Zoover

8,6

relaxt hotel voor 50 plussers

Rinus
5-11-2012

hebben dit jaar na 3 maal astria playa gekozen voor lido park. Fijn hotel heel netjes en zeer goed wat eten betreft . Personeel en zeker de directeur zijn zeer vriendelijk . Rustig gelegen. Het merendeel van de bezoekers van dit hotel zijn overwegend Zwitsers en Duitsers van middelbare leeftijd .Let op als je naar het strand wil moet je wel een 100 tal trappen nemen !

Heerlijk

Tiny & José
26-8-2012

Een prima, rustig gelegen hotel met vriendelijk personeel en goed eten. Nabij het strand gelegen, maar je moet wel goed kunnen traplopen. Mogelijkheid tot het huren van strandstoelen en parasol (niet goedkoop) aan het strand en bij het eigen zwembad (zoet water) van het hotel. Je moet er wel tegen kunnen dat veel gasten uit Duitsland komen. Prima schone kamers en een fooi vooraf deed ook hier wonderen. Elke dag 's-avonds wat te doen voor de kinderen en volwassenen.

goed hotel en een prachtig uitzicht, ligt wel hoog

Jac en Corry
21-6-2012

moet wel goede conditie hebben voor de vele trappen om naar het strand te gaan, stranden in baai zijn erg mooi en zuiver water

het hotel is goed verzorgd, maar s,avonds is het wel heel rustig

kamers zijn prima

en busverbindingen zijn ook goed, b.v. naar Palma.

het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met vrienden in juni 2012

prima hotel

Hennie & Hannie
18-9-2011

Lido Park is een prima hotel met een zeer goede keuken.

De ligging is fantasties.

Wij vinden 't een aanrader.

Gereisd Met partner in september 2011

Heerlijke plek om even bij te komen

F. Weterings
23-8-2011

Een prima hotel van een Zwitserse onderneming waar dus veel gasten uit Zwitserland verblijven.

Het hotel heeft een prima ligging. Om op het strand te komen moeten circa 100 traptreden overbrugd worden. Het plaatsje Peguera heeft een gezellige boulevard maar is niet geschikt voor extreem uitgaan. Kortom: een heerlijke plek om eens even bij te komen voor mensen van middelbare leeftijd.

Elegant Hotel

Joachim @ Jeannette Domnick Hoek v. Dijke
31-5-2011

Lido park heeft een aangenaam publiek van overwegend zwitserse nationaliteit. Voor de Nederlander die zich kan gedragen op een wat hoger niveau is dit het perfecte hotel. Beschaafde mensen,smakelijk eten, adembenemende veer-gezichten en een romantische omgeving zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Wij gaan zeker terug naar Lido Park.

Gereisd Met partner in mei 2011

Geweldige plek

Sandra
23-12-2010

Mooie kamers met geweldig uitzicht

Heerlijk en uitgebreid buffet (ontbijt/diner)

Rustig hotel en nette gasten (weinig kinderen)

Niet geschikt voor ouderen, want het strand is 100 treden naar beneden

Vriendelijk personeel wat je kan helpen in alle talen

Op de vertrek dag mochen we zo lang op de kamer blijven als we wilden

Het dorp Peguera is erg Duits georienteerd, moet je van houden.

Veel restaurantjes en goedkope winkeltjes (en ook duurdere boutiques)

voor ons nooit meer

m.damen
9-9-2010

dit hotel is niet geschikt voor nederlanders,erg gericht op zwitsers is ook van zwitserse eigenaar en groot nadeel je werd bijna gedwongen om je tafel met vreemde te delen ivm ruimtegebrek wanneer je weigerde werd je door het personeel als een indringer behandeld het eten was wel prima en er werd wel goed schoongemaakt het gemiddelde pupliek was 60+ dus nooit meer lido park voor ons.

vervolg: Mooiste kamers voor zwiterse org.

Henk en Mieke Heusinkveld
9-9-2010

Wij lezen graag een boek op het balkon. Dit is 's-avonds niet mogelijk. De verlichting op het balkon wordt centraal geregeld en brand alleen zondag, 's-avonds tussen 20.00 en 22.00 uur.

Het is een viersterren hotel. De verhouding prijs/kwaliteit/service vinden we niet goed. Neemt niet weg dat we het verder fijn en goed gehad hebben.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Mooi hotel, service minder

Henk en Mieke Heusinkveld
    9-9-2010

De ligging van het hotel is mooi. Het ligt aan het strand en een paar honderd meter van het centrum.

Het hotel wordt gerund door een zwitserse reisorganisatie. De mooiste kamers zijn gereserveerd voor hun klanten. Ook kunnen deze klanten aangeven welke kamer ze willen reserveren. Wat overblijft, en dat is niet veel, is voor de andere reisorganisaties. Ons heeft de tafelindeling erg gestoord. Wanneer je de eerste keer de eetzaal bezoekt, komt de manager op je afrennen. Je krijgt een tafelnummer toegewezen. Dit is tijdens je verblijf de plek waar je zowel bij ontbijt als bij diner aan moet zitten. Na een half uurtje kwamen andere gasten bij ons aan tafel zitten. Ze hadden hetzelfde tafelnummer. Er waren veel andere tafels vrij omdat deze mensen of het eten al op hadden, of nog moesten komen.

Het ontbijt is goed maar elke dag hetzelfde. Diner viel ons qua keuze een beetje tegen. We hebben niet één keer een vlees- of vissalade gehad. Keuze uit 2 soorten vis en vlees.