Zoover

8,8

Uitstekend hotel

Smeets
13-8-2018

Mooi niet zo groot hotel .Hotel service is goed en het hotel is zeer proper. Kamers zijn niet zo groot , maar mooi modern ingericht en zeer proper. Eetzaal gezellig ingericht en buffet is uitstekend, elke dag minimaal 2 soorten vis en minimaal 2 soorten vlees, 3 verschillende soorten pizza, pasta's, saladebuffet, paella, rijst, frieten , verschillende soorten groenten. Daarnaast is er elke dag een ander soort themabuffet, diverse toetjes en ijs.

Zwembad met voldoende ligbedjes (wordt helaas al om 8 uur door gasten gereserveerd met hun handdoekje) . Loopafstand naar gezellige boulevard en strand is 5 minuten, met diverse winkeltjes en verschillende eetgelegenheden,

Bus stopt voor de deur en voor 1,50 ben je in het centrum van Palma ( 10 minuten). Zie Tips.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Hotel, kamer, en ontbijt en diner super

Willem
9-5-2018

Bij binnenkomst in het hotel kom je direct in een andere wereld. Modern ingericht. De kamers zijn wat klein, mijn kamer nog een metertje kleiner, maar wel nieuw ingericht met goede bedden en een prachtige badkamer. Schoonmaak iedere dag uitstekend. Het restaurant met alleen ontbijt en diner was een zeer goede ervaring.

Altijd een breed scala van produkten en ook vele kleinere hapjes om gewoon te proberen. En alles super netjes met een uitstekende bediening. Ook alles life cooking. Koks super vriendelijk en zorgen er wel voor dat je bordje vol kwam.

Hotel vlak bij vliegveld. Transfer van en naar ongeveer 10 minuten. Je hebt geen overlast van vliegtuigen. Hotel ligt in het het eerste gedeelte van Playa de Palma.

via een boulevard kom je op de fiets makkelijk in El Arenal (6 km verder) Dit is meer het bekende feest en z..p gedeelte bekend van de tv.

Het buitengedeelte heeft niet een echte tuin. Wel een zwembad

Gereisd Alleenreizend in mei 2018

top hotel

jack
8-9-2017

Cruise met hotel Java geboekt,eten in hotel was beter als op de cruise,echt leuk personeel,vooral Pilar bij de restaurant deur, was toevallig jarig in mijn vakantie leuke taart gehad met een fles prosecco en ze zongen ook nog voor ons, alles klopt van de vorige reviews,gaan snel weer.

Gereisd Met partner in september 2017

Heel goed bevallen, verdiend aanbeveling

A.Noniem
4-9-2017

Mooi modern hotel. Geen lawaaierige toestanden. Bijzonder goede bedden. Eten was goed, ruim assortiment, warmhoudsysteem mag wel wat hoger gezet worden. Niet echt geschikt voor kleine kinderen. Zeer tevreden over ons 11-daags verblijf.

Voldoende ligbedden bij het zwembad. Geen "handdoekje leggen"-toestanden, zelfs mogelijkheid om van de hemelbedden bij het zwembad gebruik te maken.

Ligbedden zouden wel van een dun matrasje mogen worden voorzien, zakken soms wat door, waardoor je stang in de rug voelt. Van de nabijheid van de luchthaven nauwelijks hinder ondervonden.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Prima en perfect hotel

Lambert van den broek
12-8-2017

Wij zijn dit jaar met twee stellen geweest wat mijn opviel dat het personeel heel hulpbehoevend is en het eten is heel gevarieerd zwembad is perfect het strand is op 2 minuten lopen de kamers worden perfect schoongemaakt heel vriendelijk personeel kortom dit is een perfect hotel

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Genieten op Java!

Iris
8-8-2017

Wij boekten dit hotel als last minute om toch nog even lekker weg te kunnen naar de zon. De foto's die hier op staan zien er niet spectaculair uit dus onze verwachting was dan ook minimaal. Ik kan ondertussen mededelen dat de foto's die op staan oud zijn. Met name de foto's van het zwembad en dakterras. Rondom het zwembad liggen tegels, geen kunstgras of wat het ook is. Daaromheen bedjes met een gedeelte overdekt. Bovendien is er een groot dakterras boven de bar waar ook nog ligbedjes zijn te vinden. Wij kwamen vaak wat later bij het zwembad en hadden altijd nog een plekje. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping. Ruim balkon met zelfs twee ligbedden. Op de badkamer bevind zich een inloop regendouche, heerlijk! De kamers worden schoongehouden door een lief ouder vrouwtje. De bushalte zit recht voor de deur en de supermarkt is op 2 minuten lopen. Binnen 3 minuten zit je op de boulevard. Dit hotel is zeer geschikt voor gezinnen met oudere kinderen of stelletjes. Zuipjeugd is dan ook niet te vinden in hotel Java. Het personeel is zeer vriendelijk en de chef heeft altijd een lach op zijn gezicht. Het eten is zeer gevarieerd! Wij hebben iedere avond lekker kunnen genieten. Avondeten kan tot 21:30. De bar is geopend tot 00:00 waar iedere avond entertainment is. Soms is dit entertainment iets te oubollig. Let ook op dat er bij hotel Java geen kinderentertainment is! Zie tips voor enkele activiteiten die wij ondernomen hebben.

Gereisd Met partner in augustus 2017

wederom klasse

A van Bakel
8-9-2016

We zijn in de eerste week van September weer in hotel Java geweest, ik heb al eens eens gemeld dat het klasse was, nog steeds. Ik had vermeld dat er geen BVN op de tv is, dit is wel zo, enkel je moet vanaf kanaal 1 omlaag scrollen, daar zitten nog 4 zenders, de derde is BVN, en alle anderen kanalen gewoon van 1 omhoog, dit moest ik toch even melden. Verder was het eten weer super, ook worden er s'middags leuke dingen ,bv een party waar mochito's vers worden gemaakt, en nog meer, dus voor ons nog steeds de beste van Can Pastilla. een dikke 10

Werkelijk fantastisch !

Berry van der Gaag
28-6-2016

Net terug van negen dagen in can pastilla hotel Java. Alles staat in het teken om de gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Voor de schoonmaak niets dan lof, het eten was verrukkelijk en keuze te over, Anna de bedrijfsleider vraagt ook of alles naar wens is en handelt daar ook naar. Het gehele personeel verdient dan ook een dikke pluim! De kamer is ook naar wens, bedden liggen goed en zeker wanneer je met zeezicht boekt is het heerlijk vertoeven. Wij zien nu al uit naar komend jaar en gaan zeker weer naar hotel Java.

L tangelder
25-6-2016

Alles was goed .kamer eten schoon hotel

Gereisd Met partner in juni 2016

Erg goed hotel op toplocatie.

Daniël
12-6-2016

Hebb met 3 vrienden dit hotel geboekt voor een week. Hotel zelf is echt super. Eten heerlijk en uitgebreid (zowel ochtend als avond). Veel personeel welke allen vriendelijk, professioneel en behulpzaam zijn. Kamers zijn schoon, goede airco, goede bedden en prima badkamer. Zwembad mooi en schoon, leuke fitness ruimte en mooi binnenzwembad. Je kan goed zien dat dit hotel nog niet lang geleden gemoderniseerd is. Ook de ligging is perfect. Busstation pal voor het hotel waar elke bus naar Palma/Arenal stopt. Strand is zo'n 100 meter weg en bij het hotel lekker rustig. Vergelijkbaar met een Nederlands 4 sterren hotel maar dan op een locatie waar geen Nederlands hotel aan kan tippen.