Zoover
Hotel Pontao

Hotel Pontao

Hotelstersterster
7,8

Prima je kan daar goed vertoeven

René
23-10-2018

Was uitstekend en vriendelijk mensen

Gereisd Met partner in oktober 2018

Relaxed

Mieke
22-10-2018

Dichtbij het centrum en de zee

Gereisd Alleenreizend in oktober 2018

Fantastisch!

Mevr. Jansen
11-8-2018

Samen met een vriendin ben ik hier in maart geweest. Was een heerlijke vakantie. Ligging van het hotel is goed. Met 5 min lopen ben je bij het strand of in het stadje. Hotel zelf kamers waren ruim en schoon. Ontbijt lekker en Zwembad was ook wel prima, maar veel handdoekje leggen en vaak niet mogelijk om in de zon te liggen. (Maar waar doen ze dat niet😉)

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Heerlijk relaxed en prima hotel

Frans de Roo
25-12-2017

Prima hotel met fijn en vriendelijk personeel. Ontbijt voldoende en goed. Vlak bij strand en centrum van stadje.

Kamer worden goed bijgehouden en zijn schoon.

Min puntje de klanten met name uit Scandinavië hebben de onhebbelijke gewoonte om de bedjes rond het zwembad vanaf 7.15 uur de gehele dag te reserveren en soms aan beide kante tegelijk om s middags aan de andere kant te kunnen liggen. Tip aan de directie hier tegen op te treden is wel zo prettig voor de andere gasten die dit niet doen en ook aan het zwembad willen liggen.

Verder zeker voor herhaling vatbaar gezien het prima geheel

Fijn Hotel

Gera
1-10-2017

Het hotel is goed onderhouden, nu mooi wit geverfd. Kamers erg netjes.

Zwembad ligt lekker in het midden, wij hadden een kamer o de begane grond, dus je kon zo in het zwembad springen. Zwembad werd elke dag schoon gemaakt, net als de omgeving eromheen. De kamer(superior) die wij hadden was prima en schoon, elke dag schone handdoeken. Badlakens zijn er niet, maar die heb je eigenlijk ook niet nodig.

Het ontbijt was eenvoudig, maar goed. Het personeel behulpzaam en vriendelijk.

Wij hebben er een pizza en hamburger gegeten die waren lekker. De rest van de maaltijden in het stadje" gegeten.

Wat erg prettig is, is de ligging, je bent zo( 5 minuten) naar het strand gelopen en naar het stadje, of beter gezegd de gezellige straat war van alles te doen is.

Ik was met een vriendin en hebben on geen een moment onveilig gevoeld. zelf op het strand kan je ze je spullen laten liggen, er komt niemand aan.

Verder kan je overal met euro's betalen. je krijgt zelfs euro's terug. Op de laatste avond hebben wij zelfs de escudo's kunnen omruilen voor euro's in de restaurants of winkeltjes.

Rustig eenvoudig hotel

JP
19-4-2017

Ideale ligging, aan de rand van het gezellige dorp Santa Maria en op loopafstand van strand.

Gereisd Met partner in februari 2017

Oud hotel maar wel schoon.

Eva
22-1-2017

Er wordt zeer goed schoongemaakt, de kamermeisjes zijn heel vriendelijk. Echter het receptiepersoneel is niet vriendelijk of behulpzaam, een vraag om een extra kussen werd zeer moeilijk over gedaan. Het hotel is slecht onderhouden, er is vaak geen of niet genoeg water om te douchen. Het eten is redelijk maar het ontbijt wordt slecht aangevuld, als je vroeg bent is er geen probleem. Het hotel ligt recht tegenover een disco die gelukkig alleen op vrijdag en zaterdag open is maar dan ook doorgaat tot 6.30 in de ochtend.

Leuk hotel met schoonheidsfoutjes

Pim
15-12-2016

goede bedden, mooie kamers, klachten snel opgelost, elke dag schone handdoeken en lakens. Op loopafstand van strand en centrum van het dorpje.

Een goede kok, zal heel wat meer gasten in het hotel doen eten, wij hebben dat 2 maal gedaan, uitgedroogde kippenpoot geserveerd met spruitjes (stond broccoli op het menu) en een pizza zo klef als een vaatdoek, maar gelukkig zijn er op loopafstand enige betaalbare eetgelegenheden. De badkamer ziet er gelikt uit echter handen wassen in de wasbak gaf problemen, omdat de uitloop van de kraan ca. 15 cm boven de bodem van de ondiepe wasbak is geplaatst. Geen goede waterkering van de douchebak, het water loopt zo de badkamer in en dan niet in de afvoer, maar de slaapkamer in. Waarom geven ze ouderen (ben 71) een kamer op 2 hoog zonder lift? en nooduitgang ontbreekt ,1 trapopgang voor 2 vleugels. Nog 1 ding na de douane accepteren ze geen escudo's meer alleen euro's dus zorg dat je door je escudo's heen bent.

Ideaal voor vakantiegangers die rust willen!

Fiore
2-9-2016

Als je niet teveel wilt betalen zit je in dit hotel goed. Hier geboekt o.b.v. ontbijt en logies. Het ontbijt is niet luxe, maar er is precies wat je nodig hebt.

Onze kamer was prachtig. Je kon duidelijk zien dat het recentelijk was gerenoveerd. Luxe grote badkamer en slaapkamer met moderne inrichting, gratis goedwerkende airco, wifi en mini koelkast (TOP!).

Het hotel ligt vlakbij het centrum. Met twee tot vier minuten lopen sta je al in het centrum. Groot voordeel van dit hotel is dat de lokale supermarkt erg dichtbij is, het tankstation ook. Geweldig Mexicaans restaurant achter het hotel (roze gebouw achter Pirate Club), eens wat anders dan vis.

Het personeel is erg vriendelijk, vooral als je bedenkt dat ze 150-300 euro p.m. verdienen en het leven op Sal erg duur is. Ze staan toch elke dag voor je klaar met een lach. Niks gestolen door de schoonmaak.

Zwembad is klein, maar schoon. Het strand is op 5 min lopen. Genoeg strandbedden aan het zwembad. Wij hoefden geen handdoekje te leggen, zoals bij de grote resorts, ondanks het hoogseizoen. Goed hotel als je wilt genieten van je rust, niet zo massaal als andere hotels. Lekker kleinschalig, zonder ons-kent-ons-cultuur.

Leuk,voor herhaling vatbaar hotel!

Caroline
23-5-2016

Rustig klein hotel, met vriendelijk personeel.

Goed ontbijt, goede kamers.

Beschut zwembad.

Gereisd Met partner in maart 2015