Zoover
Camping La Pinède

Camping La Pinède

7,8

Mooie omgeving en seizoen kermis, prima staplekken

Jeroen
29-4-2019

Franse camping, animatie puur gericht op fransen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Eén keer maar NOOIT meer

Kris Cools
1-8-2018

Als je echt GEEN rust wilt en ook 's avond laat (nacht) graag veel lawaai hebt dan is deze camping een aanrader.

Vlakbij is een groot Pretpark dat tevens ook zorgt voor geluidsoverlast. Auto's mogen binnenrijden tem. 00h00, niet echt leuk als je kinderen liggen te slapen om bvb. 22h30.

Sanitair is helaas ook niet fris en proper.

Zwembad is wel in goed in orde, aangenaam. Ook het winkeltje op de camping is makkelijk.

De streek is wel zeker de moeite waard, toeristisch maar zeker mooie stranden.

In het restaurant gegeten: kip was enorm droog, not-done.

Mijn conclusie; ik kom nog terug naar deze regio maar zeker NOOIT meer naar deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Olivier, Directeur, 12-8-2018
Bonjour, nous sommes désolés de lire votre insatisfaction principalement sur le bruit à cause du Luna Park. Beaucoup de familles apprécient cette proximité permettant de s'y rendre à pied mais nous en subissons également quelques désagréments surtout lorsque les vents sont contraires. Pour les véhicule la circulation est terminé à 23h30 sauf au 14/07 et 15/08 à l'occasion des feux d'artifices. Concernant les sanitaires ils sont nettoyés 4 fois par jour malheureusement les gens sont de moins en moins respectueux et laisse souvent très sale derrière eux. Nous espérons que, malgré cela, vous avez pu bien profiter de nos infrastructures. Cordialement

Prima camping

Strijbos
10-8-2017

Wij hadden een nog zo goed als nieuwe caravan, dus heel erg netjes. De camping heeft een schoon(bij slecht weer overdekt)zwembad met super glijbanen. En een buitenbad waar div activiteiten worden gedaan. In en om het zwembad wordt het goed schoongemaakt. Je mag alleen niets eten bij het zwembad, maar daarom is het er wel schoon! Er is ook een fijne speeltuin en sportvelden voor de kids. Er is een Lunapark tegenover de camping, dit is de moeite waard om te bezoeken. Het strand van La Palmyre is dicht in de buurt en ook de dierentuin.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
Olivier, Directeur, 8-5-2018
Merci pour votre commentaire et votre note. Cordialement

Camping voor fransen

Henk
12-8-2016

In tegenstelling tot wat de naambordjes doen vermoeden spreekt men matig frans.

Ze laten je gerust 2 uur in de waan dat je eerder de camping op mag. Ook wordt er geen suggestie gedaan in wat er te doen is in de omgeving.

Restaurant deelt een ruimte met de animatie ; is dus erg ongezellig.

Glijbanen zijn aan vervanging toe.

Ondanks dat wij op zaterdag moesten aankomen en vertrekken, hebben wij heel wat Fransen door de week zien komen en gaan.

Al met al niet het geld waard.

Olivier, Directeur, 6-5-2018
Bonjour, nous sommes désolés que vous n'aillez pas trouvé entière satisfaction à La Pinède. Cordialement

camping met zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Carmeliet miguel
16-11-2014

Deze camping bezocht in de zomer 2014 met twee kleine kindjes (2j en 5j).

Er is een kleine supermarkt, een kleine kinderboerderij, een springkasteel maar vooral, een geweldig zwembadcomplex met lazy river en 5 glijbanen.

Kinderanimatie en eetmogelijkheden vallen goed mee. 's morgens vers stokbrood. Het lunapark aan de overkant vormt géén overlast en is zeer leuk (is eigenlijk meer een kermispark). In de omgeving is er veel te doen (aquarium, fietstochten, eilanden, stranden). Wel opletten voor volgende : wil je overlast van voorbijrijdende auto's beperken ? vraag dan een stacaravan op het einde van de camping. Je ligt iets verder van het gebeuren maar, op vakantie hebben we toch géén haast ?

Leuke omgeving

M. Kamerling
29-10-2014

Langgerekte camping, wij zaten aan het eind van de camping in een vrij nieuwe mooie, luxe caravan. Caravans staan wel wat dicht op elkaar. Restaurant nodigt niet echt uit om te komen eten, lijkt wel een kantine met tl licht. Zwembad erg leuk, glijbanen en bad (half) overdekt. Je mag alleen niets eten bij zwembad, maar broodje afhalen bij kiosk lukt ook niet want gesloten tussen de middag + erg duur!. Kinderboerderij stelt echt niets voor, paar hokken (waar je niet in mag) met eenden en nog wat klein spul. Speeltuintje erg klein en verouderd. Aan overzijde weg een Lunapark, totaal geen geluidsoverlast van gehad & ;leuk om keer te bezoeken. In de omgeving veel leuke dorpjes om te bezoeken. Helaas was alleen het weer wat minder toen wij hier verbleven. Al met al leuk voor één keer, camping voornamelijk geschikt voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Op camping zelf 80% Fransen + Ieren en Britten. Nog nooit op een camping verbleven met zo weinig Nederlanders.......

Geweldige Camping ! !

Edwin
15-9-2014

Ik en mijn vriendin hebben een uitstekende vakantie gehad op deze camping.

Wij hadden een ruime tent met veel ruimte in en om de tent om de auto te parkeren en gezellig buiten te eten.

alles was ook aanwezig in de tent dus geen eigen bekers en of bestek en borden mee te nemen.

Sanitair was ook iedere dag schoon.

in de morgen verse stokbroodjes en croissantjes.

Restaurant had ook een ruime kaart om lekker op de camping zelf te eten en was ook erg lekker.

Adriaan had ook veel kennis van de omgeving en was enorm behulpzaam om te vertellen wat leuk en mooi was en de moeite waard was om te bezoeken.

We hebben echt enorm genoten van de vakantie en de uitstekende service van de camping.

De mensen van de camping ook erg aardig en behulpzaam

spraken goed Engels

TO bedankt ! La Pinede bedankt ! had geen betere vakantie kunnen wensen.

leuke camping

xindra
20-8-2014

leuke vakantie gehad met kinderen van 12 en 14 jaar leuke omgeving kan er goed fietsen camping ook leuk gezellig binnenkomst en vooral voor de warme dagen lagen de stacaravans mooi onder de bomen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Geen aanrader

jori_wester
10-8-2014

Geboekt omdat vrienden hier stonden, we zouden ze een paar dagen bezoeken. Wij nemen altijd onze hond mee op vakantie, over en weer gemaild, was in orde. Alles betaald, bevestiging gekregen, 1e in engels, 2e in frans. Komen we bij de camping, bleek onze hond zwaarder dan 10 kg te zijn ( weimaraner) en mochten we de camping niet op. Bleek dit alleen in de franse bevestiging gestaan te hebben. Wij hebben hier overheen gelezen.

Na veel heen en weer gepraat hebben zij voor ons een andere camping geregeld en heb ik mijn geld terug gekregen.

Achteraf is dit het beste wat ons is kunnen overkomen, ipv hutje-mutje en knetterduur, stonden we nu 200 meter verder in de straat op camping la polombiere, een fijne gezinscamping met een zee van ruimte en een flink stuk goedkoper! Jammer dat ik hiervoor echt heel boos moest worden, want een oplossing kwam er in eerste instantie niet.

Olivier, Directeur, 6-5-2018
Bonjour, nous sommes désolés que vous n'ayez pas trouvé satisfaction à La Pinède. Cordialement.

Fijne camping in een boeiende omgeving!

Caroline Kindt
20-7-2014

Aangename camping voorzien van alle faciliteiten! Wij hadden een driekamercaravan type Adriatique en die was als nieuw! Proper, mooi, ruim voor een caravan! Ze zijn wel streng bij het poetsen op het einde van je verblijf, maar dit loont voor de volgende mensen! Zwembaden , voor ieder wat wils. Onze kinderen (5,3 en 1) hadden genoeg aan het centrale buitenbad! Winkeltje met de belangrijkste zaken, bistro, bakkerijtje (de hele dag open), pizza's, alles was voorzien! Eenvoudig maar leuk speelpleintje! 1 puntje van kritiek : Wij zouden de auto's niet toelaten op de camping. Zo kunnen de kinderen veilig en onbezorgd fietsen, rennen, tennissen,..... Ook de omgeving is prima! We hebben veel leuke uitstapjes kunnen doen waarvoor je niet te ver moet rijden (Verste plek La Rochelle - ongeveer 1 uur) Ook de Franse animatie zag er leuk uit! Clubs voor de kinderen, clown op bezoek,... Voornamelijk Fransen (80%), Ook Ieren en Nederlanders , wat Duitsers en enkele Belgen.