Zoover
Hotel Dorint Sportresort Arnsberg-Sauerland

Hotel Dorint Sportresort Arnsberg-Sauerland

Hotelsterstersterster
6,5

Prima maar het gemis van de airco brak ons op.

Rishi
4-8-2018

Hotel, personeel, faciliteiten, eten, omgeving: allemaal prima. Echter: GEEN AIRCO OP DE KAMERS!! Met 31 graden buiten was dat niet te harden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

erg leuk

hilda
19-2-2018

hotel is netjes wel wat verouderd

de sportmogelijkheden zijn geweldig je kan overal gratis aan meedoen

Gereisd Met partner in februari 2018

Het was prima

Sophie
30-7-2017

We kwamen van een ander Dorint hotel (Bad Bruckenau), waar het super mooi en luxe was. Het Dorint Arnsberg is erg verouderd en echt aan renovatie toe. De kamers zijn er oud, met vloerbedekkng die niet echt meer schoon is. Echter wordt alles goed schoongemaakt, daar was niets op aan te merken. De wellness was prima. Het ontbijt is ook goed. Een keer hebben we van het buffet s'avonds gegeten, dat viel dus zwaar tegen. Een echt minpuntje zijn de kamers aan de voorkant van het hotel, wanneer je de ramen open hebt hoor je erg het geluid van de snelweg, die niet eens echt dicht langs het hotel gaat. Maar bij de receptie deden ze niet moeilijk voor een andere kamer. Ook mis je in de hotel een gezellige lounge/bar die ook open is. We hebben er een prima vakantie gehad.

hotel alles ok, ontbijt super, maaltijd ruime keus

claudine
29-7-2017

Hotel mooi en rustig gelegen, alles netjes, restaurant zeer goed, vriendelijk personeel.

Nadeel: wij fietsen zeer graag maar overal hoor je het geluid van de autostrades, wel zeer mooie fietsroutes.

Hotel goed gelegen voor wandeltochten.

Het zwembad hebben we niet gebruikt.

Gereisd Met partner in juli 2017

Heerlijk hotel. Compleet met zwembad en sauna

Ruud van der kolk
1-7-2017

Prachtig gelegen. Service erg goed. Fitness-, sauna en zwembad gratis. Openingstijden hiervan zijn ruim. Mooie wandelingen te maken rondom hotel; gratis routes bij receptie.

Ontbijt perfect. S Avonds is buffet diner erg aan te raden.

Gereisd Met partner in juni 2017

Zeer goed, prachtige ligging

Gunther V
17-4-2017

Goed hotel, alles zeer proper, eten was in buffet (uitmuntend).

Vriendelijk personeel, mooie wandelingen vanuit hotel.

Gereisd Met partner in april 2017

Een aanrader

Christophe Pauwels
15-9-2014

Foto's op de site zijn mooier dan het in werkelijkheid is, zeker de gevel en balkons zouden eens mogen gerenoveerd worden.De kamers zijn goed, rekening houdend met de prijs.Ontbijt,zéér goed,ruime keuze,goede kwaliteit.Romantisch diner was goed.Sauna complex was zéér goed.Personeel is behulpzaam en vriendelijk.Een aanrader voor zowel koppels,met vrienden of familie, met of zonder kinderen. (geen speelhoekjes of kinderanimatie) die houden van rust,natuur,sport,cultuur.

Goede ligging voor wandelingen/fietstochten aan het hotel of in de omgeving en andere uitstappen.

Service in verval

Cammaerts
30-8-2014

We zijn tussen 23 en 29 augustus voor de zesde maal in dit hotel geweest.

De laatste keer was 3jaar geleden. De badkamer is aan renovatie toe, hoge instap in bad is niet geschikt voor oudere mensen.

Het avondeten is Dorint -keten onwaardig.

Tweemaal een buffet met beperkt aanbod, geen koude gerechten buiten wat groenten. Warm buffet beperkt tot 1 vleessoorten en 1vis waarvan na het ontvellen niets meer overblijft .

Viermaal dagmenu met grote borden waar op twee stukjes vlees, twee in het midden doorgesneden aardappelen groenten te verwaarlozen ajuin met paprika saus.

Indien welling teruggaan zal het enkel met ontbijt zijn en gaan we elders avondeten.

Te ontbijt

Tanende prijs/kwaliteitsverhouding

Jodewa
18-8-2014

We gingen voor de 8ste maal naar dit hotel.

Vriendelijk bediening door alle medewerkers in restaurant, de fitness, enz....

Desondanks het verouderde hotel blijft men innovatief en biedt nu gratis WIFI aan.

Het onderhoud van de kamers en het hotel is degelijk en proper.

Er is s 'avonds niets te beleven en is men verplicht om in de bar of op de kamer te verblijven.

Het ontbijt is en blijft goed en er is voldoende variatie.

De avondmaaltijden zijn ondermaats t.o.v. eerdere bezoeken (2 x dezelfde gerechten o.a. tonijn uit blik en dezelfde visbereiding, aangebrande noedels,...).

Pluspunt was de ene geslaagde BBQ avond.

Terwijl de desserten steeds goedkoper ogen, blijken de dranken telkens duurder te worden.

Conclusie:

Ons verblijf lag in de lijn van onze verwachtingen, maar door de aldoor minderende kwaliteit van het avondgebeuren (dat toch deel uitmaken van de "prime time" van een hotelverblijf), denk ik dat we een alternatief zullen zoeken met betere prijs/kwaliteit verhouding.

Bedenk goed wat je ervan verwacht.

Marcel
11-8-2014

We zijn hier een week geweest met twee kinderen (14 en 4 jaar) nadat onze reisorganisatie een dag voor vertrek het oorspronkelijke Hotel plots niet meer beschikbaar had. Het personeel is vriendelijk, maar afstandelijk. Het ontbijt is prima, maar het avondeten op basis halfpension was veelal buffet, maar geen hoogstandje. Een cola was standaard zonder prik en kost net als andere frisdrank 3.10 euro voor een glas! En fles mineraalwater van 0.7 l kost 5.75 euro! Dus buiten je betaalde halfpension, krijg je bij vertrek nog een flinke rekening. De kamers zijn echt heel warm en dus slapen met openstaande balkondeuren. Met de autobahn op een steenworp afstand, werd dat dus weinig slapen voor ons. Wij wonen aan een provinciale weg, dus zijn wel wat gewent. Voor kinderen biedt het hotel helemaal niets! Wel is er een prima sportruimte en een klein zwembad wat voor tussendoor te doen is. Het hotel oogt schoon en de kamers worden heel netjes onderhouden. Ons zul je er niet meer zien.