Zoover
Appartement Troulis

Appartement Troulis

Appartement

Erg aangenaam verblijf, gemoedelijke accommodatie

Anouschka
16-9-2016

Nette appartementen met fijne bedden! (wij zaten wel in het nieuwere gebouw). Heel rustig en gemoedelijk sfeertje. 1 zwembad tussen de appartementen en 1 onderaan het complexje met uitzicht op zee. Vriendelijke beheerders en rustig publiek. Ontbijt niet uitgebreid maar voldoende. Strand op loopafstand en restaurantjes ook. Supermarktje recht tegenover.

Ideaal voor rustzoekers

M
10-9-2016

Balí is nou niet de meest bruisende plaats van Kreta maar voor rustzoekers zeker een walhalla. Het bestaat uit 3 kleine baaitjes met hier en daar een taverna.

Troulis ligt tussen 2 baaitjes in en sommige van de appartementen hebben dus een prachtig uitzicht! Wij hadden de mazzel te genieten van dit uitzicht (kamer 408)

We hadden gekozen voor een "luxe studio" voorzien van een nieuw en eigentijds interieur, WiFi en heerlijke douche! Elke dag werden de bedden opgemaakt, werd er schoongemaakt en 2x per week nieuwe handdoeken.

Onbijt eenvoudig maar prima, personeel vriendelijk en bereidwillig. Overige gasten, veelal gasten uit Oostbloklanden en een enkele Nederlander.

Of we er terug naar gaan? nee dat denk ik niet, maar dat ligt eerder aan het plaatsje dan aan Troulis! Het is gewoon stil in Balì, zoniet heel erg stil...

Net terug van een geweldige vakantie in Bali op Kreta

Esther
17-8-2007

Net terug van een geweldige vakantie in Bali op Kreta. App. Troulis is super gezellig, kleinschallig, prima kamers. 2 kleine zwembaden.Wel diep dus niet geschikt voor hele kleine kinderen. Ontbijt voor Griekse begrippen uitstekend. Voor het avondeten zijn er veel leuke goedkope restaurantjes in de omgeving. Weg naar het zandstrand steil maar wel goed te doen, is evt. ook een trap.Strand super loopt langzaam af en helder. Niet groot maar dat maakt het wel gezellig. Worden op het strand heerlijke donutachtige broodjes verkocht door een oud mannetje. App. verder super gastvrij,beleefd en goed duits/engels sprekend personeel. Problemen worden direct opgelost. 's Avonds lekker naar het dakterras. Mooi uitzicht. Al met al een goed app. in een mooie idylische omgeving waar nog geen sprake is van massa toerisme en je nog het idee hebt dat je in Griekenland op vakantie bent.