Zoover

Prima!

Bruin
14-5-2019

Prima hotel.

Wel weinig service: geen hulp met koffers, geen koffie'tjes/theezakjes op kamer (wel waterkoker), geen flesje water oid op kamer etc.

Eten goed. Yoghurtafdeling ontbijt had wat uitgebreider gemogen (schepyoghurt, gedroogde vruchten etc waren er niet). En elke dag taart - hoe mooi en afwisselend ook - als toetje gaat ook vervelen...

Prachtige, schone, ruime kamer.

Wifi zonder internet - dat was echt slecht. Ook geen 3-4G op de kamer.

Toiletten beneden hebben update nodig, één deur kon zelfs niet eens op slot.

Gereisd Met vrienden in april 2019

leuke plek

Lilian stekhuizen
25-8-2010

Het hotel qawra palace is een leuk hotel. Kamers zijn schoon. Iedere dag nieuwe handdoeken. Aleen erg groot. Alleen het eten was erg slecht. Dus zijn we maar ergens anderes gaan eten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Goed hotel op centrale plek

Annemarie
22-7-2010

In tegenstelling tot sommige anderen hieronder hebben wij een leuke tijd gehad in hotel Qawra Palace. De kamers zijn schoon en verder is een vakantie wat je er zelf van maakt!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Dit nooit meer een verschrikking

N. Schaapkens
14-7-2010

Kamers in zeer slechte staat. Meubulair gammel, elektra levensgevaarlijk, eten ver onder de maat en puur engels gericht. Bij aankomst hebben wij de duty manager erbij gehaald en de reisorganisatie de kamer moest eerst opgekalefaterd worden (bekijk de foto's maar) Zeer slechte bedden, dekbedden met brandgaten erin. Badkamer slecht gepoest (er werd volgens ons 1 emmer water gebruikt om een hele verdieping te poetsen) in de handdoeken vonden wij de haren van voorgaande bewoners of van mensen van de wasserij.Geprobeerd een ander hotel te krijgen maar daar vroegen ze bedragen voor waar je van je stoel viel. Ben in veel hotels geweest maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Dit was iets voor Help red mijn vakantie. Wij hebben dus ook een vette klacht ingediend of wij iets terug krijgen intereseerd ons niet als mensen maar gewaarschuwd worden voor dit hotel. Daarbij hadden wij voor 14 dagen geboekt maar Malta heb je in 7 dagen echt gezien.

NOOIT MEER beslist geen 4 sterren waard.

P en P
26-5-2010

Nooit meer, als bejaarde kun je er naar toe vanaf 75 jaar.

Het hotel is gedateerd en ziet er oud uit. De kwaliteit van het eten is echt geen 4 sterren waard en het hotel ook niet. Het personeel is over het algemeen niet erg vriendelijk.

Er verblijven hier voornamelijk heel veel oude engelsen en het eten is alleen maar engels georienteerd.

In de plaats zelf is niet veel te beleven, vooral in de avonden niet.

Dus onze conclusie is nogmaals geen hotel om aan te bevelen voor mensen die veel vertier en gezelligheid verwachten.

Goed hotel met perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Kenny van Dijk
23-5-2010

Het beste hotel van heel Malta voor deze prijs, niet normaal! Perfecte service en mooie kamers, zeker een aanrader! Wij zijn 8 dagen geweest en iedere avond genoten van het eten en entertainment.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Top vakantie!

saskia
28-2-2010

Super hotel!

Lekker eten, mooie ligging. Echt een top vakantie

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Een keer nooit weer.

carolien van der velden
2-1-2010

Als ik aan dat hotel denk heb ik de hele tijd in mijn hoofd wrong section hahahahah.

Je moet aan de hand van je kamer nummer in een bepaalde rij gaan zitten als je dit de eerste paar dagen niet in de gaten hebt word je zeer onvriendelijk gevraagd daar te vertrekken.

Avond eten heel vies, hadden halfpension hebben er maar twee avonden gebruik van gemaakt.

Zwembad lag half Juni afgeladen vol.

Malta was echt geweldig, auto er bij echt heel goed te doen veel te bekijken en erg mooi. Volgend jaar weel alleen dan zeker ander hotel

Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gerard en Patries
15-11-2009

Het hotel is zijn 4 sterren (vlg onze reisorg.) zeker niet waard. Alles in het hotel is toe aan vervanging. Volgens mij is het na de bouw nog nooit opgeknapt. Wat ik nog erger vind is het feit dat de hygiëne ver te zoeken is, zowel aan het strand als in het zwembad heeft men nog nooit van schoonmaken gehoord. De ligbedden en kussens zijn echt goor. De kamers zijn redelijk schoon maar in de badkamer moet je een oogje dichtknijpen. Ook doordat alles oud is zijn de schimmelplekken niet weg te krijgen. Ik raad iedereen ten zeerste aan continu slippers te dragen. Het eten is heel standaard maar wel goed. De ligging van het hotel is prima. Dicht bij het stadje dus niet te ver lopen (voor mensen die daar niet van houden). Waar je wel rekening mee moet houden is de geluidsoverlast van de muziek die elke avond aan het zwembad (overkant van het hotel) is. Als je kiest voor zeezicht (prachtig!!!) ben je 's avonds tot ca 00:00 uur de pineut. Muziek staat niet een beetje hard maar gewoon MEGA hard

Rustig gelegen hotel

Sandra Smits
2-11-2009

Wij zijn 1 week in dit hotel geweest op Malta en hebben een fijne vakantie gehad. Op het eiland kun je veel leuke uitstapjes maken en wij zijn een dagje naar Gozo geweest. Je ligt hier op rotsplateau's aan zee, wat iets minder is en in de zee zaten kwallen.

Gereisd Met partner in juni 1999