Zoover

Hotel Alesahne Beach

Gedateerd betere alternatieven beschikbaar

Henzen
21-6-2017

Hygiene badkamer : klein en vies

Gereisd Met partner in juni 2017

Goed voor (heel) kort verblijf

eric_van_acker
17-9-2014

Onze eilandtoer begon en eindigde in dit hotel. Gelukkig bleef ons verblijf beperkt tot twee nachten. Vooral de erg kleine badkamer was uiterst irritant.

Gereisd Met partner in september 2014

Wel 2 zwembaden, geen 4 sterren

Sandra
14-8-2013

Wij verbleven hier slechts 1 nacht, na 10 dagen in een geweldig hotel te zijn geweest. Dit 4 sterren hotel was zoveel minder in kwaliteit dan ons andere hotel, vandaar dat ik maar 3 sterren aan dit hotel zou geven. Ligging aan de boulevard. Fantastisch. 2 kleine zwembaden, 1 aan de voorzijde met leuke bar en 1 aan de achterzijde, binnenplaats. Mooie beplanting, leuk aangekleed. Kamer zeer klein. Leuk balkonnetje met heerlijk zitje, uitzicht op zwembadje achter. Grote minpunten: slecht bed en vreselijk kleine douche met oude kranen en alles wordt kletsnat. Ontbijt redelijk. Voor 1 of een paar nachten goed te doen. Maar zou hier niet een hele vakantie willen doorbrengen. Dan zou ik kiezen voor Bellonias Villas, waar ik eerder een heerlijke vakantie had.

Betere hotels voorhanden in deze prijscategorie

Jim
5-6-2011

Gelegen aan de boulevard van het toeristenstadje Kamari. Aan deze boulevard liggen vele eettentjes, shopjes, barretjes e.d. Hotel is voorzien van twee kleine zwembaden. In dezelfde prijscategorie is zeker iets beters te vinden, geen vier sterren waard.

Pluspunten: vriendelijk personeel, ligging aan de boulevard, hotel heeft eigen strandbedden op het lavastrand.

Minpunten: Erg kleine kamer en badkamer.

Kleinschalig hotel aan boulevard Kamari

Sharon Pas
1-6-2010

In de HI gids staat dat het een 3,5 ster hotel met flair is wat onlangs is gerenoveerd. De renovatie betreft alleen maar de gordijnen en bedsprei en wellicht de meubels in de kamer. Het ziet er goed uit maar de badkamer is erg klein, de wc zit bijna in de douche en er is een douchegordijn waardoor de hele badkamer na een douche nat is. Een en ander is niet zo goed afgewerkt. De service is wel heel goed. Wij bleven voor een overnight en men was erg aardig met het verlengen van de check out time. Het hotel heeft twee zwembaden aan de voorkant en achterkant. Het zwembad aan de achterkant was nog niet echt schoongemaakt maar het kan er ook aan liggen dat wij er eind mei waren en dat is nog net voorseizoen. Het hotel is geen 3,5 ster waard zoals in de gids van HI staat. Het is een goed middenklasse hotel als ze de badkamer ook opknappen.

liever niet

Lindhout
9-10-2009

Dit hotel is beslist geen 4 sterren hotel.

Vriendelijke eigenaar, bediening zonder enige glimlach

Kamers goed, badkamer is klein, Douche 60x60

Schoonmaak prima

Kamers hebben geen uitzicht op zee.

Gereisd Met vrienden in september 2009

goed hotel in ontwikkeling

ikke
14-6-2009

Afgelopen jaar is dit hotel gerenoveerd. Dit is op de kamers duidelijk te zien, alles ziet er fris en opgeknapt uit, m.u.v. het sanitair, dat wellicht komende winter volgt? De douche/WC is nog klein en wat ouderwets. Wel is alles schoon. Hotel zou 4 sterren zijn, maar is op dit moment voor mij maar 3,5 ster. Zit wel potentie in. Grote pluspunt is de ligging, direct aan de boulevard van Kamari. Toch zijn de kamers erg rustig. Klein zwembad voor en iets groter zwembad achter, dat maar heel weinig gebruikt wordt.

Goed hotel

Kris
2-6-2009

Hotel is gelegen op de strandpromenade van Kamari. Santorini is, voor sportievelingen, makkelijk te verkennen met de fiets.

Gereisd Met partner in juni 2009