Zoover
Aparthotel SBH Maxorata Resort

Aparthotel SBH Maxorata Resort

Aparthotel
8,9

Ik zou hier niet weer heen gaan

Boschjuh
13-10-2019

Zeer vriendelijk personeel maar helaas konden ze niet allemaal Engels.

Douchen was geen pretje, van heet water naar koud en dat alle dagen. Vooral gevaarlijk voor kleine kinderen.

Eten was matig, vet en koud.

Het complex was zo groot dat je er zou verdwalen. Kamers zeer gehorig. Buurman hoorde je snachts snurken. Drinken hele dag door te pakken bij all in maar het eten was er weinig. Wel een zeer goed ontbijt. De schoonmaak was ook niet heel best. Wel elke dag schone handdoeken. Ook schone badlakens te verkrijgen voor het strand, ideaal! Tegen een forse betaling Wi-Fi op de kamer geregeld maar dit bleek niet te werken. Bij vertrek een afstandelijke houding ... er werd niet gevraagd of je het leuk had gehad of wat dan ook. Verder een prima ligging en voor een weekje best te vertoeven. Ik zou hier zelf niet weer terug komen.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2019

Super.

Angela
9-10-2019

Prima hotel, alles netjes opgeruimd en schoon. Erg vriendelijk personeel. De kamer leek gerenoveerd en werd netjes elke dag schoongemaakt als je dat wilde. Het eten was verassend goed en er was veel variatie. Er was altijd plek bij de lig bedjes bij de zwembaden. In de omgeving zelf is niet zoveel te beleven behalve veel souvenir winkeltjes en wat supermarktjes. Het is aan te raden om een auto te huren zodat je het eiland wat kan verkennen, Dit is prima te regelen in het hotel zelf. Al met al een prima vakantie gehad hier.

super vakantie

lia goossens
24-9-2019

mooi hotel/appartement, jammer dat je niet overal een lift had en met de koffers op en af trappen moesten lopen

Gereisd Met partner in september 2019

Heerlijke vakantie met persoonlijke aandacht!

Junior
14-9-2019

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie! Het eten in het hotel is erg goed en iedere dag wat anders. Ligging is super, al ligt het ver van het vliegveld, ongeveer 1 uur rijden. Advies is om zeker een auto te huren, dan zit je prima. Service in het hotel is erg goed. Altijd vriendelijk en behulpzaam en persoonlijke aandacht. Genoeg mooie en schone zwembaden waar je altijd plek hebt voor een ligbed. Wifi is wel erg matig en voor verbetering vatbaar. De wachttijd bij de receptie is lang, maar je bent eenmaal op vakantie dus neem je tijd :). In het restaurant moet je soms wachten op een tafel en kunnen de stoelen wel een poetsgeurtje gebruiken. Op de dag van vertrek kun je bij late vlucht gebruik maken van een douchekamer of late uitcheck! Er zijn altijd wel dingen die wellicht beter kunnen, maar wij hebben enorm genoten.

Oké...

Nathalie L.
25-8-2019

In Jandia 3x hier verbleven in 2016/2017/2018. Het jaar 2016/2017 was perfect erg gezellig leuk hotel voornamelijk wel Duits gericht maar heel Jandia is Duits ingesteld.

Hotel was niet superluxe kwa kamers en kwa onderhoud maar dat hoeft niet als het maar schoon is!

Eerste en tweede x verblijf is goed bevonden aan het eten niets op of aan t merken lekker rustig hotel (september) en iedereen die er werkt is super vriendelijk. Omdat het goed bevallen is de jaren ervoor zijn we voor de 3de keer terug gegaan in 2018.

Ze waren bezig met een verbouwing/vernieuwing van het hotel maar alles wat de jaren ervoor goed beviel viel nu enorm tegen. Misschien is het nu weer stukken beter na de verbouwing maar kwa prijsverhouding vind ik het hotel niet meer aantrekkelijk om er te verblijven.

Smaken maar ook prijzen verschillen en voor t zelfde geld zitten wij in een luxere resort met Spa in Caleta de Fuste ;)

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Aanradertje!!

Sabine
25-8-2019

Van een heerlijke vakantie genoten.

Kamers waren moderne en netjes.

Personeel vriendelijk en altijd met een lach.

Animatieteam was top, petje af voor hun.

Aanrader voor singles, koppels, gezinnen.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Een absolute aanrader

MLL
14-6-2019

Goed hotel, een aanrader. Prachtige ligging, met mooi uitzicht naar zowel zee als bergen. Hotel is gerenorveerd en ziet er mooi uit. Er zijn verschillende locaties waar je kan zonnen of lekker een drankje kan doen. Entertainment was leuk voor onze zoon van 2 jaar en de waterspeelplaats vond hij prachtig. Eten was goed en afwisselend, personeel is vriendelijk.

Enige kleine minpunt is dat het meer dan een uur rijden is vanaf het vliegveld.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

S.a T F
8-5-2019

Ik kan alleen maar praten over veel lof, een mooi hotel, liefe en vriendelijke mensen die er werken in welk positie ook.

Eten goed verzorgd en met smaak

Kamer goed, netjes en schoon

Dorpje is goed te lopen,

Afstand strand wat minder dan kies ik toch gauw voor het zwembad

Annimatie verzorgen de jongens dan ook elke dag met plezier

Het hotel ligt wat verder dan het vliegveld maar daar had ik de bus reis wel voor over.

Echt herhalingvatbaar .. een dikke 10

Gereisd Met partner in mei 2019

Top locatie, alle faciliteiten,Scherp geprijsd

Hans Kunst
8-5-2019

Een totaal vernieuwd hotel. Werkelijk alles is nieuw, schoon en over nagedacht. Wel veel niveaus maar op elke etage zwembaden. Wel tien verschillende zwembaden.Alles kind en rolstoel vriendelijk. Zeer uitgebreide buffetteen en alles erg smakelijk. Top personeel niets is te gek. Hotel ligt op loopafstand , onderweg begeleid door kleine winkeltjes, van de oude haven van Morro Jable.

Voor het hotel een natuurpark waar bijzondere vogels, aparte vegetatie en schildpadden leven en broeden. Uitgestekt zandstrand vankilometers lang fijn wit zand en 200 a 300 mtr breed langzaam aflopend de Atlantische Oceaan in. Deze accomodatie verdient echt 5 sterren

Gereisd Met partner in mei 2019

Super goed!

Marijke Van Malderen
2-5-2019

De ligging was super. Je kon onmiddellijk gaan wandelen in de natuur en het dorp was ook niet ver weg.

Het personeel was heel vriendelijk . Het eten en de drank zeer verzorgd en gevarieerd. De Aziatische avond was super lekker, tof als afwisseling.

Een klein minpuntje : we wilden 's morgens buiten ontbijten op het terras maar dit mocht niet. Jammer want het weer liet het wel toe.

Gereisd Met vrienden in april 2019