Zoover

8,3

Schoon, relaxed

Takken
23-7-2019

Erg schoon. Alles knap en heel. Vriendelijk personeel. Super mooie ligging aan het strand. Geen lawaai of overlast van omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Prima hotel voor een relax vakantie

Jolanda
31-10-2018

Prima ultra all inn hotel met grote kamers, goede bedden en grote badkamer -eventueel met (groot) balkon met zeezicht te boeken (aan te raden).

Ultra All inn concept is uitstekend.

Eten vonden wij iets minder - veel hetzelfde- maar wel genoeg keus.

Strand en busstop voor de deur.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Fantastische vakantie, maar geen 5 sterren

Ashley
9-8-2018

In augustus samen met mijn partner geweest. Mooi hotel, direct aan het strand. Op het strand staat een hutje waar je een jetski of andere watersporten kan huren. Dit voegt wel iets extra’s toe aan het hotel. Vriendelijk personeel, spreken prima Engels. Eten is goed, niet hoogstaand. Het eten was vaak lauw. Dankzij het eten geef ik het hotel helaas geen 5 sterren. Het hotel ligt wel afgelegen. Wil je naar Agios Nikolaos, dan zal je de bus of taxi moeten nemen. Agios Nikolaos is wel een aanrader, mooi dorpje met leuke winkeltjes en goedkope restaurantjes. Zwembad is zout water, daar moesten wij wel aan wennen. Ook ik dit hotel heb je erg enthousiaste gasten die ‘s morgens een bedje opeisen met een handdoek. Wij gingen vaak om 10:00 naar het zwembad, maar hadden alsnog wel een bedje. Animatieteam is enthousiast en vriendelijk, maken met iedere gast een praatje. Hotelkamer met zeezicht is een aanrader! Al met al een mooie vakantie gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Mooi hotel en uitzicht maar geen 5 sterren waard.

H.van Ampting
13-6-2018

Het is een prachtig hotel maar niet geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn,ik vond het zwembad te klein en de plek om het zwembad ook, eveneens de poolbar te druk niets voor rust zoekers , had wat ruimer opgezet mogen zijn, dat is jammer voor een 5 sterren hotel

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2018

enorm fijn

gerard verhey
14-10-2017

ligt ong. 6 kilometer van Agios Nikolaos. goede busverbinding.

super hotel, met vriendelijk, gastvrij personeel

strandje is niet al te groot, maar op loopafstand Amoudara en ook Almiros beach, groot en ruim , schoon strand met veel waterplezier mogelijkheden..Nabije omgeving, met bus te doen: Kritsi, Sitia, Agios Nikolaos,Iriapetra.

Zeker aanrader.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

FANTASTIES

AALDIJK
2-9-2017

JE LIGT 3 TOT 4 KILOMETER VAN AGIOS NICOLAOS AF.

WEL GEMAKKELIJK TE BEREIKEN MET DE BUS DEZE STOPT VOOR HET HOTEL KOST BIJNA NIETS IN 10 MINUTEN BEN JE IN HET STADJE MET VEEL WINKELS EN TERRASJES EN EEN HEEL LEUK HAVENTJE DAAR LEGGEN OOK DE GROTE CRUISE SCHEPEN AAN ER VALT HEEL WAT TE ZIEN. EEN ECHTE AANRADER.

Gereisd Met partner in juni 2016

FANTASTISCH hotel

Kevin Ferson
31-7-2017

Eigenlijk is alles er heel goed meegevallen. Eten was super lekker, mensen super vriendelijk . De barmensen zijn echt fantastische mensen. Geven je tips waar je heen kan gaan, helpen je graag verder en staan klaar voor een leuke babbel.

In 1 woord : TOPVAKANTIE (dit dankzij deze mensen in het hotel)

Gereisd Alleenreizend in juli 2017

geweldig

magda breukers
16-3-2017

vriendelijk personeel, goed eten, fantastische ligging

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Goed te doen

Ria
3-10-2016

Mooi resort. PrAchtig uitzicht als je zeezicht boekt. Beleid van de bedjes tja. Dan moet je naar mexico of de Dominicaanse gaan. Mensen zeuren altijd over eten, bedjes enz. Waar naar geld toch . Wij vonden het prima te doen voor een vakantie erbij. Dus evenals niet doen. Anders nogmaals moet je lekker meer geld uitgeven voor een luxere bestemming. En het ligt niet aan het personeel het zijn de toeristen die zes bedjes bezet houden en de hele dag niet op komen dagen.

Nooit Meer al mag ik voor niets! Waardeloos!

M.E. Verkerke
19-9-2016

Op de plaatjes ziet t er geweldig uit, je gaat op vakantie met zo iets van, dat is een geweldig hotel!

Maar eten is altijd koud, strand is vol met stenen, bedden op strand zijn doorgezakt, maar je kan goede bedden op een verhoging huren, wat all inn.

We zaten op de 6e etage een lift daar kan je met 2 personen met koffers net in geen airco, vieze lucht, dan kom je met je koffers op de zesde moet je 3 treden af klein stukje lopen en dan weer drie treden op.

T restaurant is net een kantine van een fabriek totaal geen sfeer, geen muziek, wijn is niet te drinken, koffie vreselijk wij waren niet de enige die klaagde.

Praat ik nog niet eens over de verwachting van vervoer naar t dicht bij zijnde stadje men zegt er stop een bus, wat denk je is een pendelbusje of een stads bus die toch wel regelmatig komt, mis, hij kan volgens de receptie om10 over 10 voor of half 8 ligt eraan, dit is uit eigen ondervinding 40 min staan wachten en toen maar een taxi.

Dit resort is nog geen 450 euro voor 8dgn waard!!

Op de foto's creeert men hoge verwachtingen en je krijgt een koude douche!

Zwembad was mooi, personeel heel vriendelijk entertaiment team vreselijk!

In t special restaurant kan je andere wijn kopen, 6,00 per glas of een fles van 28,00

48,00 of 78,00 euro te gek voor woorden!