Zoover
Hotel Trakia Plaza

Hotel Trakia Plaza

7,1

nog nooit zo graag naar huis gewild

Madelon
5-1-2014

Wij schrokken van de prijzen van onze gebruikelijke vakanties in het hoogseizoen met ook nog eens een extra betaler, en besloten Bulgarije eens te proberen. Dat gaan we niet snel nog eens doen!

Bulgaren zijn ongastvrij (maar als je je kind 'dank je wel' in het Bulgaars leert (blagodarja), krijg je een glimlach), het eten niet om over naar huis te schrijven. Maar ze zijn niet zuinig met alcohol!

Het eten in Trakia Plaza is niet goed (vlees niet gaar of zwart boven, rauw onder), de toetjes zorgen ervoor dat je toch je maag kunt vullen, mits de Russen niet alles hebben weggekaapt.

Het zwembad is zó koud dat mijn kinderen na 20 minuten hun badlaken opzochten en daar volledig in ingepakt moesten worden om weer warm te worden.

Positief: Ons appartement (wel kookplaten, maar geen kookgerei?) was goed! Wat een ruimte voor deze prijs! 2 slaapkamers, 2 badkamers (zo kort mogelijk douchen, anders is het warme water op) en een woonkamer. 1 Mega-balkon langs de woonkamer en de slaapkamers

GEEN 4 STERREN !!!

marjan
30-8-2013

Heel wat hotels gezien maar dit slaat alles!!! Eten is vreselijk,vies vet,koud en het brood is een regelrecht moordwapen...knoerdhard!! In de avond is het hotel uitgestorven,totaal geen animatie ,alleen op di en donderdagavond een folkloreavond (45 min) als je daar dan iets wil drinken moet je betalen????!!! De openbare toiletten in het hele hotel kunnen niet op slot (is eruit gehaald) Ligbedjes bij zwembad (niet aan te komen) hadden geen matrasjes,kortom rugpijn!! Als je jezelf graag onder Nederlanders bevind kom je hier van een koude kermis thuis....nl niet te vinden, voornamelijk Bulgaren,roemenen en russen. Het enige voordeel aan dit hotel is de ligging,Sunny Beach op zich is geweldig!!!!!!

Mooi Hotel met de nodige minpunten

Vluggen
1-8-2013

Wij (gezin met 2 kinderen) zijn net terug van 2 weken trakia plaza.

Kamers waren ruim en zeer netjes. Het eten was voor ons goed genoeg (kan altijd wat uitgebreider). Zeer onvriendelijk en totaal niet behulpzaam personeel (spraken geen duits alleen wat gebrekkig engels).Geen toezicht op het personeel, badmeesters en barpersoneel gewoon alcohol aan het drinken tijdens het werk. Ons dochtertje van 5 bestelde een fanta en kreeg een bier (alcohol werd gewoon aan kinderen gegeven, waarom dan het verschil in polsbandjes vraag ik me af). Heel mooi zwembad, water wel ijskoud. Bijna niks van annimatie al helemaal niet in de avond.

super vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

braakman
20-8-2012

wij zijn als gezin 12 dagen in het hotel trakia plaza geweest

en hadden al veel beoordelingen gelezen vooral over het eten

dat dat niet zo goed moest zijn onzin dus!!!!

wij hebben er goed gegeten en voor de rest de kamers en service

waren gewoon goed dus echt wel een aanrader voor iedereen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

net hotel

Ikke
5-9-2011

wij zijn in Augustus geweest met het gezin.We hebben een leuke vakantie gehad, het hotel is netjes alleen het eten is voor Nederlandse begrip niet wat we gewent zijn.Het is goed , wel vaak het zelfde maar echt super smerig vonden wij niet.Maar voor 25 euro zijn we met 4 personen 3 keer wezen uit eten.En dat kan ik je aan bevelen.Voor ons word het geen All in meer maar een appartement volgend jaar.

Er is geen animatie das wel jammer en voor een kinderbed moesten we betalen wat ik wel absurd vond want we hadden een flink bedrag betaald voor de vakantie en een kinderbed moesten we ter plekke betalen.idd het personeel liep daar meet een chagrijnig gezicht rond en waren niet vriendelijk.maar hebben we niet zon last van gehad.

Zwembad was netjes ietsjes koud maar dat kan de pret niet drukken.

enige nadeel vond ik dat niet alleen ons hotel er gebruik van maakte maar 2 andere ook!al met al een goede vakantie gehad.Een tip ga niet all in want je bent goedkoper uit als je iedere dag gaat uit ete

mooi hotel

hassie
12-8-2011

als mensen zitten te klagen over het eten moeten ze een 6 sterren hotel uitzoeken. tuurlijk veel eten hetzelfde maar wat wil je. eten was gewoon goed.

zwembad super alleen ijskoud, moeten ze wat aan doen.

geen entertaiment in de avond. centrum super en alles goedkoop, in de avond gezellig bij cafee morris gezeten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

mooi hotel goed eten

hassie
12-8-2011

goed hotel eten was gewoon goed natuurlijk vaak hetzelfde maar dan moet je maar naar ultra hotel gaan. geen entertaiment, water zwembad erg KOUD, moet wat aan gebeuren. leuke centrum, strand erg mooi, jammer ligbedden betalen. bulgaren erg onvriendelijk.

al met al grandiose vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

mooi hotel met prima zwembad

clara
6-8-2011

Wij hadden niet veel verwacht omdat er niet al te goede reacties waren. Maar het is ons reuze mee gevallen. Hotelkamers netjes met elke dag schone handdoeken.Ook de bedden werden elke dag opgemaakt.

Het eten was goed en warm en ook veel keuze. De algemene indruk is netjes en verzorgd. Het personeel is niet overdreven vriendelijk,maar ook niet onvriendelijk.

Wat ik echt kan AFRADEN is een henna tatoo. Van onze 3 kids hebben er twee niet goed gereageerd op deze tatoo.Zij kregen verschijnselen van verbrande huid en blaren.Ook raad ik af geld te wisselen bij zo'n klein standje.In het hotel krijg je een goede wisselkurs.

Het enigste nadeel vonden wij dat het heel erg toeristis is.Veel zuipende jeugd!!!

Ons hotel lag gelukkig niet in het centrum,dus wij hadden niet zo veel last,mar in het centrum is het erg druk.

Wij vonden het erg leuk,maar gaan niet voor een tweede keer.

gewoon een goede accomodatie

manuela de beer
19-8-2010

Het hotel/appartementen complex is een goede accomodatie, voor gezinnen valt de criminaliteit echt wel mee, voor jonge mensen die gaan stappen daar hoor je helaas andere verhalen over.

Verder heeft het hotel een hartstikke leuk zwembad voor de kinderen en is er genoeg ijs, sandwiches, en drinken of non-alcoholische coctails hartstikke leuk.

Het enige nadeel is dat het eten niet veel varieteit bevat bv 4 soorten vlees, 1 soort vis en wat aardappelen friet en groentes en sla, ook het ontbijt is niet al te uitgebreid. Maar maak je eigen niet soepel voor 25,- kun je met 3 personen goed eten en drinken buiten het hotel, wel over het algemeen veel barbeque maar ook bulgaarse gerechten of pizza kun je goed eten.

Met kinderen is de ezeltocht hartstikke leuk, en ook het aqua/dieren park verder kan ik niet bourgas shopping aanraden want shoppen is niet te vergelijken met hier. In sunny beach kun je over het algemeen heel veel vesten (namaak kopen).

Al met al een zeer leuke vakantie gehad.

mooi complex met mooi zwembad en glijbanen

fam. te Molder
8-8-2010

Hotel Trakia is een mooi complex met redelijke kamers, met airco !! Alleen jammer dat er slechts zeer beperkt wordt schoongemaakt. In de 12 dagen dat wij er zaten werden alleen de bedden opgemaakt en schone handdoeken neergelegd. De wc, douche en wasbak werden niet schoongemaakt en aan stofzuigen deed men ook niet. Zelfs nadat we onze schoonmaakster een goede fooi hadden gegeven (al in het begin), veranderde er niets. Het is erg jammer dat het personeel zo onvriendelijk is. We hebben ze altijd vriendelijk benaderd maar zelfs dan kijken ze je niet aan en is elke bestelling er één teveel. Gedeeltelijk begrijp ik het wel als ik zie hoeveel toeristen bergen voedsel op een bord scheppen en vervolgens 2 happen nemen en de rest laten staan. Maar de vriendelijkheid in het algemeen is in Sunny Beach ver te zoeken. De ligging van het hotel is wel gunstig. Het strand en het centrum zijn heel dichtbij. Er is 's avonds genoeg te beleven. Het eten is prima, soms lauw, maar dat is daar gebruikelijk.