Zoover
Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

Hotel Pestana Viking Beach & Spa Resort

Hotelsterstersterster
9,6

Goed hotel, vriendelijk personeel.

heer Op den Kelder
31-3-2012

We hebben alleen een appartement geboekt en elders gegeten.

Gereisd Met partner in maart 2012

Gereisd Met partner in februari 2012

Prachtige ligging voor golfers

bert uri
30-1-2012

Zeer vriendelijk personeel. Hotel ligt zeer centraal zeker t.o.v de golfbanen. Voor residents van hotel hoge korting op greenfees. Vier sterrenhotel zegt men. De hotelkamers zijn echter hooguit 2 sterren. Zouden gerenoveerd moeten worden. We waren er in januari. Circa 40 gasten in hotel (vrijwel allemaal Duitsers. Waren er wel bij het ontbijt 's avonds zag je ze niet. Diner met maximaal 4 personen in enorme eetzaal. Niemand in de bar. Kok kooklte voor ons privé. Eten voortreffelijk.

mooie, rustige plek

w schrijvers
26-9-2011

Een mooi, goed, schoon verzorgd hotel, zeer behulpzaam personeel. Royaal en goed eten. hele mooie ligwei met zwembad. voor mensen die wat slecht te been zijn is dit hotel minder. hotel ligt op een klip, dus veel trappen en bergachtige wegen. maar wel bijzonder mooie ligging. kamers waren eenvoudig maar wel schoon. zeker een aanrader voor mensen die natuur, en rust weten te waarderen.....

In de winter een paradijs van rusr

Lea en Pierre
26-1-2011

Wij weten niet in hoeverre een bezoek in het hartje van de winter representatief is voor de prestaties van het hotel tijdens het hoogseizoen. Wij genoten in januari 2011 met volle teugen van de rust en de fijne bediening. De maaltijden werden aan tafel bediend en waren van uitstekende kwaliteit. Wegens het kleine aantal gasten ( max. 4 tafels bezet) hadden we het geluk dat er geen buffet was en we uit een menu konden kiezen. Wie van vis houdt, komthier volledig aan zijn trekken.

De kamer was steeds netjes en uitgerust met een microgolf, een waterkoker en eetgerief.

Wie annimatie en opwinding zoekt, heeft in de winter evenwel niets aan dit hotel

Waar voor ons geld, ....

Björn Ruelens
24-8-2009

We hebben gekregen wat ons beloofd is en veel meer dan dat.

Een prachtig hotel op een geweldige locatie (strand op nog geen 300 m), kamers zijn groot, verzorgd, alle nodige luxe en proper.

Het personeel is heel vriendelijk en doen hun best om verstaanbaar te zijn.

Dit alles heeft ervoor gezorgd dat we een geweldige, prachtige en ultramooie vakantie hebben gehad.

Mooier dan we ooit konden dromen, meningen zijn inderdaad persoonlijk, maar als je dit niets vind, dan ben je een kasteel, butler en een goude koets gewoon....

Heerlijk uitgerust

Amber de Groot
10-3-2009

Ik ben vorig jaar mei naar dit Hotel geweest en ik vond het heerlijk. Het eten was goed en de kamers waren netjes. Dit is echt een perfect Hotel om met kleine kinderen heen te gaan. De omgeving is prachtig en erg rustig. Ik had ook zeker geen last van de russen.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2008

geen aanrader

Weygaerts nathalie
19-8-2008

Zeker geen 4 sterren waard.

het buffet is gewoon schandalig duur 28 euro pp ,zeer beperkt en slecht aangevuld .

Ook de drankjes zijn duur en voor een bbq vragen ze 32 euro pp ( kip worst en sardines en makreel ).

Aan het zwembad is geen toezicht , te weinig ligbedden voor het aantal gasten . kinderbadje is ijskoud .

Kamers zijn wel ruim , maar het beloofde zeezicht hebben we lang moeten zoeken .

wel proper hotel , maar laat veel te wensen over qua service .

Zeker geen aanrader

Het kinderbadje is ijskoud

goed hotel, uitstekend gelegen, heel mooie en propere over

de clercq
2-4-2008

goed hotel, uitstekend gelegen, heel mooie en propere kamers, vriendelijk personeel.

ik begrijp sommige uitspraken over het slechte eten niet : beperkt buffet maar wel lekker !

Gereisd Met partner in maart 2008

Ik ben het met de vorige reactie eens

P. vd Sande
2-1-2008

Ik ben het met de vorige reactie eens.Ik ben er ook in oktober geweest. Wij hebben ons zeer vergist in dit hotel.Er is niets te beleven en het eten is waardeloos. Vooral voor een 4 sterren hotel. We hebben dit ook aangegeven aan de touroperator. Missien kunnen ze er iets mee doen. Dit hotel raad ik niemand aan.

Gereisd Met partner in januari 2008