordt. Een grote vergissing.

Gereisd Met partner in mei 2019

Al 5 keer geweest en blijft heerlijk!

Vera
7-7-2019

Vriendelijk personeel, goed eten, ruime kamers. Uitgebreide mogelijkheden tot excursies.

Gereisd Met partner in februari 2019

Geweldig!

Maartje Overbeeke
24-6-2019

Ik snap de negatieve reacties echt totaal niet!! Wat een top hotel! Kan echt niks verzinnen wat niet goed was... personeel uitermate vriendelijk, eten heerlijk, alles vers bereid! Altijd wel ergens een strandbedje te vinden! (Die overigens heeeeerlijk liggen) de snorkeltrip die we geboekt hebben bij t hotel was ook echt te gek!! Zelfs met wilde dolfijnen mogen zwemmen omdat we ze onderweg tegen kwamen 😍😍 het huisrif is ook prachtig! Elke dag weer nieuwe vissen gespot! Moet ik nog ff doorgaan??? Hihi oké als ik dan écht 1 minpuntje moet geven... de bedden waren aan de harde kant.. maar das dan ook echt t enige! Dikke 10 voor dit hotel! Volgend jaar gaan we met de kids terug!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Super hotel voor 1week a.i.

Razma
16-6-2019

Een goed hotel, zeker voor een week all inclusive. Wat verouderde kamers, wel schoon. Hele aardig personeel.

Gereisd Met partner in maart 2019

Arabia Azur Resort is prachtig & ongelofelijk goed

MarFa
13-6-2019

Tophotel! Van de vijf keer Egypte is dit hotel het beste, ook al hadden al de anderen vijf sterren.

De kamers waren mooi en proper. Het uitzicht op de lagunes was prachtig.

Voor het eten waren we niks gerust wegens de vele slechte beoordelingen. Ik begrijp de mensen niet die zoiets schrijven. Dat er alleen schapenvlees of kip zou zijn is niet waar, er was ongelofelijk veel keuze en alles was heel lekker.

We hebben zelfs geen diarree gehad en in Egypte is dat zeer uitzonderlijk.

Handdoeken leggen om 6 uur, zoals er vaak geschreven is, was helemaal niet nodig.

Na het ontbijt, rond 9:30 u, hadden we nog steeds plaatsen naast elkaar aan de lagune.

Het personeel was echt vriendelijk en behulpzaam. Na een kleine fooi liepen ze de benen van onder hun lijf om ons toch maar niets te kort te laten komen en het naar onze zin te maken.

We hebben ons laten verwennen met een massage van een uur. Zaaaalig! Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Nooit meer

Mevr.Appeldoorn 75 jaar
13-6-2019

Totaal ongeschikt voor iemand die slecht ter been is, ik had een rollator bij me. Wordt met het boeken niet duidelijk vermeld!! Ook niet toen ik van te voren belde met vragen en om te zeggen dat ik met een rollator op reis ging. Nu schijnt het er op de laatste pagina te staan onder “goed om te weten” Ben daar gevallen afstanden veel te groot om te lopen.Kon het hotel niet uit dan moest je een groot stuk bergopwaarts lopen.Een touroperator was great!!! Nooit meer boeken bij onze touroperator.Alleen op een site waar je rolstoel vriendelijk kunt aanklikken !!!! Nu twee weken na terug komst nog bont en blauw van het vallen! Was een ramp.

Gereisd Met partner in mei 2019

Voor herhaling vatbaar👌

Mirjam Van Bockel
12-6-2019

Fijn resort. Mooie kamers en heel schoon. Super vriendelijk personeel! Eten is fantastisch... buffetten zijn zeer uitgebreid en gevarieerd. Was hier samen met vriendin ook al in 2013 geweest en is in 2019 nog net zo goed. Een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in april 2019