Zoover

8,4

Zeker voor herhaling vatbaar

reintjes
11-10-2019

Perfecte ligging t.o.v strand en centrum. Ruime appartementen, groot balkon. Vriendelijke receptie. Zwembaden wat aan de kleine kant en merendeels in de schaduw. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Betaalde wifi en geen nederlanse tv zender.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Goed appartement, jammer hoge rand balkon!

Els
5-10-2019

Goed appartement, hoge rand balkon daardoor weinig uitzicht maar wel veel privacy.

Gereisd Met partner in september 2019

Prima hotel op gunstige ligging vanan het strand

Marco
19-9-2019

Prima hotel. Klantvriendelijke receptie. Dicht bij het strand. Kortom, prima adres

Gereisd Met partner in september 2019

Genoten

V.D. Sluijs
13-6-2019

Schoon hotel met een heerlijk ontbijt, ik denk wel dat ze in het hoogseizoen het ontbijt moeten verdelen in 2 tijdstippen anders is de ontbijtruimte te klein. Veel faciliteiten en je kunt er een waterkoker voor 10 euro borg gebruiken. Het strand ligt om de hoek en er zijn veel goede restaurantjes en supermarkten in de buurt. Goede busaansluiting. Veel Duitse vakantiegangers daar,niks mis mee.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastisch!! Goed eten, schone kamers. Gezellig.

Koos
26-3-2019

Een kleiner familiehotel, vlak bij het strand. Schone kamers en elke dag wordt het bed opgemaakt en de kamer wordt netjes schoon gehouden. Wij hadden half pension. Het eten is prima en elke dag is er wat anders en dan ook nog in ruime

keus. Het was zo lekker dat we elke keer teveel aten. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in maart 2019

Geweldig!

Leidy Ring
27-9-2018

Geweldige ligging! Achterkant was je bij de zee en voorkant aan de lange winkelstraat! Wij vonden het ontbijt geweldig niet overmate veel maar genoeg! Het avondeten was ook heel goed niet heel veel maar elke avond anders en eten wat je vast wel lust! Werd direct bijgevuld als de schaal leeg was! Hotel is wel heel rustig en miste wel enige entertainment! Kamers mooi schoon en wij vonden het niet gehorig ondanks dat we op de 1e verdieping boven de bar zaten! Wat een geweldige plek op Mallorca!

Gereisd Met partner in september 2018

Goed hotel met slecht eten.

Peter en Willeke
10-7-2018

Heel mooi hotel/appartement met een ideale liggen bij de boulevard en het strand.

Appartementen mooi ruim en schoon. Wij lagen aan de straatkant. Het complex is heel erg gehorig, we hadden rolluiken voor onze slaapkamerraam, die uitkwam bij de gang, maar elke ochtend werd je wakker van de wielen van koffers of schoonmaakkarren over de tegelvloer. Het eten was zeer slecht. Ontbijt was eentonig en het diner was iets meer variatie in maar was slecht van smaak en koud.

Als je hierheen gaat zou ik alleen logies boeken en lekker in de supermarkt onder het complex of de bakker ertegenover lekker ontbijt halen.

Zwembaden waren heerlijk en er waren genoeg zonnebedjes.

Er zitten voor bij 99% duitsers in heel Peguera.

In het hotel/appartementencomplex is verder niks te doen, er zit alleen een bar in het hotel en een klein barretje buiten bij een zwembad. Verder is er niks, kunt er nog geen zakje chips of zo kopen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Heerlijke plek voor gezinnen met kids

Patrick
4-5-2017

Ligging is perfect, bijna aan het strand in een erg mooi en leuk dorpje, niet al te groot hotel, wat je merkt aan de voorzieningen, alles is er, maar is niet heel erg uitgebreid (bv wel zwembaden, maar geen glijbanen, prima eten, maar hebben elders beter en gevarieerde gehad, wel een lobby met bar, maar niet super gezellig...) maar mis je dat? Wij in ieder geval niet.

Heerlijk rustig, vooral veel (oudere) echtparen en gezinnen met jongere kinderen. Bijna geen jongelui (15-30jaar), dus geen herrie, disco, zuipfestijnen etc.. heerlijk toch? Wil je wel zo'n vakantie, dan moe je zeker en ander hotel en eigenlijk ook een andere plaats zoeken. Perguera staat niet bekend om zijn uitgaansleven.

Dorpje is erg leuk, veel eettentjes winkeltjes en heeft een gezellige, beetje kneuterige uitstraling, alles erg netjes, stand super schoon, leuke boulevard, genoeg eetgelegenheid direct aan het stand, uitstapjes in overvloed. En als je een auto, trike, quad ect huurt, ben je binnen 10min in de mooie bergen en natuur!!

Service in hotel is goed, aardige mensen, is een kleine club medewerkers die je snel leert kennen, en zij jou. Beetje ons kent ons, vond dat erg leuk.

fijne vakantie aan zee

Evie
31-3-2017

Flor los almendros is een fijn complex met twee zwembaden en via een doorgang heb je meteen toegang tot het strand. Het strand met de boulevard is wel erg toeristisch. In de buurt is autoverhuur, scooterverhuur, bus- en taxistandplaatsen zodat nabijgelegen delen van het eiland goed bereikbaar zijn. De kamer was niet erg groot, maar wel schoon en goed genoeg. Ons balkon had uitzicht op de zee. Het enige minpunt van ons verblijf hier vond ik het eten. We verbleven op basis van halfpension en het dinerbuffet bood niet veel keuze en vettige gerechten (en ik ben normaal gesproken best snel tevreden). Van tevoren wel in een aantal reviews gelezen dat het eten niet super was maar had verwacht dat het wel mee zou vallen. Als je hier verblijft zou ik dus aanraden om op basis van logies en ontbijt te verblijven of af en toe ergens anders te gaan dineren. Verder een heel fijne tijd gehad en prima service.

Prima verblijf en alles dichtbij

Louise
12-5-2016

Appartement is prima voor de prijs. Alles goed schoon en personeel is behulpzaam. Soms wat gehorig, maar wel veel restaurantjes en strand dichtbij. Betaalde parkeergelegenheid is goed geregeld, maar de ruimtes zijn erg krap. Wifi deed het niet altijd. We hebben niet in het hotel gegeten, dus daar kan ik niet over oordelen.

Gereisd Met partner in mei 2016