Zoover
Hotel Trakia Plaza

Hotel Trakia Plaza

7,1

Goede acco met slecht restaurant

fam. vd Munckhof
14-9-2009

Bezocht met 2 volw/2 kind eind aug, 2 weken. Inderdaad mooie appartementen, goed schoongehouden, jammer van de 1-persoonsonderlakens. Personeel ongeinteresseerd, onvriendelijk. Restaurant is al genoeg besproken, gewoon geen 4 sterren (nog geen 2 sterren). Tuin en zwembad super en geweldige glijbanen. Alleen bruggetjes over zwembad slecht onderhouden. Hout moet vervangen worden. Sunny Beach leuke bestemming.

helaas kan ik maar 900 letters gebruiken

diego
22-8-2009

Het personeel in het hotel en in het restaurant is zeer onvriendelijk. Het eten in het hotelrestaurant is lauw,rauw en smaakloos. S'morgens bij het ontbijt krijg je niks te drinken in het restaurant behalve koffie en thee , er is dus geen jus of appelsap. als je wat te drinken komt bestellen maken ze het met tegen zin. De cocktails in het hotel zijn geen cocktails maar vodka met Fanta en een beetje grenadine. De bar in het water is niet in gebruik dus is blijkbaar voor de sier?. Voor de jacuzzi moet betaald worden en de bedjes bij het zwembad zijn allemaal stuk. Elke dag gooien ze EMMERS gloor het water in. Het water wordt er niet schoner op. Je krijgt namelijk na een aantal dagen gewoon bultjes op je huid als je in het zwembad hebt gezwommen. De kamers zien er opzicht goed uit maar heel eenvoudig. een tv met een paar zenders.in 16 dagen tijd enindietijdisergeeneenkeerdevloergestofzuigd.

Goede appartementen

marieke
31-7-2009

Eigenlijk kan ik me helemaal aansluiten bij de vorige beoordeling. Ook wij zaten in een appartement. 2 kamers, 1 badkamer, 2 toiletten, keukentje met koelkast en 2 kookplaatjes. Mooie ruime kamers. Er werd erg goed schoongemaakt. Het zag er allemaal netjes uit. Het eten was inderdaad drama. Wij eten normaal gesproken alles, maar ook wij zijn een paar keer uit eten geweest. Het eten was flauw, slof, oud, niet goed gaar of juist te gaar. Alleen de toetjes waren lekker. Klein stukje lopen en je bent op een mooi zandstrand en op de boulevard, erg gezellig. En de sandwiches waren tosti's, elke dag weer. Op het eten na, een goed hotel/appartement

Mooi hotel/appartement

D.Pruim
28-7-2009

Wij zijn net terug uit Trakia Plaza.

We hebben zelf in een appartement gezeten, en dat was helemaal super!! Grote kamers, goede bedden, goede douche en super airco!! Zwembad was ook super, niks op aan te merken, gewoon mooi! Personeel was nie al te vriendelijk, maarja das nie anders. Geen last van gehad! Maar nu het eten.. dat was verschrikkelijk!! Niks voor ons nederlanders! Geen fatsoenlijk broodbeleg, 'smiddags allemaal warme prut en 'savonds hetzelfde. wij zijn maar uiteten gegaan, wat erg goedkoop was. Met z'n 8en waren we omgerekend ongeveer 130,- euro kwijt incl voorgerecht, hoofgerecht, nagerecht en drinken!

Van 11 tot 15u konden we alleen maar (koude) tosti's krijgen en vanaf 15u ijs, wat alleen maar uit vanille en chocolade ijs bestond. Vonden het tegenvallen voor all-in!!

2008

Wat een lui personeel!!!

Anoniem
19-7-2008

Zijn er afgelopen twee weken met onze driejarige dochter geweest.

Hadden ons er niet teveel van voorgesteld omdat het maar 3 sterren was, dus toen we aankwamen viel het heel erg mee!

Mooi hotel en zwembad en de kamer was klein maar netjes!

Toen de we de volgende ochtend gingen ontbijten konden we onze ogen niet geloven??

Wat een personeel... Super lui( Zaten op de grond te sms en bellen), Vulden geen eten bij en ruimden zelfs de tafels niet af.Dus je kon gewoon nergen s meer zitten.

Als je ze wat wilden vragen, keken ze je brutaal aan of lachten met een paar man en liepen vervolgens gewoon weg!!!

Omdat wij en nog meerdere gasten het gewoon lachwekkend vonden hebben we ons er niet meer om geergerd en zijn elders gaan eten wat suepr lekker en goedkoop was!

Hebben het heerlijke vakantie gehad. Veel aan het zwembad gelegen wat echt mooi was ,maar Zo'n personeel echt nog nooit ergens meegemaakt!!!

2007

Reis in Duitsland geboekt

Daphne en Remy
17-7-2007

Reis in Duitsland geboekt. Aardig hotel, complex van 3 hotels rondom een groot zwembad met glijbanen en whirlpool (tegen geringe betakling).

Kamers netjes met balkon en badkamertje. Personeel niet altijd even vriendelijk, maar gezien het lage inkomen(300 leva=150 euro per maand) en de verkwisting van etenswaren door toeristen kan ik me dat voorstellen. Benader met vriendelijkheid en respect, krijg je dat ook terug!

Eten redelijk, "veel van hetzelfde", maar voor 10 leva kun je in een van de vele restaurantjes goed eten. Veel restaurantjes en winkeltjes.Strand op 5 min. afstand.

Prijs/kwaliteitverhouding prima!!!

Reis geboekt in Duitsland

Daphne
17-7-2007

Reis geboekt in Duitsland.De vakantie is ons goed bevallen. Vooral de prijzen daar zijn laag! Het is een complex van drie hotels,gelegen rondom een groot zwembad met glijbanen en een whirlpool.Ongeveer 5 min. loopafstand van het strand.In de directe omgeving een enorme hoeveelheid winkeltjes en bar/restaurants.

De Bulgaren zijn niet direct vriendelijk,maar uitgaande van een gemiddeld Bulgaars jaarinkomen van 300 leva = 150 euro en dan zien hoeveel etenswaren er door toeristen wordt verkwist, kan ik me dat voorstellen.Ben je zelf vriendelijk en respectvol naar de Bulgaar, krijg je ook vriendelijkheid terug!

Eten was redelijk, "veel van hetzelfde". Kamers netjes met badkamertje en balkonnetje.

Kindvriendelijk was het niet direct, wel speelmogelijkheden in de zin van glijbanen, maar weinig van een entertainmentteam gezien.Goede prijs/kwaliteitverhouding, kan het hotel aanraden !!!!!