Zoover

9,6

Geweldig

Rianne
13-6-2019

Locatie is super! Wij hadden een Superior Suite, heerlijk met koelkast, magnetron en zelfs kookplaatje. Schoonmaak was super, geen stofje te vinden en elke dag schone handdoeken.

Heerlijk rustig bij het zwembad! Handdoeken leggen om bedje te reserveren mag niet. Waait wel flink, maar is met de temperaturen wel lekker.

Ontbijt was goed en gevarieerd. Wij hadden diner erbij, was beetje jammer dat je bij diner nog wel voor je drankjes moest betalen, ook gelijk de hoofdprijs! Waren voor elke avond een biertje, cola zero en appelsap al

12 euro extra kwijt per dag.

Vlak naast hotel vind je een klein strandje waar je een boottocht kan maken, jetski kan huren etc.

Dagje naar Sagres ( meest zuidwestelijke punt van Europa) is een aanrader. Boottocht langs de grotten zeker doen en een dagje pretpark/zwembad raad ik ZooMarine aan.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Heerlijk uitgerust

Amber de Groot
10-3-2009

Ik ben vorig jaar mei naar dit Hotel geweest en ik vond het heerlijk. Het eten was goed en de kamers waren netjes. Dit is echt een perfect Hotel om met kleine kinderen heen te gaan. De omgeving is prachtig en erg rustig. Ik had ook zeker geen last van de russen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2008