Zoover

8,3

Prima camping

Jacques,
21-10-2018

Prima camping. goede ligging. zeer vriendelijk personeel bij de receptie en de schoonmaakploeg. het restaurant is hopeloos, en erg duur voor op een camping. Het afwas water is erg lauw. moet voor een 4 ster camping veel warmer kunnen!!!! toiletten en douches zijn altijd schoon.

Gereisd anders in oktober 2018

Rienus,
3-10-2018

Mooie camping goede ligging alleen bij de beplanting ligt veel vuil/ blad.

Waterslang voor de planten verstopt.

Heel tevreden in zijn totaal van deze camping en komen er graag.

Gereisd anders in oktober 2018

Ideale camping

Martijn,
16-8-2018

Gastvrij, schoon en rustig. Ideaal om met gezin te verblijven. Voor enkele nachten of meer weken.

Gereisd anders in augustus 2018

een fijne camping waar wij al 18 jaar graag komen, het is

Klaas,
14-8-2018

een fijne camping waar wij al 18 jaar graag komen, het restaurant is net vernieuwd, wat een hele verbetering is , alleen kan de animatie wel wat verbetering

hebben, er wordt alleen in het Frans omgeroepen en bij de kinderen wordt ook alleen maar Frans gesproken, Engels zou welkom zijn of Nederlandse animators

zou helemaal top zijn! en het onderhoud van de struiken kan ook beter, de struiken worden zo breed, dat onze caravan na al die jaren er bijna niet meer

tussen past, wat snoeiwerk zou welkom zijn !

Gereisd anders in augustus 2018

mooie camping vlak bij het strand , achterkant van de is

lv,
2-7-2018

mooie camping vlak bij het strand , achterkant van de camping is erg duister hier moet wat mee gedaan worden

Gereisd anders in juli 2018

Mooie camping met fijne stacaravans!

Gerrit,
26-6-2018

Mooie terrascamping met veel bomen. Fijn zwembad. Stacaravan was prima, schoon en goed uitgerust.

Gereisd anders in juni 2018

Vlakbij het strand

Van der steen,
11-1-2018

Terrassen camping erg rustig gelegen. Centraal gelegen voor uitstapjes. Het sanitair was perfect. Er was ook een restaurant. De camping ligt vlakbij het strand.

Gereisd met partner in juni 2017

Veel te kleine plekken. Ligging ok

Vince,
12-9-2017

De eigenaars zijn ontzettend vriendelijk. Het is een kleine camping waar er weinig plekken afgebakend zijn. Wij voelden ons letter langs de kant gezet. Fietsers voetgangers wagens reden zo binnen. Je ontzettend dicht op elkaar staat. De verharding was totaal niet aangenaam. Het zwembad is mooi maar het voet einde van de ligbedden komen haast tot in het water. Veel te weinig ruimte.

Voor ons een van de minst leuke campings ooit bezocht. Score veel te hoog voor wat de camping werkelijk was.

Gereisd met partner in september 2017

Fijne camping vlakbij zee

Josien,
16-8-2017

Laat in de middag aangekomen, vriendelijke ontvangst. We werden met een golfkarretje naar de plek begeleid.

De plekken zijn niet overdreven ruim, maar prima.

We hebben hier vijf nachten met plezier verbleven.

Zwembad was fijn, let er op dat de mannen geen zwemshorts aan mogen. Heerlijk pierenbadjevoor de kinderen. Afstand tot strand was ideaal. Goed te lopen voor de peuter. Ook stopt er een gratis pendelbus bij de camping, die rijdt naar het strand, het strand Gigaro en naar het stadje.

Na een dagje strand wilde ik onze kinderen (peuter en baby) graag goed wassen. Bij navraag bij de receptie kreeg ik een sleutel mee voor een 'bain bébé', een speciaal ingerichte ruimte met een ligbadje voor de baby. De sleutel mocht ik tijdens ons verblijf houden, zo hadden we een privé-badkamertegels voor de baby.

Voor kinderen hebben ze speciale doucheruimtes.

Personeel van de bar en het restaurant was vriendelijk.

Heerlijke vakantie-plak!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping aan de kust

Gert-Jan,
30-7-2017

Ondanks de bosbrand in de buurt een leuke week gehad. Ik was eerst wat sceptisch na de berichten op zoover, maar dit viel reuze mee. Zwembad is superschoon, maar wel te streng voor kinderen. Je mag bijvoorbeeld niet met een balletje gooien en shorts zijn verboden, maar mag de luidruchtige veelal Franse jeugd wel laat zichzelf laten horen tot s'avonds laat. Douchegebouw beneden inderdaad gedateerd, maar redelijk schoon. Later in de week steeds meer hangjeugd bij douchegebouw, wat niet echt prettig is als je laat nog wil douchen of naar het toilet moet.

Veel Franse gasten welke elkaar kennen en samen 'klitten' en veel geluid produceren. Voor brood vroeg op, anders weinig keuze.

Ligging van de camping vonden wij ideaal, omdat je tussen het drukke Cavalaire en de baai van St.Tropez in zit. Strand op loopafstand, maar wel flink klimmen op de terugweg.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017