Zoover
Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

9,6

2007

Ik heb niets dan goede kritiek op pestana viking , mooie

vaesen erwin
8-6-2007

Ik heb niets dan goede kritiek op pestana viking , vriendlijk personeel, mooie kamers enz....

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Ons bezoek dateert nog van mei 2004, maar na al deze comm.

Filip
5-2-2006

Ons bezoek dateert nog van mei 2004, maar na al deze negatieve comm. moest ik wel reageren. Alhoewel het geen nieuwbouw is, was het hotel toch goed onderhouden en proper. Ontbijtbuffet was zeer goed, hebben voor de rest wel altijd elders gegeten (wegens uitstappen). Zeker auto huren; veel mooie plaatsjes in de omgeving. Ligging is de max; rustig en pitoresk. Werden wel vele nieuwe hotels rondgebouwd, dus in de toekomst mss minder rustig?

goed hotel, we komen er al 5 jaar

fam schellevis
16-1-2006

goed hotel, we komen er al 5 jaar.

we gaan 3x per jaar naar portugal en in viking komen we altijd terug.

ik leesde het eerste verhaal...

er klopt helemaal niks aan!heeft u tijdens u verblijf al een met de receptie gepraat?

heel vriendelijk personeel, goed hotel

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Wij zijn er 12 dagen geweest in augustus en het is enorm

Lindsay
2-9-2005

Wij zijn er 12 dagen geweest in augustus en het is enorm tegengevallen wat het hotel betreft. Wij hebben meer dan genoeg mogen betalen voor de hele reis, maar hebben er niet genoeg voor teruggekregen. Het ontbijt op zich valt mee, maar geen variatie. Het avondeten is ronduit slecht. Wat je krijgt, valt niet te eten. 'S avonds is er niets te doen in het hotel en de meeste dingen in het hotel zijn niet eens open. Er is een bar aanwezig dat nooit open is geweest en alsook een gedeelte van het restaurant. De kamer zijn verzorgd en proper, dat was een pluspunt voor ons. Zeker geen aanrader!

mooi hotel met een unieke ligging op een klif, we raden om

Marc & Gunay
31-8-2005

mooi hotel met een unieke ligging op een klif, we raden wel om een auto te huren om zo de leuke plaastjes langs de kust te bezoeken.

Het ontbijt is erg lekker in het hotel.

Voor de avondeten zijn we leuke restaurantjes in verschillende plaatsen langs de kust gaan zoeken. Dit is erg goed bevallen. Ze gaan eind 2005 renoveren en is all-inclusive ook mogelijk.

Ben met mijn vriend naar Pestana Viking geweest en we zijn

Ron en Paola
14-7-2005

Ben met mijn vriend naar Pestana Viking geweest en we zijn net 2 dagen terug. Het is ons uitstekend bevallen en we zijn allebei zeer kritisch. Het hotel is inderdaad iets wat verouderd maar ziet er ondanks dat prima uit. Onze hotelkamer was schoon en zag er keurig uit. Het is ons ook niet echt opgevallen dat er restaurants op het complex gesloten waren. De ligging is grandioos met een schitterend uitzicht over zee. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.

Ben net 3 dgn terug uit Pestana Viking zoals het nu heet

J. Kroon
11-6-2005

Ben net 3 dgn terug uit Pestana Viking zoals het nu heet. Sterk verouderd en slecht onder houden hotel. Wordt eind 2005 5mnd gesloten en gerenoveerd wat hard nodig is, maar dat zal dan ook wel aan de prijzen merkbaar zijn. eten ronduit slecht! italiaan is dicht en Vahalla rest.is ook niet open.

alles in het hotel erg duur.auto huren zou ik wel doen Armacao de pera centrum is zeker 3/4 tier lopen met hellingen, is wel een gezellig oud en nieuw gedeelte (vissers dorpje) lekker en goedkoop gegeten.

Sterk verouderd en slecht onder houden hotel

J. Kroon
11-6-2005

2004

De appartementen zijn zeer ruim voor 4 personen, maar een

Hanselaer Dirk
21-8-2004

De appartementen zijn zeer ruim voor 4 personen, maar hebben een minder verzorgde indruk dan het hotel zelf. Voldoende animatie voor kinderen in de namiddag. Sommige avonden een gratis optreden van plaatselijke groepen. De service was goed maar toch is het personeel een beetje teruggetrokken, wel een beetje het karakter van de Portugezen. De maaltijden in buffetvorm, voldoende variatie.