Zoover

Sorteren

Jammer nooit meer

S.Dohmen
1-10-2017

Het hotel is gerenorveerd en ziet er modern uit.

Sommige kamers zijn klein en zonder balkon.

Het ligt in centrum dus ook overlast in de nacht.

We hadden regelmatig last van rioolstank!

Het eten was voor ons een dieptepunt. Het was niet warm of verpieterd. Geen kok gezien terwijl er mogelijkheden waren om terplaatse te koken.

Het werd warm gehouden met warmtelampen dus de boven laag van het eten was verdroogd.

Fruit bleef hard omdat het steeds uit de koeling kwam.

Ontbijt waren het afbakbroodjes en het stokbrood werd al in stukken gesneden met gevolg dat dit ook al uitgedroogd was. Het spek werd zo uit het pakje onder de warmte lamp gelegd...

Toen we op een avond moesten kiezen uit ravaioli in tomatensaus uit een blik of hamburgers, aardappelpuree en wortels uit blik Zijn we maar de rest van de dagen in het dorp gaan eten.

Perfect

Ron
20-6-2017

Hotel helemaal vernieuwd leuke bar goede ligging boven een jacuzzi ik zeg gewoon doen.

Personeel vriendelijk ontbijt ziet er goed uit kwa prijs is het erg goed.

- Oké kleine kamers maar daar slaap je alleen maar de bedden zijn goed.

Aanrader biergarten rendez-vous aan de boulevard .groet aan Paco super!!!, Mooi uitzicht over de zee

Helemaal nooit meer

Bep Reinders
19-8-2015

EL Cupido, Bij aankomst overboekt, moesten eerst wachten en konden of naar een ander hotel gaan, of een kamertje voor 2 nachten krijgen let wel kamertje van 3 bij 3 met een twijfelaar erop, en een soortement van balkon. Niet gedaan dus naar het andere hotel, ver van de boulevard en alles. Wilde mijn paspoort oppikken bij El Cupido, kwijt! Wel een uur gezocht,gelukkig vonden ze mijn paspoort onder de tel. Dan de kamer die we de andere dag kregen bedden met matrassen die totaal versleten waren, airco die niet naar behoren werkte, en dat met een temp. van 39 gr. buiten. Ontbijt was matig, genoeg maar dat was het ook wel. Gelukkig een klein pluspuntje lekkere koffie. Avondeten was matig/slecht. Soms hadden we het idee dat we eten uit blik hadden. Geen kaartjes erbij wat je uberhaupt aan het eten was. Tafelkleedjes gewoon smerig maar elke keer omgedraaid als we gingen eten. Al met al een hotel wat zijn 3 sterren niet waard is.

Magere Voldoende

KellinS
5-7-2014

Eenvoudig Hotel. Dame achter de receptie doet totaal geen moeite voor je. De heer van het hotel echter wel, hij spreekt ook erg goed Duits. Hotel is erg Duits georiënteerd net als het hele plaatsje Peguera. Ligging is vlak aan het strand ongeveer 5 minuten lopen.

Eten is slecht, wij hadden een halfpension. Hebben letterlijk 2x er avond gegeten. Eten was lauw en lag in grote opwarm bakken. Het ontbijt was echt rampzalig, oud brood en vieze borden.

nooit meer

louis
8-10-2011

beetje armoedig

omgeving heel mooi maar we keken tegen een blinde gele muur met savonds een paar gekkos en twee aircomotoren die veel lawaai maken ook snachts

uitgaan buurt

we moesten zelf onze kamers maar proberen te vinden verder vriendelijk

er is geen restaurant in het hotel dus ook niks te doen

ons bed is een keer verschoont toen we aankwamen een bed was de matras 20cm breder dan het bed zelf [campingbed]kamer was verder schoon

Super hotel!

RRMV
5-8-2011

Wij hebben eind juli met twee stellen in hotel Cupido verbleven en zijn supertevreden! De kamers zijn niet groot maar bevatten alles wat je nodig hebt, en het enorme balkon maakt alles goed! Verder viel het ons op dat de staf bijzonder vriendelijk en behulpzaam is, er is een kleine groep aan vaste medewerkers die je tijdens je vakantie veel ziet (het is een familiehotel). Ook de schoonmaaksters doen goed werk!

Het eten was wat ons betreft prima, soms de ene dag wat beter dan de andere (de ene dag cordonblues en doorgekookte broccoli, de andere dag een grote pan paëlla, huisgemaakte frieten en frisse salades), maar zeker goed genoeg om vaker te gaan eten.

Verder ligt het hotel natuurlijk perfect (1 minuut van het strand en de drukke winkelstraat), hoewel we wel wat overlast hadden van het naastgelegen café met hun livemuziek tot 00:00. Voor kinderen is dit hotel daarom niet echt ideaal: naast het feit dat je tot middernacht niet kunt slapen, is het zwembad ook erg diep (minstens 1m30)

Prima, netjes en basic als je niet veel verwacht

Rick
26-7-2011

+ Ligging

+ Netjes en schoon

+ Vriendelijk personeel, behulpzaam.

+ Buffet heeft echt vlees en vis.

+ Zwembad prima, genoeg bedjes.

+ Drankprijzen zeer redelijk.

+ Rustig in het hotel en zwembad.

+ Airco voldoet

- Geluidsoverlast tussen 21:30 (?) en 0:00. Het naastgelegen pand produceert elke dag een hoop herrie met 'ludieke' live-muziek. (zwembadkant!)

- Oude bedden en versleten matrassen. Krakend, geen molton, voelt de lattenbodem, erg dunne lakens en kussensloop (je ziet het oude matras en kussen er doorheen, je zweet gaat daar dus ook direct in)

- Sommige kamers delen (!) een balkon. (Bij mij prima opgelost door kamerwissel!)

- Eetzaaltje is sfeerloos, alleen binnen zitten, en het eten is qua smaak net voldoende.

- Schoonmaakservice en faciliteiten beperkt: geen zeepje/fohn/tissues/koelkastje/shampoo, badkamerglazen worden niet schoongemaakt, beddengoed wordt net te weinig vervangen

- Voor het enige stopcontact in de kamer moet je het tv-meubel naar voren schuiven.

Centraal gelegen temidden van het uitgaansleven

Rudi Zwier
29-6-2011

Hotel Cupido is centraal gelegen bij het lawaaiige uitgaansleven. Het personeel is klantgericht en het is er schoon maar we waren niet onder de indruk van het eten. Niet alle kamers hebben een balkon en zijn soms klein.

Leuk hotel!

Sessink
30-8-2010

Hebben een heerlijke vakantie gehad in Hotel Cupido te Pequera, Mallorca. Hotel is schoon en vriendelijk personeel. Het diner is niet bijzonder, uiteten is een goed alternatief aangezien dit vrij goedkoop en erg lekker is! Ontbijt is goed en gevarieert. Er is altijd genoeg. Het hotel ligt op een prima locatie. Binnen 10 stappen ben je op de boulevard, binnen 20 op het strand. Zijn veel kroegjes, terassen, cafe´s, strandtenten enz. Rond middennacht sluit alles. Extreem uitgaan kan niet, aangezien er maar 2 discotheken zijn. Maar daar zijn we ook niet voorgekomen. Palma is goed bereikbaar, bus gaat elke 15 min. Voor 3 euro p.p. ben je in 30min in Palma. Tip: huur een auto en maak een rondje langs de zuid/west kust en bezoek de kleine plaatsjes! één nadeel van de hele vakantie: Pequera is in Duitse handen. Overal wordt je in het Duits aangesproken en 90% van vakantiegangers is Duits. Alles is in het Duits helaas..

Toplocatie

Cloe
23-8-2010

Leuk klein hotelletje op toplocatie.Kamers waren schoon en voldoende ruim.Het ontbijt was prima,maar het avondeten slecht.Doorgekookte groenten.Vlees of vis ook niet te eten.Smaakloos.Gelukkig maakte de locatie en de kamer het goed.Normale prijzen in het hotel en vriendelijk personeel.