Zoover

7,1

Prima appartementen

Yolanda
3-9-2013

Wij hadden 3 appartementen. Ieder app. was net weer iets anders maar allemaal erg ruim en schoon zowel slaap- als woonkamer. Het water was wel aan de koude kant maar zo heb je wel minder gauw last van bacteriën. Onvriendelijk personeel. Eten was zoals eerder al genoemd lauw en zag er vaak niet erg fris uit. Even goed zoeken want eerder gemaakt eten wordt tussen net gemaakt eten gelegd. We zijn een aantal keren uit wezen eten. Je hoef niet ver te gaan want precies tegenover zit een geweldig restaurant en goedkoop. (Ca d'ora) Trakia Plaza zit precies aan de rand van winkelstraat. Verder hebben we een geweldige vakantie gehad maar mocht ik ooit terug gaan naar de app. van Trakia Plaza neem ik geen all in meer. Je eet buiten de deur lekker en goedkoop.

prima hotel

Laura
29-8-2013

Wij zaten in n appartement van trakia plaza.Lekker ruim! Zwembad was top! Leuk en vriendelijk personeel!Erg schoon en fris! 4 keer per dag animatie en s avonds in hotel ernaast. Eten was vrij eentonig, maar best te doen.poolbar in het zwembad.Als mensen vroeg in de ochtend hun handdoeken op de bedjes gooiden en er om 10 uur nog niet waren, werden de handdoeken door de badmeester verwijderd, top! All in is eigenlijk niet nodig in sunny beach. Veel leuke restaurants waar jevoor weinig kan eten en drinken, dus volgende keer zonder all in

Zeker geen aanrader!

Jeffrey
10-9-2012

Enige echt positieve aan dit hotel is de ligging, vlak bij het strand en het centrum. Voor de rest viel dit hotel zwaar tegen.

Het eten was vaker slecht dan normaal (lauw eten zijn we wel gewend van de Bulgaarse keuken). Bijna alle bedjes, tafels en stoelen bij het zwembad waren kapot en werden aan het eind van de vakantie vervangen, wrs. vanwege het feit dat de touroperators deze maand weer langs komen om in te kopen.

Het personeel is dramatisch klant-onvriendelijk en onbehulpzaam op een enkeling na. Ze spreken bijna allemaal geen engels en toen onze tas was gestolen (bij het zwembad) is het bijna niet te doen om alles geregeld te krijgen. De host van touroperator was hier ook niet echt behulpzaam bij.

Er is ook totaal geen sfeer. Ze doen ook geen poging tot sfeer maken.

Van andere nederlandse vakantie-gangers in dit hotel dezelfde berichten gehoord. Ook van diegene die bij Trakia Plaza zaten (en dat is dan zelfs een 4-sterren hotel). Beide hotels delen namelijk de faciliteiten.

Standaard hotel, niet echt klant vriendelijk!

Ruud
18-8-2012

Hotel is op zich netjes en schoon, kamers zijn voldoende, niet overdreven luxe maar gezien de prijs gewoon acceptabel.

Eten is vrij eenvoudig, niet echt veel variatie in de twee weken dat wij er waren.

Drank aanbod is matig, indien je geen koolzuurhoudende dranken lust is er alleen siroop en water.

Personeel is niet vriendelijk,met name in de rechtstreekse omgang met klanten. Schoonmaak dames dan weer wel.

Ligging van het hotel is goed, dichtbij uitgaansgebied en strand.

wat mij betreft danok zeker geen aanrader.

Er zijn genoeg andere hotels etc in de buurt waar we wel goede verhalen over hebben gehoord.

nooit meer

willy
29-9-2009

De appartementgasten werden anders behandeld dan de hotelgasten, ander kleur bandje, andere ingang, andere bars, 3-kamerappartement zeer ruim, woonkamer leek wel een dansvloer, 2 badkamers met 2x bad en douches, 2 toiletten (jammer van de kapotte toiletzittingen) wel lekker 's morgensvroeg met 5 personen, 2 wastafels incl.2 spiegels, slaapkamers ruim met voldoende kasten/laden opbergmogelijkheden, 1x p.w. bedlinnenwisseling, jammer van de 1-persoonslakens op een 2-persoonbed! Jammer niet iedere dag handdoekenwisseling dus douchen met de handdoeken van de vorige dag, lekker als je onder het zand van het strand terugkomt met 5 personen! Men spreekt wel engels maar de Bulgaren zijn niet zo vriendelijk, onbeleefd, voordringen enzo, kinderen en volwassenen! Ligging ideaal door doodlopende straat 250 meter naar het centrum toe en 500 meter naar het strand maar geen last van lawaai en drukte(kermis)

Zwembad is prima, ALLE LIGBEDDEN WAREN KAPOT. Tafeltennis en 2 biljarttafels aanwezig