Zoover

Gereisd Anders in augustus 2018

beoordeling

g van den broek
10-5-2017

heel goede en schone camping

en een prachtige omgeving

Gereisd Anders in mei 2017

Zeer slechte camping

N
29-7-2015

De camping ziet er slordig uit. Personeel spreekt geen andere taal, behalve frans. Eigenaren zijn niet klantgericht of gastvrij. Sanitair word weinig schoongemaakt.(1x) per dag. Daarbij is er maar een toilet gebouw met vier toiletten. Ook zijn er twee douce gebouwen waar geen toiletten aanwezig zijn. Er is een zwembad aanwezig maar die is zeer klein.

Ga ik niet meer naartoe

Nicole de raad
25-8-2012

Bij aankomst heel aardig ontvangen door 2heren, ik denk de wakers, daar de receptie al gesloten was. De plaatsen zijn ruim en mooi. Echter: klein zwembad , camping ligt dicht aan de weg. We wilden een kop koffie drinken tussen de middag in augustus! Resto gesloten! Oud sanitair, geen wc papier, geen zeep, en dit voor een 4 sterren camping! Slechte verlichting s' nachts! 2 nachten gebleven, daar wij carcassonne bezochten, wat wel de moeite waard is! Op dag van vertrek, receptioniste arrogant, en onflexibel, kan wel zeggen onaardig!

Kortom: geen onaardige camping, maar naar mijn inziens geen 4 sterren waard, daar ik veel gecampeerd heb en veel campings met 2 sterren betere ervaringen mee heb!

nooit meer

Henri
1-9-2011

Er was geen warm water, ook de rest van het sanitair liet te wensen over.

Voor een hond moet 4 euro per dag betaald worden

Prijs/kwaliteit is ver te zoeken, dus maar een nacht gebleven.

Gereisd Met partner in augustus 2011

nooit meer!

irma
17-8-2009

In eerste instantie wilden we hier 2 a 3 nachten blijven, maar we hebben serieus overwogen om dezelfde avond nog te vertrekken. Op onze plek stonk het (riool) en er was continu geraas van de weg. Toen we met onze kinderen een ijsje gingen kopen, bleken ze alleen maar Magnums te verkopen (bleek ook nog om namaak te gaan). In het kleine zwembad staat een glijbaan en het was er erg vol. Onze (jonge) kinderen konden daar niet zwemmen! Er bleek nog een ander, rustig zwembadje te zijn, maar daar mogen geen kinderen in!! Kortom, we vonden het een nare camping en we zijn de volgende ochtend om 8 uur weggegaan. Het is het geld niet waard.