Zoover
Hotel Esperia

Hotel Esperia

8,9

Voor herhaling vatbaar als we weer voor Kos kiezen

Carin Peters
5-6-2019

Mooi hotel op korte afstand van het strand, mooie kamers met airco en koelkastje.

Het eten was perfect. In 14 dagen niet 1 keer hetzelfde gegeten. Hotel vooral bezet door Duitse ouden van dagen... Niet geschikt voor mensen die vertier in het hotel zoeken.

Gereisd Met partner in mei 2019

Uit de kunst.

Carla van Boven-Clarijs
17-10-2018

Prima en schoon hotel. Eten perfect, voor ieder is er wel iets lekkers bij.

Heb je een late vlucht terug, kun je voor 15 euro in je kamer blijven of, als hij verhuurd is een andere kamer krijgen !

Gereisd Met partner in september 2018

Zeer goed

Leon Claessens
10-10-2018

Mooi complex, schone kamers, geweldig personeel. De binnenkant van het hoofdgebouw is geheel gerenoveerd. Echt prachtig gedaan met een superstrakke indeling. Geweldig....... Het ontbijtbuffet Buffet is voor verbetering vatbaar. De gekookte en gebakken eieren liggen in zgn. au bain marie bakken. Niet te eten als je wat later komt! Echter is er keuze genoeg..... We waren er voor de tweede keer en al met al is het ons zeer goed bevallen.... Tis wel een Duits georiënteerd hotel..... Weinig Nederlanders gezien en gesproken.... Zeer zeker een goed hotel....

Gereisd Met vrienden in september 2018

Geweldig & aanrader

Leon Claessens
12-9-2017

Kleinschalig, gemoedelijk, heerlijk zwembad & strand vlakbij. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Problemen en klachten worden direct opgelost. Zeer fijn en rustig hotel. Zeer zeker een aanrader voor die mensen die houden van een rustige vakantie. Wij mogen nog 10 dagen hier genieten en komen zeer zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in september 2017

Prima hotel

Sylvana
24-6-2017

We hebben een uitstekende vakantie gehad in dit hotel. Mooie kamers en mooi zwembad. Kamers werden dagelijks goed gepoets. Een min punt is dat men maar om de dag schone handdoeken krijgt.

Mooi, schoon zwembad waar het lekker rustig is.

Personeel heel vriendelijk en proberen te helpen waar kan. Ontbijt en lunch prima, avond eten middelmatig. Zijn Savonds vaak buiten het hotel wezen eten.

Heerlijke vakantie gehad, komen nog eens terug!

Jan Wijtze Visser
13-7-2009

vriendelijk personeel, goede service, onderhoud kamers is goed, mooi zwembad,Kos is zowiezo een mooi eiland, vooral Kosstad is s'avonds heel knus en gezellig!

Gereisd Met partner in juni 2009

Goed hotel, mooi zwembad en mooie (zeer verzorgde) tuin

ElJaDy
17-7-2008

Goed hotel, mooi zwembad en mooie (zeer verzorgde) tuin. Alles superschoon.Vriendelijk personeel. Het eten was goed en afwisselend. Er is geen animatie maar wij hebben het niet gemist. Marmari is klein mar heeft één van de mooiste stranden van Kos. Leuke vakantie gehad!

Gereisd Familie in juli 2008

300 meter van het strand en een gewelidige service

Praatmaarraak
1-9-2007

300 meter van het strand en een gewelidige service.

Wel ver weg van Kos stad.

Het eten is goed, maar niet speciaal.

Gereisd Anders in september 2007

vriendelijk familiehotel, heerlijke tuin met fijn zwembad

P. Zwetsloot
24-8-2007

vriendelijk familiehotel, heerlijke tuin met fijn zwembad.ligging t.o.v. strand en bushalte en supermarkt uitstekend.

Warme maaltijd was matig, ontbijt wel ok. service is goed. Vond het niet echt schoon, deken was vies en ook de besteklade van het keukentje, we ontdooiden zelf de koelkast voor gebruik.

Gereisd Met partner in augustus 2007

waren bang door de beoordelingen, maar het was een zeer 's

maas
30-7-2007

waren bang door de beoordelingen, maar het was een zeer goed hotel. eten was 's avonds iets minder. zeer vriendelijk personeel, kortom we hebben een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Familie in juli 2007