Zoover
Hotel Meliá Fuerteventura

Hotel Meliá Fuerteventura

9,4

Fantastisch en een aanrader voor iedereen !!

Kees
19-3-2019

Wat erg goed bevallen was is de periode van de vakantie, het uitgebreide assortiment van het eten, all inn arrangement en temperatuur

Gereisd Met partner in mei 2018

Mooie kitesurf gelegenheid.

Mr. J.
19-9-2017

Bij aankomst (iets voor 12:00) werden we geconfronteerd met 3 uur wachttijd voor onze kamer en werd ons gevraagd om bij te boeken voor 'n kamer met zeezicht (18,- p.n.). Niet op ingegaan. Daarentegen mochten we wel al gebruik maken van de snackbar (omdat we aangaven uitgehongerd te zijn). We zaten op de 5e etage en hadden mieren. Kamers waren rumoerig, hoorden de TV van de buren en het geschuif van het meubilair boven ons was oorverdovend. Het restaurant was top, keuze genoeg en nog lekker ook. (dat 'n enkeling klaagt over slappe friet snap ik niet, want er was in mijn maag geen plaats meer voor friet, terwijl anderen hun bord soms volgeladen hadden met friet.) Sommige gasten gedroegen zich als barbaren in het restaurant (voornamelijk bij de salade- en broodbuffetten), veelal de Spaanstalige en Britten. Wel helaas wachtrijen bij de chefs die vis/vlees/ei voor de persoonlijke wens bakten. Mooie tuin door het gehele complex heen, maar zagen dat er peuken in de cactussen werden gepropt (bij gebrek aan asbakken, opvoeding of respect?). In het algemeen een labyrint en geen wegwijzing met bordjes voor en naar de separaten gebouwen. Sterren verdien je niet met er vanuit te gaan dat medetoeristen andere toeristen de weg wijzen. (plattegrond is voor sommigen niet helder genoeg om er wijs uit te komen, ondervonden we toen er een buslading gasten aan hun lot werden overgelaten) Ik had persoonlijk meegemaakt dat een Spanjaard zich wel erg onrespectabel gedroeg aan de bar, door niet op zijn beurt te wachten (en het personeel keek gewoon weg). Voor de sporter (kite- en windsurfer) een ideale plek, want er is meestal prima wind. En als er geen wind is, zijn er muggen. Het observatorium is niet groot en wordt (tegen betaling van 20 euro p.p.) door een amateur op de woensdag- en vrijdagavond gedaan. Of ik nog eens zou gaan?... vrees van niet.

Prachtig maar koud water in het zwembad.

meneer Dorland
16-3-2015

Zwembaden zijn niet verwarmd. De Laguna was er niet. Die is er soms niet, kwamen we achter

Gereisd Met partner in januari 2014

fantastische plek

heyndrickx
29-11-2014

prachtige locatie heel geschikt voor windsurfers en kiters

super hotel, vriendelijke personeel en prima service.

mooie kamers -prachtige zwembaden

dagelijks meerdere (gratis) sportactiviteiten gegeven door professionele super enthousiaste trainers :-) echt top

we keren zeker terug

Gereisd Met partner in september 2014

surfer paradise

meneer Leenders
22-2-2014

Mooi hotel kamer, uitzicht op zee, Hotel ligt dichtbij het strand, genoeg keuze uit eten en een lekker zeewindje

Gereisd Alleenreizend in juli 2013

Eenmalig !!!

Leo & Mariette
12-12-2013

Negatief:

- Het Oasis restaurant 'The Level' sluit in de winterperiode.

- Eten in hoofdrestaurant (pover van architectuur) is meestal lauw, behalve de showcooking stand.

- Kleine keuze in de koude/warme groenten.

- Weinig of geen variatie in het aanbod en meestal varkensvlees of schaap.

– Alle dagen friet, die weliswaar wak zijn. Dit is niet smakelijk.

– De rijst was niet echt gaar en zonder smaak.

- Steeds zelfde desserten in een beperkte keuze

Positief:

-We hadden 'The Level' kamer type 22. Dit is absolute nodig qua service.

-De grote kamer (22) is prima en echt stil tijdens de nacht

-Het personeel is heel vriendelijk.

-Ontbijt in Oasis 'The Level' was wel volledig Ok.

Conclusie: Dit is een 4 sterren hotel om maar 1 keer te komen.

erg groot

john-phiny
13-6-2013

dit hotel heeft 2 gedeeltes,het hotel zelf en 4 rijtjes appartementen.

het uitzicht mits je zeezicht boekt is adembenemend je kijkt uit over de lagoon die 2 keer per dag onderwater komt en in de verte zie je de zee.

het hotel ligt een stevig kwartiertje lopen van costa calma indien je dit doet via het strand kan alleen bij eb,anders moet je over een paar rotspartijen klimmen.

de bus stopt voor de deur naar jandia danwel costa calma maar stipt op tijd zijn ze niet( manjana cultuur)

er zijn 2 restaurants in buffet vorm.de kamers worden redelijk onderhouden badkamer word goed gedaan bed opmaken en vegen of dweilen echter afstoffen niet.

Fantastische plek

Wil
18-2-2013

Melia Gorriones is een prima bestemming als je van rust houdt. Mooi gelegen aan het strand waar men kite-surfing doet. Kamers ruim en schoon. Eten zeer gevarieerd met show-cooking en gewoon prima. Kortom een heerlijke zon-bestemming voor een weekje in de winter. In de omgeving is niets te beleven. Wij hebben 1 dag n auto gehuurd...ondanks de dorheid toch ook een mooi eiland.

Zeker doen Fuerte Melia Gorriones buiten seizoen

Heyndrickx Spirou
14-2-2013

super mooi en goed onderhouden luxe hotel, rustig gelegen

prachtig uitzicht op de lagoon, het strand en de zee

kilometers zandstrand, mooie plek voor windsurfers, kiters en fietsers

Heel vriendelijk personeel - sportmogelijkheden en mooie zwembaden

Pluspunt : mogelijkheid tot sterrenkijken (in het hotel) één keer per week

Wij gaan dit jaar in ieder geval terug ;-)

een 'waddeneiland'; fantastisch

mieke en peter
10-2-2013

het hotel ligt volkomen afgezonderd aan een veertig kilometer lang en zeer breed strand dat bij vloed grotendeels onder water loopt. Als je de sfeer van de waddeneilanden waardeert, is dit hotel het helemaal! Het hotel en de kamers zijn ook uitstekend. Eén minpunt: het management van het hotel negeert de gasten volkomen en lijkt ook niet erg vriendelijk voor het personeel. Let wel, het personeel is wel zeer vriendelijk voor de gasten.

De luxe whirlpools buiten zijn overigens alleen voor gasten die extra betalen!