Zoover

Hotel Trakia Plaza

Never again!

Nico Bruyndonckx
9-3-2014

Deze zomer ben ik met vriendengroep21 jaar naar SB geweest. Sunny beach op zich is een plastieke stad vol marginale macho's en sletten! Nuchter zouden we dus niet in het uitgaansleven passen, gelukkig dat we elke avond volledig van de kaart waren gezopen!

Nu over het hotel, Trakia Plaza.. Heb samen met m'n ouders al veel 4 en 5 sterrenhotels bezocht. Uiteraard wist ik dat dit hotel veel minder ging zijn, is ook niet erg als je met groep vrienden weggaat! Maar zo erg had'k het echt niet verwacht. Op't eerste zicht alles in orde. Schijn bedriegt.. Na eerste (zatte) nacht riep de bewaker mij al op het matje met de woorden 'I wanna punch you in the face'.. Khad niets verkeerd gedaan.. Daarnaast is het eten er barslecht, Enkel Bear Grylls of vette engelse/duitse/russische zwijnen vinden hun gading in het menu.. Ik zit al 14jaar in de scouts dus heb al wat viezigheid naar binnen gespeeld, maar dat was ranzig eten. Dus elke dag fastfood gaan eten, tot lopende okergele schijterij aan toe.

nog nooit zo graag naar huis gewild

Madelon
5-1-2014

Wij schrokken van de prijzen van onze gebruikelijke vakanties in het hoogseizoen met ook nog eens een extra betaler, en besloten Bulgarije eens te proberen. Dat gaan we niet snel nog eens doen!

Bulgaren zijn ongastvrij (maar als je je kind 'dank je wel' in het Bulgaars leert (blagodarja), krijg je een glimlach), het eten niet om over naar huis te schrijven. Maar ze zijn niet zuinig met alcohol!

Het eten in Trakia Plaza is niet goed (vlees niet gaar of zwart boven, rauw onder), de toetjes zorgen ervoor dat je toch je maag kunt vullen, mits de Russen niet alles hebben weggekaapt.

Het zwembad is zó koud dat mijn kinderen na 20 minuten hun badlaken opzochten en daar volledig in ingepakt moesten worden om weer warm te worden.

Positief: Ons appartement (wel kookplaten, maar geen kookgerei?) was goed! Wat een ruimte voor deze prijs! 2 slaapkamers, 2 badkamers (zo kort mogelijk douchen, anders is het warme water op) en een woonkamer. 1 Mega-balkon langs de woonkamer en de slaapkamers

Goed hotel dat net buiten de drukte ligt.

Trijnko
22-9-2013

Het hotel ligt net buiten de drukte van het toeristisch centrum.

Het uitzicht is niet geweldig, je kijkt uit op andere hotels Het ligt dus tussen de andere hotels.

Het personeel is best wel behulpzaam maar spreekt weinig of geen Engels met de Duitse taal kun je wel communiceren met het personeel.

Het eten is niet slecht maar ook niet goed. Voor een weekje wil het wel. Het brood is elke dag vers. Hun groentekeus was in de week dat wij er waren beperkt tot doppertjes en worteltjes.

De kamers werden elke dag schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Overigens waren het wel dunne handdoeken.

Er is een creative corner voor de kinderen en een paar glijbanen in het zwembad.

Prima appartementen

Yolanda
3-9-2013

Wij hadden 3 appartementen. Ieder app. was net weer iets anders maar allemaal erg ruim en schoon zowel slaap- als woonkamer. Het water was wel aan de koude kant maar zo heb je wel minder gauw last van bacteriën. Onvriendelijk personeel. Eten was zoals eerder al genoemd lauw en zag er vaak niet erg fris uit. Even goed zoeken want eerder gemaakt eten wordt tussen net gemaakt eten gelegd. We zijn een aantal keren uit wezen eten. Je hoef niet ver te gaan want precies tegenover zit een geweldig restaurant en goedkoop. (Ca d'ora) Trakia Plaza zit precies aan de rand van winkelstraat. Verder hebben we een geweldige vakantie gehad maar mocht ik ooit terug gaan naar de app. van Trakia Plaza neem ik geen all in meer. Je eet buiten de deur lekker en goedkoop.

GEEN 4 STERREN !!!

marjan
30-8-2013

Heel wat hotels gezien maar dit slaat alles!!! Eten is vreselijk,vies vet,koud en het brood is een regelrecht moordwapen...knoerdhard!! In de avond is het hotel uitgestorven,totaal geen animatie ,alleen op di en donderdagavond een folkloreavond (45 min) als je daar dan iets wil drinken moet je betalen????!!! De openbare toiletten in het hele hotel kunnen niet op slot (is eruit gehaald) Ligbedjes bij zwembad (niet aan te komen) hadden geen matrasjes,kortom rugpijn!! Als je jezelf graag onder Nederlanders bevind kom je hier van een koude kermis thuis....nl niet te vinden, voornamelijk Bulgaren,roemenen en russen. Het enige voordeel aan dit hotel is de ligging,Sunny Beach op zich is geweldig!!!!!!

prima hotel

Laura
29-8-2013

Wij zaten in n appartement van trakia plaza.Lekker ruim! Zwembad was top! Leuk en vriendelijk personeel!Erg schoon en fris! 4 keer per dag animatie en s avonds in hotel ernaast. Eten was vrij eentonig, maar best te doen.poolbar in het zwembad.Als mensen vroeg in de ochtend hun handdoeken op de bedjes gooiden en er om 10 uur nog niet waren, werden de handdoeken door de badmeester verwijderd, top! All in is eigenlijk niet nodig in sunny beach. Veel leuke restaurants waar jevoor weinig kan eten en drinken, dus volgende keer zonder all in

Mooi Hotel met de nodige minpunten

Vluggen
1-8-2013

Wij (gezin met 2 kinderen) zijn net terug van 2 weken trakia plaza.

Kamers waren ruim en zeer netjes. Het eten was voor ons goed genoeg (kan altijd wat uitgebreider). Zeer onvriendelijk en totaal niet behulpzaam personeel (spraken geen duits alleen wat gebrekkig engels).Geen toezicht op het personeel, badmeesters en barpersoneel gewoon alcohol aan het drinken tijdens het werk. Ons dochtertje van 5 bestelde een fanta en kreeg een bier (alcohol werd gewoon aan kinderen gegeven, waarom dan het verschil in polsbandjes vraag ik me af). Heel mooi zwembad, water wel ijskoud. Bijna niks van annimatie al helemaal niet in de avond.

Zeker geen aanrader!

Jeffrey
10-9-2012

Enige echt positieve aan dit hotel is de ligging, vlak bij het strand en het centrum. Voor de rest viel dit hotel zwaar tegen.

Het eten was vaker slecht dan normaal (lauw eten zijn we wel gewend van de Bulgaarse keuken). Bijna alle bedjes, tafels en stoelen bij het zwembad waren kapot en werden aan het eind van de vakantie vervangen, wrs. vanwege het feit dat de touroperators deze maand weer langs komen om in te kopen.

Het personeel is dramatisch klant-onvriendelijk en onbehulpzaam op een enkeling na. Ze spreken bijna allemaal geen engels en toen onze tas was gestolen (bij het zwembad) is het bijna niet te doen om alles geregeld te krijgen. De host van touroperator was hier ook niet echt behulpzaam bij.

Er is ook totaal geen sfeer. Ze doen ook geen poging tot sfeer maken.

Van andere nederlandse vakantie-gangers in dit hotel dezelfde berichten gehoord. Ook van diegene die bij Trakia Plaza zaten (en dat is dan zelfs een 4-sterren hotel). Beide hotels delen namelijk de faciliteiten.

super vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!

braakman
20-8-2012

wij zijn als gezin 12 dagen in het hotel trakia plaza geweest

en hadden al veel beoordelingen gelezen vooral over het eten

dat dat niet zo goed moest zijn onzin dus!!!!

wij hebben er goed gegeten en voor de rest de kamers en service

waren gewoon goed dus echt wel een aanrader voor iedereen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Standaard hotel, niet echt klant vriendelijk!

Ruud
18-8-2012

Hotel is op zich netjes en schoon, kamers zijn voldoende, niet overdreven luxe maar gezien de prijs gewoon acceptabel.

Eten is vrij eenvoudig, niet echt veel variatie in de twee weken dat wij er waren.

Drank aanbod is matig, indien je geen koolzuurhoudende dranken lust is er alleen siroop en water.

Personeel is niet vriendelijk,met name in de rechtstreekse omgang met klanten. Schoonmaak dames dan weer wel.

Ligging van het hotel is goed, dichtbij uitgaansgebied en strand.

wat mij betreft danok zeker geen aanrader.

Er zijn genoeg andere hotels etc in de buurt waar we wel goede verhalen over hebben gehoord.