Zoover
Camping Bi-Village

Camping Bi-Village

6,6

We houden deze camping voorlopig wel voor gezien.

Elly Ramakers
18-6-2019

Voor de zesde keer op deze camping. Deze keer is er weinig tot niets gedaan aan het onderhoud van de camping. Lijkt wel of de camping verkocht wordt. Alle kranen lekken in het sanitair gebouw. Tegels vallen van de muur. Douches vaak koud en kapot. Wel complimenten voor de dames die het schoon houden. Paden en plaatsen zijn aan onderhoud toe. Gras wordt amper gemaaid.

Gereisd Met partner in juni 2019

Bi Village, een hele grote camping.

Ton Peters
14-6-2019

Dat het een hele grote matig onderhouden en rumoerige camping is direct aan een kiezelstrand gelegen op loopafstand van Fazane.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Mooie ligging, weinig speelgelegenheden

Daphne
29-4-2019

Nog niet alles is geopend in het voorseizoen. Er was 1 zwembad open. Deze was wel iets verwarmt maar de temparaturen buiten waren er niet naar om lange tijd te zwemmen. Er is 1 speeltuintje en daarvan was er een boel kapot. Er was wel een prachtig klimpark maar die prijzen waren extreem hoog. Wij hadden een stacaravan via touroperator. Een prachtige caravan maar ze staan wel heel dicht op elkaar en je kijkt dan op de achterzijde van de caravan van de buurman. Een andere opstelling was gezelliger geweest. In het voorseizoen is het nog rustig dus we konden heerlijk uitslapen. Geen last dus van kabaal. De camping is heel mooi gelegen en via het pad langs de zee loop je zo naar het dorp. De pizzaria/Grill op de camping was ook lekker maar serveerde nog maar een beperkte kaart. Wel nette prijzen. Al met al niet voor herhaling vatbaar omdat er dus niet veel speelgelegenheden voor kinderen zijn en ze zich dus wel wat verveelde.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Geweldig genoten met het hele gezin!!

Roos
12-1-2019

Super camping. Idieaal voor gezinnen met kinderen tot 18 jaar.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Goed bevallen

Pien
4-1-2019

Wij hebben erg genoten. Het was onze eerste keer Kroatië en wat is de omgeving prachtig. Helderblauwe zeeën, ik ben zelf in Aruba geweest en dit leek er zekerop.

Kiezelstrand is ons heel erg meegevallen, met schoentjes was geen probleem en je hebt geen zand meer overal in. De strandtentjes en overige restaurant op de camping waren allemaal erg lekker. Goed gegeten en vriendelijke service.

Wij waren met een andere familie welke een eigen caravan mee hadden, wij hadden een stacaravan. De camping is groot dus we moesten soms een heel eind lopen, maar dat mocht de pret niet drukken.

Het stadje in de buurt is leuk om eens heen te lopen (goede afstand) maar na 1 keer heb je het wel gezien.

Water sport aan het strand erg leuk om een keer te doen. Voldoende lig plek en/of bedjes aan het strand.

Plaatsen in de buurt (Porec, Rovinj) leuk om te bezoeken maar verwacht niet veel qua shopaanbod in vergelijking met bv. platja d’aro in Spanje.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Voor een vakantie alleen op de camping is het top!

Lisa
28-12-2018

Het waren 3 fantastische weken! Mijn kinderen van 14&16 hebben het onwijs naar hun zin gehad. Er zijn genoeg Nederlandse jongeren (vooral 15+) en dat is erg gezellig. S’avonds kunnen zij naar de disco & naar de beachbar , een top plek voor de jeugd! Wanneer ze hier geen vrienden maken is er niet veel op de camping te doen.. alles kost geld en dat is een grote minpunt. De sporten zoals voetbal horen gratis te zijn maar dat is hier niet het geval. Er worden wel leuke toernooitjes georganiseerd dus daar is niks op aan te merken. Veder zijn de zwembaden erg netjes. Het is een mega camping met veel drukte ook in de avonden veel geschreeuw van de zatte jongeren (met name nederlandse). Wij vonden dit niet erg maar voor je rust kom je er zeker niet! in de buurt is niks te doen, de dorpjes vielen ons erg tegen. Als je van snorkelen houdt kom dan zeker, ‘t is prachtig water. Wij hebben een top vakantie gehad & doen het zeker zo weer opnieuw!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Fijne camping, fijne vakantie

Familie Warmenhoven
4-12-2018

We hadden een stacaravan gehuurd via een touroperator en de ligging was prima. Onze kinderen vonden het klimpark op de camping erg leuk en de 3 zwembaden vonden wij oke. Ook het strand was prima. Fazana ligt op loopafstand en in Pula ben je zo met de auto. Leuke uitstapjes kunnen maken, met het veer vanuit Fazana bijv. overgestoken naar het Brijuni eiland. De camping is groot, maar dat vonden wij niet erg. De ijssalon heeft erg lekker ijs! We hebben er een fijne vakantie gehad!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

mooi vakantie gehad

jc van der stoop
1-10-2018

Hele grote camping maar dat wisten wij. Alles was heel mooi bijgehouden en de park was heel schoon.

Gereisd Met partner in september 2018

Geen nacht zonder herrie, park half dicht in sept.

Mark
16-9-2018

Nacht rust doen ze niet aan hier op de camping. We hebben tot 6:00am s’nachts naar gedreun moeten luisteren van een nabij festival de eerste dagen. En de disco en sportsbar kunnen er ook wat van op de camping. Glamping was dus niet echt wat we hoopte hier. Tenten die tegen elkaar aan staan en we konden dus elke avond tot laat genieten van heftig kletsen van onze poolse buren en snurkende buurman aan de andere kant.... waarom ze luxe glamping tenten tegen elkaar aan zetten is mij dan ook een raadsel. De camping is ook in sept al aan het afsluiten; zwembaden die eerder of helemaal dicht blijven dus je boekt een glamping tent naast een zwembad en ze gooien hem dicht en je kan naar de ander kant van de camping voor een ander zwembad waar je met 50 man op 30 bedjes zit te azen... ik moet er niet aan denken aan het hoog seizoen. Dus echt een tegenvaller. Als ik vergelijk met campings in Italie aan het garda meer, dan zit ik veel liever daar.

Gereisd Met partner in september 2018

Leuke camping, maar niet superbijzonder.

Tina Visser - Grishaver
8-9-2018

Wij hadden de Venus stacaravan geboekt. Deze caravan was voor ons echt te klein. Het 2 persoonsbed is 1.35 bij 1.90, en je kan je kont niet keren in die slaapkamer. Er is airco, maar daar moet je voor betalen. 20 euro voor 20 uur koelen. Wifi 2 uur gratis per dag, maar die werkt niet echt. Boek dus een caravan met airco en t.v, dat is wel zo handig. Dat de zwembaden en camping dicht zijn tussen 13.00 en 15.00 vonden wij niet erg. Ook het betalen voor de speeltuin is te doen. Het is een grote camping met veel faciliteiten. Strandbedden kosten ongeveer 15 euro per 2 per dag. Supermarkt is duur. Tip! Wie denkt dat de Lidl overal goedkoop is, hier dus niet. Ga naar de Spar in Pula, deze is supergoedkoop. Animatie team is superleuk. Restaurants en bars op de camping zijn niet heel bijzonder, en het personeel van de horeca is niet vriendelijk. Behalve bij de ijssalon. Zou ik het overdoen? Denk het niet. Kroatie is best duur!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018