Zoover

8,8

In een woord geweldig!!

Anja Harms
22-4-2019

Na 2 turbulente jaren in een verbouwing te hebben gezeten en andere verdrietige omstandigheden vlak voor onze vakantie zijn we hier zo tot rust gekomen. Wij zaten in het huisje appart van de appartementen met een geweldig uitzicht over zee waarbij je in het donker de lichtjes van Turkije ziet. Het complex ligt wat buiten Kokkari dus je moet een stukje lopen niet erg vinden. Het ontbijt was ik iets minder enthousiast over maar voor mensen die niet veel of nooit ontbijten is het prima. De omgeving was prachtig, vooral voor wandelaars zoals wij is het zo mooi. Voor het wandelen was het eigenlijk wat te warm in augustus dus we gaan zeker nog een keer terug en dan in het voorjaar. Met de bus naar andere plekken is goed bereikbaar en goedkoop, hou er wel rekening mee dat ze bepaalde (voor hun) feestdagen hebben met aangepaste dienstregeling net als hier in Nederland. Wij hebben genoten en raden het ook zeker aan om naar Samos te gaan!😍❤️

Gereisd Met partner in augustus 2018

Heerlijk ontspannend

Joke
18-6-2018

De ligging en de accommodatie is perfect mooi uitzicht over zee en plaats Kokkari. Gastheer Dimitri doet alles voor je van s’morgens vroeg tot in de avond. Verzorgt iedere ochtend perfect ontbijt. Soms met fruit en Griekse yoghurt, soms met Griekse salade. Zijn vrouw Anna zorgt voor de schone kamers samen met dochter en hulp uit het dorp. Indien nodig kun je om extra schone handdoeken vragen. Voor oudere mensen zou het een probleem kunnen zijn om er te komen. Ligt op een berg buiten het dorp ongeveer 20 minuten lopen. Wel goed voor de spijsvertering na het eten s’avonds wat daar uitgebreid kan in Kokkari.

Gereisd Met partner in juni 2018

Prima accomadatie voor een vakantie op Samos

P. Diphoorn
20-8-2017

Prima kleinschalige accommodatie. Mooi uitzicht op de zee en Kokkari. Ligt op een van de mooiste plaatsen van Kokkari. Fijne gastheer (Dimitri) en gastvrouw (Anna). Schone kamers. Dagelijkse schoonmaak. Kluis, koelkast op kamer, en airco beschikbaar tegen een kleine vergoeding. Gratis Wifi. Dicht bij mooie stranden en de plaats Kokkari. Dagelijks een goed verzorgd ontbijt.In Kokkari veel uitgaansgelegenheden en (nog) niet te druk. Hotel Lemonakia een prima plaats voor een zonnige en fijne vakantie. Een accommodatie om zeker nog een keer terug te komen

Gereisd Met partner in juli 2017

Klein hotel

l.strooband
27-6-2013

Prachtige ligging, kleine kamer en zeer kleine badkamer.

Ontbijt karig.

Gezamenlijke koelkast in lobby.

Gereisd Met partner in juni 2013

Een eenvoudig grieks hotel.

Joost en Fieke
2-7-2012

Hotel is zeer eenvoudig wel schone kamers elke dag schone handoeken en beddegoed.Geen kluis en een kleine douche-zeer klein balkon.

Ontbijt is eenvoudig broodjes-jam koffie en thee.

Eigenaarresse is vriendelijk en behulpzaam.

Hotel heeft een mooi uitzicht over de zee-een kwartiertje lopen van kokari dorp.

Gereisd Met partner in juni 2012