Zoover

7,1

Never again!

Nico Bruyndonckx
9-3-2014

Deze zomer ben ik met vriendengroep21 jaar naar SB geweest. Sunny beach op zich is een plastieke stad vol marginale macho's en sletten! Nuchter zouden we dus niet in het uitgaansleven passen, gelukkig dat we elke avond volledig van de kaart waren gezopen!

Nu over het hotel, Trakia Plaza.. Heb samen met m'n ouders al veel 4 en 5 sterrenhotels bezocht. Uiteraard wist ik dat dit hotel veel minder ging zijn, is ook niet erg als je met groep vrienden weggaat! Maar zo erg had'k het echt niet verwacht. Op't eerste zicht alles in orde. Schijn bedriegt.. Na eerste (zatte) nacht riep de bewaker mij al op het matje met de woorden 'I wanna punch you in the face'.. Khad niets verkeerd gedaan.. Daarnaast is het eten er barslecht, Enkel Bear Grylls of vette engelse/duitse/russische zwijnen vinden hun gading in het menu.. Ik zit al 14jaar in de scouts dus heb al wat viezigheid naar binnen gespeeld, maar dat was ranzig eten. Dus elke dag fastfood gaan eten, tot lopende okergele schijterij aan toe.

Nooit meer......

Fam. Peeters
11-8-2011

Wij zijn met 2 gezinnen naar Trakia Plaza geweest. Eten was erg slecht, dus we zijn regelmatig uit eten geweest. Personeel was onvriendelijk (op een enkeling na). Het was absoluut niet een all inclusive hotel en zeker geen 4 sterren waard. Na 18.00 uur moest je betalen voor een kopje koffie en na 21.00 uur moest je betalen voor je drankjes in het restaurant. Ook voor de jaccuzi moest je betalen. We hadden een familie kamer geboekt, maar die is er niet in het hotel. Zwembad was goed, alleen ijs koud water. Het plaatsje was wel erg leuk en gezellig. We gaan nooit meer terug.

Super !!!!!!!!!!!!!!!!

nee
8-8-2011

Wij zijn met twee gezinnen geweest en wij hebben een super vakantie gehad.Het eten was goed en meer als genoeg ook als je wat later kwam om te eten.De kamers waren groot de badkamser zag er netjes uit en er werd elke dag heeeeel goed schoon gemaakt.Zwembad was goed genoeg bedjes je moest er wel vroeg bij zijn anders waren de bedjes bezet.Elke dag werd het zwembad schoon gemaakt.Je kon net zo veel eten en drinken halen als je dat wilde. Wat wij wel miste was dat je 's avonds geen koffie meer kon krijgen na 18.00 uur. Maar voor de rest was het helemaal oké. Mensen die slechte dingen over dit hotel zeggen moeten ook na de prijs kijken die ze er voor hebben betaald je kunt geen 5 of 6 steren verwachten als je niet voor betaald.het hotel is na ons inziens zeker 4 steren waard.Wij komen hier zeker nog een keer terug.

niet 4 sterren waard

kees
28-7-2011

dit hotel is echt niet zijn 4 sterren waard. eten is heeeel slecht gewoon verschikkelijk, 1 keer gegeten nooit meer. uiteten is heel goedkoop dus werd het elke dag ergens anders eten.

kamers vielen erg tegen, we waren met 7 personen, 2 kamers waren heel erg klein, een douche kop boven de wasbak?!? dus fatsoenlijk douche kon niet. had er meer van 4 sterren verwacht.

schoonmaak personeel was heel aardig! met een klein fooitje maakt ze je kamer netjes en maakt ze je bedden leuk op! elke dag schonen handdoekken en een gedweilt vloertje.

de airco deed het niet, en dat was erg lekker geweest met het warme weer en de minibar dee het ook niet.

welk leuke tv. met een nederlandse/belgische zender.

afstand ook goed te doen, wel een eindjelopen tot de boulevard ong. 10 minuten. het is geen hotel voor jongeren. veel kinderen en die slapen snel, je krijgt snel een waarschuwing na iets te veel lawaai te maken.

helaas kan ik maar 900 letters gebruiken

diego
22-8-2009

Het personeel in het hotel en in het restaurant is zeer onvriendelijk. Het eten in het hotelrestaurant is lauw,rauw en smaakloos. S'morgens bij het ontbijt krijg je niks te drinken in het restaurant behalve koffie en thee , er is dus geen jus of appelsap. als je wat te drinken komt bestellen maken ze het met tegen zin. De cocktails in het hotel zijn geen cocktails maar vodka met Fanta en een beetje grenadine. De bar in het water is niet in gebruik dus is blijkbaar voor de sier?. Voor de jacuzzi moet betaald worden en de bedjes bij het zwembad zijn allemaal stuk. Elke dag gooien ze EMMERS gloor het water in. Het water wordt er niet schoner op. Je krijgt namelijk na een aantal dagen gewoon bultjes op je huid als je in het zwembad hebt gezwommen. De kamers zien er opzicht goed uit maar heel eenvoudig. een tv met een paar zenders.in 16 dagen tijd enindietijdisergeeneenkeerdevloergestofzuigd.

Mooi hotel/appartement

D.Pruim
28-7-2009

Wij zijn net terug uit Trakia Plaza.

We hebben zelf in een appartement gezeten, en dat was helemaal super!! Grote kamers, goede bedden, goede douche en super airco!! Zwembad was ook super, niks op aan te merken, gewoon mooi! Personeel was nie al te vriendelijk, maarja das nie anders. Geen last van gehad! Maar nu het eten.. dat was verschrikkelijk!! Niks voor ons nederlanders! Geen fatsoenlijk broodbeleg, 'smiddags allemaal warme prut en 'savonds hetzelfde. wij zijn maar uiteten gegaan, wat erg goedkoop was. Met z'n 8en waren we omgerekend ongeveer 130,- euro kwijt incl voorgerecht, hoofgerecht, nagerecht en drinken!

Van 11 tot 15u konden we alleen maar (koude) tosti's krijgen en vanaf 15u ijs, wat alleen maar uit vanille en chocolade ijs bestond. Vonden het tegenvallen voor all-in!!

2007

Reis in Duitsland geboekt

Daphne en Remy
17-7-2007

Reis in Duitsland geboekt. Aardig hotel, complex van 3 hotels rondom een groot zwembad met glijbanen en whirlpool (tegen geringe betakling).

Kamers netjes met balkon en badkamertje. Personeel niet altijd even vriendelijk, maar gezien het lage inkomen(300 leva=150 euro per maand) en de verkwisting van etenswaren door toeristen kan ik me dat voorstellen. Benader met vriendelijkheid en respect, krijg je dat ook terug!

Eten redelijk, "veel van hetzelfde", maar voor 10 leva kun je in een van de vele restaurantjes goed eten. Veel restaurantjes en winkeltjes.Strand op 5 min. afstand.

Prijs/kwaliteitverhouding prima!!!

Reis geboekt in Duitsland

Daphne
17-7-2007

Reis geboekt in Duitsland.De vakantie is ons goed bevallen. Vooral de prijzen daar zijn laag! Het is een complex van drie hotels,gelegen rondom een groot zwembad met glijbanen en een whirlpool.Ongeveer 5 min. loopafstand van het strand.In de directe omgeving een enorme hoeveelheid winkeltjes en bar/restaurants.

De Bulgaren zijn niet direct vriendelijk,maar uitgaande van een gemiddeld Bulgaars jaarinkomen van 300 leva = 150 euro en dan zien hoeveel etenswaren er door toeristen wordt verkwist, kan ik me dat voorstellen.Ben je zelf vriendelijk en respectvol naar de Bulgaar, krijg je ook vriendelijkheid terug!

Eten was redelijk, "veel van hetzelfde". Kamers netjes met badkamertje en balkonnetje.

Kindvriendelijk was het niet direct, wel speelmogelijkheden in de zin van glijbanen, maar weinig van een entertainmentteam gezien.Goede prijs/kwaliteitverhouding, kan het hotel aanraden !!!!!