Zoover

9,6

Top!! Zeker zn 4 sterren waard

Anoniem
29-7-2007

Top!! Zeker zn 4 sterren waard. We hebben al heel wat luxe hotels van binnen gezien en Pestang Viking is ook echt een aanrader. Is pas helemaal gerenoveerd en ziet er super uit. Vriendelijk personeel en een kamer met zeezicht vanaf de 6e etage is heerlijk. Wakker worden met een prachtig uitzicht over de baai heerlijk. Rustig gelegen. Binnen 5 minuten ben je overigens in het centrum van Armacao de Pera. De strandjes links en rechts van het hotel zijn ook prachtig.

Onze voorkeur ging uit naar Praia cavo de redonda, via een trap bereikbaar. Het is daar heerlijk rustig, echt genieten!

Kortom wie van luxe houdt in een rustige omgeving zit hier goed.

Heerlijk hotel, rustig gelegen

J. Sijtsma & F. Korten
27-7-2007

Heerlijk hotel, rustig gelegen. Met de taxi en je binnen 5 minuten in het centrum. Met een kamer met zeezicht is zeker, vanaf de 5e etage, heb je een prachtig uitzicht over de baai. Wij hadden een kamer op de 6e etage. Vriendelijk personeel, ontbijtbuffet goed. Kamers allemaal geheel gerenoveerd en zijn leuk ingericht en compleet.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Zeker een aanrader.

Is zn 4* waard.

13 juli 2007

Familie Schobben
13-7-2007

13 juli 2007. Juist terug... prima prijs/kwaliteit! Zeer mooie ligging en prima service.

Gereisd Familie in juli 2007

ik kom al jaren in dit fijne hotel

r.schellevis
12-7-2007

ik kom al jaren in dit fijne hotel. het personeel is bijzonder vriendelijk. zeer goede kinderopvang.

echt een aanrader. en de ligging op de rotsen is zeker een 10 waard.

Gereisd Familie in juli 2007

Ik heb niets dan goede kritiek op pestana viking , mooie

vaesen erwin
8-6-2007

Ik heb niets dan goede kritiek op pestana viking , vriendlijk personeel, mooie kamers enz....

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Ons bezoek dateert nog van mei 2004, maar na al deze comm.

Filip
5-2-2006

Ons bezoek dateert nog van mei 2004, maar na al deze negatieve comm. moest ik wel reageren. Alhoewel het geen nieuwbouw is, was het hotel toch goed onderhouden en proper. Ontbijtbuffet was zeer goed, hebben voor de rest wel altijd elders gegeten (wegens uitstappen). Zeker auto huren; veel mooie plaatsjes in de omgeving. Ligging is de max; rustig en pitoresk. Werden wel vele nieuwe hotels rondgebouwd, dus in de toekomst mss minder rustig?

goed hotel, we komen er al 5 jaar

fam schellevis
16-1-2006

goed hotel, we komen er al 5 jaar.

we gaan 3x per jaar naar portugal en in viking komen we altijd terug.

ik leesde het eerste verhaal...

er klopt helemaal niks aan!heeft u tijdens u verblijf al een met de receptie gepraat?

heel vriendelijk personeel, goed hotel

Gereisd Anders in januari 2006
2005

Wij zijn er 12 dagen geweest in augustus en het is enorm

Lindsay
2-9-2005

Wij zijn er 12 dagen geweest in augustus en het is enorm tegengevallen wat het hotel betreft. Wij hebben meer dan genoeg mogen betalen voor de hele reis, maar hebben er niet genoeg voor teruggekregen. Het ontbijt op zich valt mee, maar geen variatie. Het avondeten is ronduit slecht. Wat je krijgt, valt niet te eten. 'S avonds is er niets te doen in het hotel en de meeste dingen in het hotel zijn niet eens open. Er is een bar aanwezig dat nooit open is geweest en alsook een gedeelte van het restaurant. De kamer zijn verzorgd en proper, dat was een pluspunt voor ons. Zeker geen aanrader!

mooi hotel met een unieke ligging op een klif, we raden om

Marc & Gunay
31-8-2005

mooi hotel met een unieke ligging op een klif, we raden wel om een auto te huren om zo de leuke plaastjes langs de kust te bezoeken.

Het ontbijt is erg lekker in het hotel.

Voor de avondeten zijn we leuke restaurantjes in verschillende plaatsen langs de kust gaan zoeken. Dit is erg goed bevallen. Ze gaan eind 2005 renoveren en is all-inclusive ook mogelijk.

Ben met mijn vriend naar Pestana Viking geweest en we zijn

Ron en Paola
14-7-2005

Ben met mijn vriend naar Pestana Viking geweest en we zijn net 2 dagen terug. Het is ons uitstekend bevallen en we zijn allebei zeer kritisch. Het hotel is inderdaad iets wat verouderd maar ziet er ondanks dat prima uit. Onze hotelkamer was schoon en zag er keurig uit. Het is ons ook niet echt opgevallen dat er restaurants op het complex gesloten waren. De ligging is grandioos met een schitterend uitzicht over zee. Kortom, we hebben een heerlijke vakantie gehad.