Zoover

7,7

Fantastische vakantie

Annyèt Supheert
16-5-2019

Het is een heerlijk rustig hotel, (wel een kleine parkeerplaats), mooie kamer, prima bed, super schoon, leuk en schoon zwembad, heerlijk eten, vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij kunnen ons helemaal niet vinden in de verschillende slechte recensies van dit hotel.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Perfect

John
17-4-2019

Absoluut zeer net hotel, zeker niet zoals zo slecht als sommige mensen doen geloven, die dit warderen met een 1 of een 2, belachelijk .

Prima kamers, zeer vriendelijk personeel en eet zaal uitmuntend.

Gereisd Met partner in april 2019

Vergane glorie.

Marianne
11-8-2018

Schoon hotel met vergane glorie. Wij hebben een kamer op de 1ste verdieping die erg ruim is met een groot balkon met een tafel, twee stoelen en ligbedden maar weinig privacy. De bedden zijn slecht. Je voelt de veren zitten. Wel aan beide kanten een nachtkastje. Er is een grote linnenkast.

De badkamer heeft een ligbad met douchegordijn. De wastafel hangt heel erg laag evenals het toilet. Bij de wastafel en het ligbad hangt een zeep/shampoo dispenser. Als je schone handdoeken wil leg je ze in het bad en worden ze vervangen. Wij zijn er nu 8 nachten maar hebben nog geen schone lakens gekregen.

Het ontbijt is goed. De lunch heeft weinig keuze, het avondeten is iets beter. Wel redelijk vaak de zelfde gerechten.

Het personeel is vriendelijk uitgezonderd de receptionist en enkele obers. Er is een klein zwembad met voldoende ligbedden. Balkons en buitenruimtens kunnen wel een verfkwast gebruiken. Naar boulevard is het 125 treden naar beneden

Gereisd Met partner in augustus 2018

Hotel is een aanrader

Elke
19-7-2018

Wij hebben genoten van ons verblijf hier. Het eten is lekker en gevarieerd, het hele hotel was schoon en het personeel was erg aardig. Het is een stukje naar beneden lopen naar de zee, maar wij vonden dat niet erg. Beneden bij het strand is de boulevard en hoe verder je doorloopt hoe leuker het word. Gezellige kleine straatjes, maar ook barretjes, restaurantjes en winkels. Ik zou hier terug komen voor het hotel en de omgeving, maar qua weer zou ik eerder naar het zuiden gaan. Hier is het heel snel bewolkt en de hele dag geen zon te bekennen..

Gereisd Met partner in juli 2018

Beestjes in bed en geen oplossing van touroperator

Roel
8-2-2018

Beestjes in bed! Hotel El Tope (Puerto de la Cruz - Tenerife) hebben wij dit najaar geboekt als 14-daagse pakketreis bij touroperator. Achteraf blijkt dit hotel op internationale review-sites bekend te staan als hotel met bedwantsen. En dat was inderdaad zo. Een volledig bedorven vakantie met10 dagen jeuk en uitslag en daarna nog 3 weken thuis met klachten is zeker geen pretje.. Klagen bij touroperator en een verzoek om vergoeding leiden tot niets. Onze klacht loop nu al vijf maanden en is nog steeds niet opgelost. Klantenservice van touroperator is van mening dat wij niet met touroperator een overeenkomst hebben maar met het Duitse bedrijf dat de boekingen uitvoert en tevens voor de helft eigenaar is van touroperator.

Gereisd Met partner in september 2017

Het is een mooi hotel met uitzicht op zee.

Marion Oligschlager
12-1-2018

De kamers waren modern en netjes, iedere dag goed gepoetst en schone handdoeken. Het eten is matig en er is weinig vertier. Je moet echt de stad in voor gezellige terrasjes. In het hotel is een klein zwembad, het hotel ligt vlak bij de zee. Je moet vel trappen lopen als je naar het centrum wil, dus niet geschikt voor minder validen.

Gereisd Met partner in juli 2017

Nooit meer van mijn leven!

Nevo
24-9-2017

Als je komt voor je rust en ontspanning, ga dan niet naar El Tope Puerto de la Cruz. Wij zijn kort na inchecken naar een kelderkamer gebracht. Geen balkon, slechte bedden, kapotte airco en alles was oud en stonk vies. Foto's komen totaal niet overeen met de werkelijkheid. Teleurstellend. Hotel is vooral voor 80+.

Mocht je toch hiernaar toe willen controleer je bed. Bedwantsen zitten namelijk niet alleen maar in bed. Maar ze lopen overal in de kamer rond. Mocht je niet oppassen liften ze mee naar Nederland. Ciao

A No go!

Cherry
24-9-2017

Zeer teleurstellend. Foto's komen niet overeen met de werkelijkheid. Een kamer in de kelder gekregen. Zeer oud tapijt, bedden, etc. Schimmellucht, gebeten door bedwantsen, airco stuk, eten dat niet eens eten mag heten. Ook een klein zwembad met daar omheen oude bruin geworden tegels. Oh ja!! En het personeel zeer chagrijnig, bij sommige (vooral bij de receptie) kon er geen lachje vanaf. Verder is mijn telefoon in een van de zeer diepe tuinen in de straat van dit hotel gevallen. De receptie van dit hotel weigerde mij te helpen door. Een ladder te regelen of iemand te bellen. Ze stuurde me naar het hotel ernaast. Appartementos Casablanca. Daar was er zeer vriendelijk personeel aanwezig dat er alles aan heeft gedaan om me te helpen. Zij spraken er schande over dat El Tope hun klanten zo aan hun lot overlaten. Zij en de winkeliers in deze straat hebben meerdere klanten van el Tope gesproken die zeer ontevreden waren over El Tope. Dit hotel staat bij ons nu te boek als El Poepo!!

nooit meer

jose de vries
13-9-2017

als je een kamer boekt via touroperator geboekte kamers met balkon en zeezicht en bij aankomst wordt je gedropt in een kelderverdieping waar het ontzettend stonk naar schimmel en de kakkerlakken liepen ook in de eetzaal waren ze aanwezig kakkerlakken, personeel heel vriendelijk maar daar is het ook mee gezegd eten afschuwelijk ik ben ziek geweest daarvan en mijn schoonzus ook al met al een teleurstellende vakantie , ook was er geen hostess te bereiken van touroperator.

Matig

Jennifer
5-8-2017

Prima hotel, als je veel weg bent. Genoeg te doen in de omgeving en een heel mooi uitzicht. Hotel is hoog gelegen.. je moet een trede of 40 naar beneden voor je op de boulevard komt, geweldig daar! Wij hadden half pension.. eten was erg matig. Veel oudere mensen, en voornamelijk Duitsers en Engelsen. Wil je veel dingen bezoeken, lekker eten op de boulevard en eigenlijk alleen maar in je kamer zijn om te slapen is het een prima

Hotel..