Zoover

Appartement Residence Chalet des Neiges Plein Sud

Appartement
7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,4

Geweldige Ski in - Ski out!

Henk
22-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We wilden een Chalet aan de piste. Beter kan het niet. Je start op de piste Plein Sud en het hele gebied ligt aan je voeten/board.

Appartement is goed bevallen. We waren met acht personen en hadden een 6 kamer appartement. Lekker warm, goede douches/bad, altijd warm water, prima keuken en goede bedden. Parkeren onder het appartement is ideaal.

Bij de sauna kan het erg druk zijn.

Zeer vriendelijke receptie. Dichtbij restaurants, café's en supermarkt(150m).

VD

heer Nutma
16-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prachtig sneeuwzeker skigebied. Ruime accommodatie aan de piste. Heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2015

Mooi appartement, jammer van de berg

ditbenik_danielle
10-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hadden het eerste appartement wat zich in het gebouw plaats vind. Dit was ideaal alleen kwamen wij vaak hijgend aan. Voor het gebouw is een aardige steille helling omhoog en met snowboard schoenen, warme kleding en je snowboard vast is dit aardig zwaar. Daarbij komt ook nog dat je een trap op moet. Maar wellicht voor mensen met een betere conditie is dit prima te doen.

Het appartement was harstikke goed! Heel veel ruimte, goede keuken, goede bedden, twee badkamers, een leuk balkon maar helaas maar één bank waar je lekker op kon zitten. De overige mensen die niet op de bank pasten moesten op houten stoelen zitten. We bestelden elke ochtend broodjes die ze netjes aan de binnenkant van de deur hingen. Het zwembad was helaas koud en de sauna niet warm genoeg, daar hoef je niet voor te gaan. Als je verder op in het gebouw zit moet je nog aardige stukken lopen. Het is ook jammer dat het niet aan de piste zit en dat je het off piste eigenlijk niet kan bereiken. Verder Prima!

mooi gebied, apartement onvoldoende

Harm
3-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes4

Super mooi gebied,

maar appartement erg klein, mini keukentje, geen CV: openhaard moest aan om het warm te krijgen, koude voeten in de sauna (< 60 graden) appartement niet skiend te bereiken, altijd een stuk omhoog klimmen, dan trappen-lift-en weer 6 trappen. Niet te doen gewoon.

Val Thorens is geen autovrij dorp, wel leuke kroegen ed...

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Ideaal om te skien, verder niets bijzonders

P. Peeters
15-11-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

MEt een groep geweest tijdens Dutch Week. Kamers niet groot, je wordt op de Franse manier geholpen (niet echt dus).

ALs je komt om lekker te skien is dit prima te doen, verder niets van verwachten.

Gereisd Met vrienden in april 2008

mooie bergen

Wil
9-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

appartement mooi tussen bergen, goede inrichting, genoeg ruimte

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Het weer,de conditie`s en sneeuw waren uitstekent!

marco
5-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Behoorlijk klein voor een gezelschap van 10 volwassen,10 paar skies kunnen dus niet in de locker,ook de bedbanken zijn niet meer van deze tijd.

Onderhoud van het app.is slecht,alle kamers hadden gebreken,zoals Bv.losse deurkasten.

Ook het parkeer beleid is een puinhoop.

wij hadden de auto`s in hun eigen parkeer kelder gezet.

Maar we werden dagelijks opgebeld om de auto`s weer te komen verplaatsen,ze hadden duidelijk teveel plaatsen verkocht.

Denk goed na als je met je gezin hier heen gaat,tis erg gehoorig,met name de stapper die `s nacht naar huis gaan.

Ook onze reisleiding,heeft het laten afweten,Geen welkoms map o.i.d achter gelaten voor ons.

Dat was geen uitzondering volgens de receptie.

uit eindelijk kunnen achterhalen waar onze skipassen lagen.

volgend jaar andere locatie en een andere organisatie

het weer,gebied en conditie`s hebben het wel een fijne vakantie laten worden

Tweede complex van de Des Neiges groep

David Steenkist
13-4-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Tweede complex van de Des Neiges groep. Ligging en indeling nog beter. Vanaf de 5e verdieping, bereikbaar met de lift, zo de piste op en ´s middags kan je vanaf de piste bijna de ruime lockers inglijden. Ons 4p appartement had twee badkamers, één toilet en een open keuken met woonkamer en een balkon. Het hele appartement heeft vloerverwarming; een open haard heb je niet nodig (is in de 4p appartementen ook niet aanwezig). Handdoeken worden op dinsdag ververst, de sauna is niet groot (max. 6p) maar deed zijn werk verder goed. Leiding van het complex is zeer behulpzaam; de vertrek zaterdag mochten wij de auto in het complex laten staan tot half drie zodat we nog van de verse sneeuw konden genieten. Super complex.

Wij zijn hier in de carnavalsweek geweest het appartement

inge
4-3-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn hier in de carnavalsweek geweest het appartement zag er prima uit de kamers waren volgens ons ook ruim genoeg jammer dat er een stelletje in de woonkamer moest slapen maar ook dit was te doen!

Verder was het er absoluut niet koud wij hebben de openhaard dan ook niet nodig gehad!

Als we gingen skien moesten we ongeveer 150 meter bergafwaarts lopen dus dat viel ook mee het enige nadeel was als we terug gingen dat we 50 meter berg op moesten en daarna nog een aantal trappen om bij ons appartement te komen.

Verder ligt het redelijk dicht bij de kroegen (le monde, caz enz).

Neem wel zelf handdoeken mee want 4 per persoon per week is wel een beetje weinig!

Wij hebben ons verder prima vermaakt en zouden er zo weer heen gaan je moet het tenslotte toch zelf gezellig maken!!!!

Tip:reserveer wel een parkeerplaats anders moet je de auto misschien wel helemaal beneden in het dorp neer zetten......

Vorige week naar des Neiges geweest

Wendy
5-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes6

Vorige week naar des Neiges geweest. Prima appartement. Verwarmde skiberging, dus 's ochtends lekkere warme schoenen. Er is geen CV maar wij vonden het warm genoeg binnen. Kroegen lekker dichtbij. Wij hadden een 8 persoons appartement,voor 7 personen.Hield in dat iemand in de woonkamer moest slapen. Maar geen probleem. Vond het een prima appartement!