Zoover

8,8

Nooit meer

Karen
30-10-2018

Goddank was het maar voor 1 nacht. Bij binnenkomst rook de kamer enorm naar gloor, het gordijn hing een stuk uit de rails en de verf bladderde van het plafond. Onder en rondom het bed lagen broodkruimels, stof en haren. Na het douchen stroomde het water de (weinig sfeervolle) kamer in.

Gereisd Met partner in oktober 2018

Schitterend verblijf !

De Cuyper kris
13-10-2016

Studio's met prachtig zeezicht.efficiente receptie.zeer goede kuisploeg.absolute aanrader

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Aanrader.

Lisz
    4-9-2014

Voordeelkamer geboekt maar naar mijn idee mooiste appartement van het hotel gekregen (kamernummer 404). Kamers zijn ruim en schoon. Iedere dag schone handdoeken en het balkon is megagroot. Ontbijt is goed en lekker. In de ruime lobby gratis wifi. Personeel is vriendelijk en geven info over activiteiten en een plattegrond. Zwembad niet groot, water wordt twee keer per dag getest en het hotel is niet ver van het strand verwijderd. Slaapkamers soms wat gehorig maar tenzij je een moeilijke inslaper ben geen probleem. Hotel ligt in doodlopende straat dus alleen auto's die parkeren.

Super vakantie gehad

Fleur
    16-7-2013

Mijn vriendin en ik vonden het Luxmar een ontzettend leuk appartement. We hadden een hele mooie studio met uitzicht op zee, zodat we heerlijk op ons balkonnetje naar de bootjes konden kijken. Ons appartement was mooi modern ingericht en SCHOON !!! Geen kakkerlak gezien. Personeel vriendelijk en behulpzaam en ontbijt smorgens goed. Geen lawaai gehad van medebewoners. ibiza stad op loopafstand en ook grote strand was goed te lopen. Volgende keer weer naar Luxmar toe.

Goede plek voor redelijke prijs

Fleur
    10-7-2013

Ik ben hier in juni samen met een vriendin geweest en wij hebben het erg naar onze zin gehad. Wij hadden een mooi appartement met mooie nieuwe meubels. Wij hebben geen enkele kakkerlak gezien by the way.

Ibiza stad op zo,n 15 minuten lopen, grote strand zo,n 10 minuten. Ontbijt was goed.

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Kakkerlakken in de badkamer!

Sandrien
    10-6-2013

Wij zaten 8 dagen in een studio in het Panoramic appartementencomplex en hebben last gehad van kakkerlakken in de badkamer heel vies! Op de derde avond zat er ineens een mega grote kakkerlak in de badkamer, de vierde en de vijfde dag weer. Toen heeft de manager ons een andere kamer gegeven en gratis halfpension. Wij waren daar erg blij mee totdat er op de avond voordat we naar huis gingen weer een kakkerlak in de badkamer zat van deze kamer, echt zo vies! Je kon je niet meer rustig douchen, wij hadden het rooster afgeplakt want we dachten dat ze daar doorkwamen maar dat bleek dus niet het geval. In het hotel beweerden ze dat het overal op Ibiza een probleem is maar wij hebben vorig jaar 13 dagen in Mar y Playa gezeten en geen een kakkerlak gezien en nu in 8 dagen dus 4 stuks, bah!

Heerlijke uitvalbasis

Yvonne
    28-3-2013

Het appartement heeft een prachtige ligging, je loopt binnen een kwartier zeker naar het nieuwe deel van Ibiza-stad. Tegenover het hotel kun je een pad aflopen en dan kom je bij een klein strandje uit. Loop je daar nog iets verder dan ben je op het grote strand. De kamers zijn goed. Wij hadden een ruime kamer en een flink balkon. Ontbijtbuffet prima, er werd goed gezorgd.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

ROB
    28-9-2012

Nette kamer,schoon met twee eenpersoonsbedden. Taxi van luchthaven naar hotel niet duur kosten € 13,50.

Spar 3 minuten lopen met verse stokbroden. Lopen naar Ibiza stad ongeveer 15 minuten,niet al te mooie strand beneden 5 minuten,huur daarom 125cc scooter voor € 20,

zit klein verhuurbedrijfje (10 minuten) aan de rechterkant bij de t-splitsing, meerdere dagen goedkoper.

Perfecte prijs / kwaliteitsverhouding

Lilianne
    16-5-2012

Perfecte accomodatie voor de prijs die je betaalt. Lux Mar geboekt met zwembadzicht, maar kregen appartement in Panaromic gebouw met uitzicht op het grote zwembad en de zee. Prima! Vriendelijk personeel, goed ontbijt (geboekt bij reservering, aanrader). Binnen 10 minuten in centrum (ondertussen genoeg winkeltjes en eetgelegenheden) en voor de zee hoef je alleen de straat over te steken. 2 sterren is het zeker waard! Appartement zeer compleet met fohn, strijkijzer en strijkplank, handig!

perfecte ligging

JS
    7-10-2011

Deze appartementen liggen in Figueretas, vlakbij het strand waar het altijd gezellig is en je kunt ook makkelijk lopen naar het oude centrum van Ibiza-stad. Ons appartement was heel netjes. we hadden logies geboekt dus geen maaltijden maar het restaurant zag er wel prima uit. wij hebben gegeten in de vele restaurantjes in de buurt. Het zwembad is misschien wat klein maar voor ons prima. het is niet superluxe maar wel schoon en netjes en zeker een goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij hebben veel uitstapjes gemaakt want het is een prachtig eiland. Als we nog eens naar Ibiza gaan gaan we vast wel weer naar Lux Mar.