Zoover

7,1

net hotel

Ikke
5-9-2011

wij zijn in Augustus geweest met het gezin.We hebben een leuke vakantie gehad, het hotel is netjes alleen het eten is voor Nederlandse begrip niet wat we gewent zijn.Het is goed , wel vaak het zelfde maar echt super smerig vonden wij niet.Maar voor 25 euro zijn we met 4 personen 3 keer wezen uit eten.En dat kan ik je aan bevelen.Voor ons word het geen All in meer maar een appartement volgend jaar.

Er is geen animatie das wel jammer en voor een kinderbed moesten we betalen wat ik wel absurd vond want we hadden een flink bedrag betaald voor de vakantie en een kinderbed moesten we ter plekke betalen.idd het personeel liep daar meet een chagrijnig gezicht rond en waren niet vriendelijk.maar hebben we niet zon last van gehad.

Zwembad was netjes ietsjes koud maar dat kan de pret niet drukken.

enige nadeel vond ik dat niet alleen ons hotel er gebruik van maakte maar 2 andere ook!al met al een goede vakantie gehad.Een tip ga niet all in want je bent goedkoper uit als je iedere dag gaat uit ete

mooi hotel

hassie
12-8-2011

als mensen zitten te klagen over het eten moeten ze een 6 sterren hotel uitzoeken. tuurlijk veel eten hetzelfde maar wat wil je. eten was gewoon goed.

zwembad super alleen ijskoud, moeten ze wat aan doen.

geen entertaiment in de avond. centrum super en alles goedkoop, in de avond gezellig bij cafee morris gezeten.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

mooi hotel goed eten

hassie
12-8-2011

goed hotel eten was gewoon goed natuurlijk vaak hetzelfde maar dan moet je maar naar ultra hotel gaan. geen entertaiment, water zwembad erg KOUD, moet wat aan gebeuren. leuke centrum, strand erg mooi, jammer ligbedden betalen. bulgaren erg onvriendelijk.

al met al grandiose vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Nooit meer......

Fam. Peeters
11-8-2011

Wij zijn met 2 gezinnen naar Trakia Plaza geweest. Eten was erg slecht, dus we zijn regelmatig uit eten geweest. Personeel was onvriendelijk (op een enkeling na). Het was absoluut niet een all inclusive hotel en zeker geen 4 sterren waard. Na 18.00 uur moest je betalen voor een kopje koffie en na 21.00 uur moest je betalen voor je drankjes in het restaurant. Ook voor de jaccuzi moest je betalen. We hadden een familie kamer geboekt, maar die is er niet in het hotel. Zwembad was goed, alleen ijs koud water. Het plaatsje was wel erg leuk en gezellig. We gaan nooit meer terug.

Super !!!!!!!!!!!!!!!!

nee
8-8-2011

Wij zijn met twee gezinnen geweest en wij hebben een super vakantie gehad.Het eten was goed en meer als genoeg ook als je wat later kwam om te eten.De kamers waren groot de badkamser zag er netjes uit en er werd elke dag heeeeel goed schoon gemaakt.Zwembad was goed genoeg bedjes je moest er wel vroeg bij zijn anders waren de bedjes bezet.Elke dag werd het zwembad schoon gemaakt.Je kon net zo veel eten en drinken halen als je dat wilde. Wat wij wel miste was dat je 's avonds geen koffie meer kon krijgen na 18.00 uur. Maar voor de rest was het helemaal oké. Mensen die slechte dingen over dit hotel zeggen moeten ook na de prijs kijken die ze er voor hebben betaald je kunt geen 5 of 6 steren verwachten als je niet voor betaald.het hotel is na ons inziens zeker 4 steren waard.Wij komen hier zeker nog een keer terug.

mooi hotel met prima zwembad

clara
6-8-2011

Wij hadden niet veel verwacht omdat er niet al te goede reacties waren. Maar het is ons reuze mee gevallen. Hotelkamers netjes met elke dag schone handdoeken.Ook de bedden werden elke dag opgemaakt.

Het eten was goed en warm en ook veel keuze. De algemene indruk is netjes en verzorgd. Het personeel is niet overdreven vriendelijk,maar ook niet onvriendelijk.

Wat ik echt kan AFRADEN is een henna tatoo. Van onze 3 kids hebben er twee niet goed gereageerd op deze tatoo.Zij kregen verschijnselen van verbrande huid en blaren.Ook raad ik af geld te wisselen bij zo'n klein standje.In het hotel krijg je een goede wisselkurs.

Het enigste nadeel vonden wij dat het heel erg toeristis is.Veel zuipende jeugd!!!

Ons hotel lag gelukkig niet in het centrum,dus wij hadden niet zo veel last,mar in het centrum is het erg druk.

Wij vonden het erg leuk,maar gaan niet voor een tweede keer.

niet 4 sterren waard

kees
28-7-2011

dit hotel is echt niet zijn 4 sterren waard. eten is heeeel slecht gewoon verschikkelijk, 1 keer gegeten nooit meer. uiteten is heel goedkoop dus werd het elke dag ergens anders eten.

kamers vielen erg tegen, we waren met 7 personen, 2 kamers waren heel erg klein, een douche kop boven de wasbak?!? dus fatsoenlijk douche kon niet. had er meer van 4 sterren verwacht.

schoonmaak personeel was heel aardig! met een klein fooitje maakt ze je kamer netjes en maakt ze je bedden leuk op! elke dag schonen handdoekken en een gedweilt vloertje.

de airco deed het niet, en dat was erg lekker geweest met het warme weer en de minibar dee het ook niet.

welk leuke tv. met een nederlandse/belgische zender.

afstand ook goed te doen, wel een eindjelopen tot de boulevard ong. 10 minuten. het is geen hotel voor jongeren. veel kinderen en die slapen snel, je krijgt snel een waarschuwing na iets te veel lawaai te maken.

gewoon een goede accomodatie

manuela de beer
19-8-2010

Het hotel/appartementen complex is een goede accomodatie, voor gezinnen valt de criminaliteit echt wel mee, voor jonge mensen die gaan stappen daar hoor je helaas andere verhalen over.

Verder heeft het hotel een hartstikke leuk zwembad voor de kinderen en is er genoeg ijs, sandwiches, en drinken of non-alcoholische coctails hartstikke leuk.

Het enige nadeel is dat het eten niet veel varieteit bevat bv 4 soorten vlees, 1 soort vis en wat aardappelen friet en groentes en sla, ook het ontbijt is niet al te uitgebreid. Maar maak je eigen niet soepel voor 25,- kun je met 3 personen goed eten en drinken buiten het hotel, wel over het algemeen veel barbeque maar ook bulgaarse gerechten of pizza kun je goed eten.

Met kinderen is de ezeltocht hartstikke leuk, en ook het aqua/dieren park verder kan ik niet bourgas shopping aanraden want shoppen is niet te vergelijken met hier. In sunny beach kun je over het algemeen heel veel vesten (namaak kopen).

Al met al een zeer leuke vakantie gehad.

mooi complex met mooi zwembad en glijbanen

fam. te Molder
8-8-2010

Hotel Trakia is een mooi complex met redelijke kamers, met airco !! Alleen jammer dat er slechts zeer beperkt wordt schoongemaakt. In de 12 dagen dat wij er zaten werden alleen de bedden opgemaakt en schone handdoeken neergelegd. De wc, douche en wasbak werden niet schoongemaakt en aan stofzuigen deed men ook niet. Zelfs nadat we onze schoonmaakster een goede fooi hadden gegeven (al in het begin), veranderde er niets. Het is erg jammer dat het personeel zo onvriendelijk is. We hebben ze altijd vriendelijk benaderd maar zelfs dan kijken ze je niet aan en is elke bestelling er één teveel. Gedeeltelijk begrijp ik het wel als ik zie hoeveel toeristen bergen voedsel op een bord scheppen en vervolgens 2 happen nemen en de rest laten staan. Maar de vriendelijkheid in het algemeen is in Sunny Beach ver te zoeken. De ligging van het hotel is wel gunstig. Het strand en het centrum zijn heel dichtbij. Er is 's avonds genoeg te beleven. Het eten is prima, soms lauw, maar dat is daar gebruikelijk.

nooit meer

willy
29-9-2009

De appartementgasten werden anders behandeld dan de hotelgasten, ander kleur bandje, andere ingang, andere bars, 3-kamerappartement zeer ruim, woonkamer leek wel een dansvloer, 2 badkamers met 2x bad en douches, 2 toiletten (jammer van de kapotte toiletzittingen) wel lekker 's morgensvroeg met 5 personen, 2 wastafels incl.2 spiegels, slaapkamers ruim met voldoende kasten/laden opbergmogelijkheden, 1x p.w. bedlinnenwisseling, jammer van de 1-persoonslakens op een 2-persoonbed! Jammer niet iedere dag handdoekenwisseling dus douchen met de handdoeken van de vorige dag, lekker als je onder het zand van het strand terugkomt met 5 personen! Men spreekt wel engels maar de Bulgaren zijn niet zo vriendelijk, onbeleefd, voordringen enzo, kinderen en volwassenen! Ligging ideaal door doodlopende straat 250 meter naar het centrum toe en 500 meter naar het strand maar geen last van lawaai en drukte(kermis)

Zwembad is prima, ALLE LIGBEDDEN WAREN KAPOT. Tafeltennis en 2 biljarttafels aanwezig