Zoover

7,5

doorgangcamping

Olivier
19-6-2018

"relatief" dicht bij de Caps, Boulogne en Calais.

Rustige camping met leuke plaatsen in de zone "Aire de Nature".

Perfect voor mensen met honden omdat hier een goed omheinde en AFGESLOTEN hondenweide is. Zo hoef je de camping niet uit voor de dagelijkse behoeftes van de viervoeter.

De campingbaas was zeer vriendelijk.

De elektriciteit had geen constante stroomsterkte, wij waren niet de enige die hiermee problemen hadden op het natuurveld.

Het sanitair werd dagelijks gereinigd maar als je dagelijks (avond) haren vind in de afvoer van de douche stel ik mij vragen bij de volledigheid van de reiniging. 1 dag was er ook een urinegeur in het douchegebouw. Is dit eventueel een probleem met de afzuiging of hadden wij gewoon ongeluk dat er een ongelukje gebeurt was vlak voor ons???

Hier zouden wij zeker nog terugkomen maar niet voor een lange periode.

Gereisd Met partner in mei 2018

op terug te keren

rudy
11-4-2018

leuke camping. Goed verwarmde doucheruimte, wel leuk in de koele ochtend.

stil en rustig s'avonds. niet zo ver van Calais, boulogne en da caps.

Gereisd Met partner in april 2018

Prima camping voor deze prijs

Irina
16-9-2016

Leuke nette camping voor een betaalbare prijs. Speeltuin is klein. En in het hoogseizoen was het zwembad al snel vol, omdat deze ook niet zo groot is. Animatie was er niet, terwijl dit er volgens de website wel moest zijn. Aardige eigenaren. Alleen vonden wij het eten in het restaurant van de camping geen succes. Accomodatie was ruim en netjes. Met kinderen niet aan te raden.

Heel rustige en mooie camping.

Jurgen
31-5-2015

Rustige en verzorgde camping, zowel de staanplaatsen als de sanitaire blokken waren in orde.

Vriendelijk personeel.

Leuk zwembadje als extra toemaatje.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

doorgangscamping

ineke
29-9-2014

Kwamen in Licques terecht op weg naar huis (NL).

Vriendelijke ontvangst. We mochten zelf een plek kiezen.

Helaas bleek later op deze plek veel haar van een hond te liggen en later ontdekten we ook nog flinke drollen! Jammer dat we dit niet gezien hebben anders waren we ergens anders gaan staan. Later in de middag liep de camping vol met Engelsen.

Als doorganfscamping ok. Verder niet.