Zoover

6,7

Verschrikkelijk hotel

Ellen
8-10-2017

Ons verblijf in Alkionis was allesbehalve positief te noemen. De hele kamer stonk, dit kwam omdat er problemen waren met de riolering/wc. We moesten 2 verdiepingen lager naar het toilet gaan, en ook douchen lukte niet. De badkamer was verouderd en ronduit vies. Na veel zagen (2/3 dagen later) eindelijk een andere kamer gekregen. Deze was niet veel beter, de airco was kapot en er was nog steeds geen werkend wc, er lagen zelfs nog uitwerpselen van de vorige gasten in!! We zijn dus allerminst te spreken over het hotel, ook het eten en het zwembad trekken op niets. Schandalig dat ze hier nog geld voor vragen.

Gereisd Met partner in januari 2017

je krijgt wat je ervoor betaald

Fam.Nees
4-10-2017

Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Eten was voor Griekse begrippen redelijk doch niet om over naar huis te schrijven.

De kamer was goed, echter de badkamer is echt aan renovatie toe. In de eerste

kamer die we kregen toegewezen ( welke wij hebben geweigerd) zou ik mijn hond

nog niet onder de douche hebben gezet. Alles was stuk en vies.

De 2e kamer was goed en de badkamer zag er schoner uit dan de 1e. echter alle haken voor het ophangen van handdoeken of kleding waren afgebroken.

Navraag bij de medewerkers leerde ons dat alle gelden werden besteed in het andere hotel van dezelfde eigenaar daar dit beter in de markt lag.

Al met al je krijgt voor wat je ervoor betaald.

Gereisd Met partner in september 2017

Super fietsvakantie.

Truus
18-9-2017

Hotel is gedateerd maar schoon, iedere dag schone handdoeken en lakens. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ontbijt en diner waren goed, er was voldoende en iedere avond stond er iets anders op het menu.

Wij vonden ook niet alles lekker, maar smaken verschillen. Er was keuze genoeg.

Nadeel dat het aan een drukke weg ligt, al lag onze kamer aan de achterkant en hadden weinig last.

Onze gehuurde fietsen van S-Bikes uit Acharavi stonden in een aparte ruimte. Overigens een goed adres om fietsen te huren.

De prijs/kwaliteitverhouding van het hotel vonden wij heel goed.

Moiratika ligt heel gunstig om fietstochten te maken. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt, het strand was op loopafstand.

Gereisd Met partner in september 2017

Basic hotel

Van Hoe Ria
9-7-2017

Oud hotel , all -inclusive een lachertje.Ontbijt heel basic,wel dat er een bakkerij was aan de overkant.Op het strand betalen voor zetel en parasol .( zijn we echt niet gewoon in Turkije ) Goeie uitval basis voor uitstappen te doen .Paxos en Anti Paxos zeer mooi .Corfu mooie natuur ,maar niet het echte Griekenland veel italiaanse invloeden .Geef mij maar de Turkse hotels .Zelf U tafel dekken en drank halen .

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Heerlijk!

A.
7-10-2016

Heerlijk genoten, iedere dag schone lakens en handdoeken, zeer vriendelijk en zorgzaam personeel. Badkamer een beetje oud, maar wat maakt het uit. Alles werkte naar behoren, warm water en standaard airco in de kamer zonder daarvoor bij te hoeven betalen. Snelle bediening en goed eten. Altijd verschillende soorten groenten, vlees, vis en salades. Het ontbijt is wat eenvoudig maar prima. Prima zwembadje om nog even in na te plonsen na een dagje strand. Boek je tripjes via de lokale travel agencies (overkant van de straat of tegenover het Albatros hotel) vaak veel goedkoper dan bij je eigen reisorganisatie en je krijgt hetzelfde. Bovendien (vind ik) leuk om met niet alleen maar Nederlanders er op uit te trekken. Seizoen loopt tot ongeveer 20 oktober, maar al vroeg in oktober wordt het al wat rustiger. Voor mensen die van een rustige, relaxte vakantie houden een ideale tijd. Erg vriendelijke mensen ook in de omgeving, ze nodigen je altijd uit voor een praatje maar absoluut niet opdringerig. Erg geschikt voor vrouwen alleen ook. Een veilig en fijn land en mooie omgeving.

we maken er maar het beste van.

frieda_claes
21-9-2013

oud, maar redelijk verzorgd hotel. Als je niet te nauw kijkt is alles proper. badkamer laat te wensen over.

Gereisd Met vrienden in september 2013

Prima 'budget' hotel

Chantal Stopel
6-9-2012

Op een goede lokatie in Moraitika. Zwembad is klein. Hotel Albatros is op loopafstand. Je mag gebruik maken van alle faciliteiten van Albatros; zwembad, animatie, restaurant etc. Albatros ligt direct aan het strand/zee. Keuze bij zowel ontbijt als buffet 's avonds is beperkt. Uit eten gaan is goedkoop en er zijn genoeg verschillende restaurants in Moraitika. Appartement bestaat uit twee kamers aan elkaar, zonder tussendeur. Erg aardig, behulpzaam en hard werkend personeel. Schoonmaak is eenvoudig.

Gemoedelijk, familiair en gastvrij

Wim
3-8-2011

I.c.m. zusterhotel Albatros, waar je tevens gebruik van kunt maken, een goed verblijf. Albatros heeft een betere ligging aan het strand en wat betere voorzieningen. Zeer vriendelijk personeel, leuke animatie en een familiaire sfeer. Goed zwembad bij Albatros, dat vlakbij ligt en een mooie, zeer gelijdelijk aflopende, zee voor de deur. Eten is afwisselend en redelijk van kwaliteit, maar er is niet veel keuze. Drank is goed verzorgd en er zijn 3 bars. Appartementen zijn matig, hotelkamers redelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij hebben een erg leuke vakantie gehad, met name door de mensen, die overal aardig zijn, en natuurlijk het weer. Hotels zijn wel erg Duits gericht.

prima hotel en accomodatie!

Th Verdouw
7-10-2010

Alkionis is een gezellig rustig hotel met prima vriendelijk personeel, goede bediening en goed, lekker en voldoende eten.

echt een aanrader, maar je eigen in- en opstelling is ook van invloed.

houd rekening met voedsel buitenland, het is geen Nederlandse pot.

Albatros is ook prima; eigenaars zijn broers en zoons zijn managers.

lekker dicht aan t strand!!

2008

Afknapper

Tonnie en Annette
1-8-2008

Ons appartement was erg klein, slechte badkamer, pro forma keuken (mocht de naam niet hebben), veel achterstallig onderhoud, vieze "openbare"toiletten in het hotel zelf, sommige kelners/serveersters waren te chagarijnig om iets te zeggen, na 15 dagen weer blij dat we ons eigen eten konden maken/krijgen omdat het eten in het hotel vrij eenzijdig en vaak niet te warm was.

Alleen maar kritiek dan?

Nee, zeker niet. Vriendelijke receptionistes, barmensen, goede animatie in het zusterhotel Albatros, goed zwembad bij Albatros (bij Alkionis gewoon slecht), één van de leukste/fijnste plekken strand bij Albatros (slechts ca. 5 minuten lopen van Alkionis), en 's avonds heerlijk genieten op het terras van Alkionis en kijken naar de mensen en het verkeer. Het hotel ligt namelijk direct aan de hoofdweg.