Zoover
Hotel Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas

Hotel Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas

8,1

Fantastisch maar weinig te doen

CS Huiberts
22-6-2018

Prachtig hotel. Vriendelijk personeel.Heerlijk eten. Bedden zijn groot en liggen goed. Wij hadden een hotelkamer met swimming up.( eigen zwembad) wat een echte aanrader is. Tegenover en in het hotel is een supermarkt te vinden waar je van alles kunt kopen. De minpunten van dit hotel zijn:

Er zijn geen leuke straatjes of boulevard waar je gezellig naar toe kunt. Met een busverbinding ben je wel zo in Lindos maar dat is ergggg toeristisch. Alleen maar souvenir winkeltjes.

Verder is er geen entertainment in het hotel in de avonden. Opvallend want er is in de omgeving ook niets te doen. We zijn er 12 dagen geweest en niet een maal was er een optreden van zangers of dansgroep. Helemaal niets !

De kamers missen wat stopcontacten. In de badkamer is geen stopcontact wat wel prettig zou zijn ivm elektrische tandenborstel. Verder zijn er twee stopcontacten beschikbaar in de hotelkamer Ook misten wij een scheer/ make up spiegel in de badkamer

Gereisd Met partner in juni 2018

Fantastische locatie

klieshout
16-5-2017

Ziet eruit zoals op de foto's, vriendelijk personeel.

Accommodatie met privezwembad zeker aan te raden

Gereisd Met partner in mei 2017

Super!

Brenda
2-5-2016

We werden bij aankomst al verrast met een gratis upgrade naar een van de villa's. We hebben heerlijk genoten van ons privé-zwembad. De service was uitstekend, persoonlijk en oprecht. Het eten was gevarieerd en smakelijk. Korte afstand tot strand en winkeltjes. Al met al heerlijk genoten van onze vakantie.

Gereisd Met partner in mei 2015

Heerlijk!!

pieper
2-8-2015

Atrium palace is een prachtig resort in het kleine dorp Kalathos. Wij zijn hier 2 weken en bevalt ons prima! We hebben BB geboekt, als je over het strand loopt naar Ostria restaurant dan kan je daar heerlijk eten en er is ook een hele leuke strandbar met goede muziek, leuk voor de avonden! We hebben ook een auto gehuurd want je moet zeker even naar Lindos, prachtig wit Grieks dorpje! Op ezel kan je dan bv naar het Akropolis bovenin! Leuk! Ook gaat er elke dag een bus va hotel naar verschillende steden! Ideaal!

mooi resort om heerlijk te genieten.

Claudia Hoorweg
26-6-2015

Rhodos is mooi eiland maar je moet wel auto huren om mooie plekken te zien.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

mooi hotel goed verzorgd

birdie85
29-5-2014

hotel is mooi gelegen vlakbij lindos en pefki,een paar leuke toeristische steden,dit is een mooi gedeelte van het eiland,dat verder tegenvalt qua natuur

Gereisd Met partner in mei 2014

Uitstekend hotel

Irma Verkerk
26-5-2014

Prachtig hotel met prima 5* service.

Aardig en attent personeel.

Heerlijk verblijf en heel goed eten.

Veel keus aan vers prima eten.

Hotel ligt niet centraal maar heerlijk rustig, autohuur is een must.

Mocht je veel in het hotel verblijven dan raad ik all incl aan ivm de prijzen van de drankjes in het hotel

Als je rhodos gaat verkennen overdag dan is half pension heel goed.

Zwembad is heerlijk ruim en er zijn veel ligbedden met handdoeken.

Strand is van kiezels en stenen dus waterschoenen mee.

Als je van rust en luxe houd dan is dit een hele goede keus.

Wij hadden een tuinzicht kamer met privé zwembad en dat was erg luxe jammer alleen in de ochtend zon (half mei) maar wel lekker.

Kamer is lekker groot en de bedden liggen heerlijk, mooie luxe badkamer.

Kortom echt een aanrader.

Heerlijke plek om te verblijven en te relaxen

A van Koutrik
6-5-2013

Hotel is mooi opgezet met veel ruimte en groen. Verzorging is tip-top in orde. Personeel is erg vriendelijk met persoonlijke aandacht. Zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in april 2013

Pure luxe!

Lianda
12-10-2012

Een beetje late reactie! Maar wil graag mijn ervaringen even toevoegen.

Ik ben al 2x naar dit prachtige resort geweest samen met mijn ouders, Er is uitstekende service vriendelijk personeel, Het hotel ligt wat afgelegen dus een auto huren is een absolute must! Kamers zijn erg schoon iedere dag wordt er schoongemaakt en handdoeken gewisselt. Het eten is heerlijk je kan kiezen uit 3 gerechten vis,vlees,vegetarisch,daarbij kan je ook gebruik maken van het lopendbuffet. Ook leuk om te doen zijn de excursies naar Lindos,Rhodos-stad, en vlindervallei, en een Baaientocht. Nog nooit naar zo'n goed hotel geweest. Dit hotel is zeker zijn 5* waard! Groetjes uit Vlaardingen ;-)

All Inclusive... inclusief vriendelijkheid!

rocky
7-10-2011

We waren na een drama zomer in NL erg toe aan een weekje zon en boekten deze accommodatie. Prachtige website, maar is het echt zo, vroegen we ons af. Het heeft onze verwachtingen meer dan waar gemaakt. Het is een groot hotel, maar de persoonlijke bediening en service, maken dat dit niet zo voelt. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Prachtige zwembaden gesitueerd in een nog mooiere tuin. Het eten was erg uitgebreid, vonden wij wel een klein nadeel... valt lastig te kiezen en erg veel variatie.