Zoover

2008

geen aanrader

Weygaerts nathalie
19-8-2008

Zeker geen 4 sterren waard.

het buffet is gewoon schandalig duur 28 euro pp ,zeer beperkt en slecht aangevuld .

Ook de drankjes zijn duur en voor een bbq vragen ze 32 euro pp ( kip worst en sardines en makreel ).

Aan het zwembad is geen toezicht , te weinig ligbedden voor het aantal gasten . kinderbadje is ijskoud .

Kamers zijn wel ruim , maar het beloofde zeezicht hebben we lang moeten zoeken .

wel proper hotel , maar laat veel te wensen over qua service .

Zeker geen aanrader

Het kinderbadje is ijskoud

2007

Hotel is netjes en over het algemeen goed

Brug
2-9-2007

Hotel is netjes en over het algemeen goed. Eten in hotel is simpelweg slecht en erg duur. De meeste restaurantjes in de buurt bieden veel betere kwaliteit voor veel minder geld (even zoeken, aanrader is O Telheiro). Kamers goed, redelijk luxe, met mooi uitzicht over de oceaan. Minpunten zijn de herrie van de airco's en de harde en wiebelige bedden. Faciliteiten in het hotel verder prima. Wij hebben een prima vakantie gehad, maar gaan niet meer terug naar dit hotel. Voor hetzelfde geld (of minder) zijn er prima alternatieven in deze streek.

13 juli 2007

Familie Schobben
13-7-2007

13 juli 2007. Juist terug... prima prijs/kwaliteit! Zeer mooie ligging en prima service.

Gereisd Familie in juli 2007

ik kom al jaren in dit fijne hotel

r.schellevis
12-7-2007

ik kom al jaren in dit fijne hotel. het personeel is bijzonder vriendelijk. zeer goede kinderopvang.

echt een aanrader. en de ligging op de rotsen is zeker een 10 waard.

Gereisd Familie in juli 2007