Zoover
Camping Les Dunes

Camping Les Dunes

7,6

Veel te doen in de omgeving! lekker strand

Kees
1-7-2018

wij zijn net terug van deze camping die geweldig dicht bij het strand ligt! De camping wordt strak geregisseerd, maar er wordt wel onderscheid gemaakt tussen de Franse gasten en de andere gasten. Zo waren er wat jongelui op de camping die het nodig vonden om tot 5 uur in de nacht herrie te maken, wij hebben( en niet als enige) een klacht neergelegd bij de receptie, heeft niet veel geholpen, dat ben ik anders gewend. Wij hebben bij touroperator geboekt, maar deze heeft geen mobil homes op de camping, je kunt dus beter bij de camping zelf boeken, heb je meer keus ook. Bij deze camping moet je er wel rekening mee houden dat 99% Frans is, wij vinden dit geen probleem. Aanrader zijn de Pyreneeën, Villefrance de Conflence is heel leuk en goed aan te rijden, al met al een hele goede vakantie gehad, mobil homes zijn gedateerd en je ziet dat ze oud zijn maar wel netjes.

Gereisd Met partner in juni 2018

Veel geluidsoverlast en slecht contact

Pauline
18-9-2017

Er was veel geluidsoverlast op de camping. Wij sliepen in een fantastische safari tent van touroperator alleen ging het geluid tot soms wel 05.00 uur door. En uitslapen met twee kleine kinderen is geen optie. Dit was best vermoeiend.

Verder hebben wij vanuit Nederland contact proberen te krijgen met de camping omdat wij iets heel belangrijks zijn vergeten, en tot onze spijt, krijgen wij ze niet te pakken. Er is gewoon geen contact mogelijk! Heel frustrerend. Het liefst zou ik terug rijden, maar dit is helaas, niet mogelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Raymond Vos
17-8-2017

Campingplaats geboekt via touroperator.

Waardeloos sanitair, koude douches, afwassen met koud water en vies.

Na klachten bij touroperator werden we doorverwezen naar de receptie en goede waardering door andere gasten.

Campingplaats niet ingericht op een vouwwagen of caravan en midden tussen de stacaravans.

De camping is meer gericht op de verhuur van stacaravans en de vele Fransen.

Zwembad prima en het strand behoudens het grind en keien in de branding ook prima.

Prijs / kwaliteit totaal niet in verhouding.

Het personeel op de camping was wel vriendelijk.

Uiteindelijk zijn we vanwege de vele minpunten maar 2 dagen eerder weggegaan.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

Fam. op vakantie
3-8-2017

De 4/5 sterrencamping is niet ingericht voor kampeerders met een tent of vouwwagen. De tentplaatsen zijn eigenlijk plaatsen voor stacaravans waardoor de stenen er nog liggen. Daarnaast sta je tussen de stacaravans en hoor je continue het geluid van de airco's naast je tent. Het sanitair (1 gebouw) is niet berekend op de capaciteit aan kampeerders, waardoor er te weinig warm water is.

Pluspunten: ligt direkt aan het strand, animatie is Frans maar wel okay. Camping restaurant is eenvoudig maar goed. Als je hier een stacaravan hebt geboekt of wilt boeken is het prima hoor, maar ga niet kamperen in een tent!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Aanrader!

Kathleen
2-7-2017

Camping Les Dunes was voor ons (2 volwassenen en 2 kids) zeer aangenaam! Rustig einde van juni, nooit moeten wachten! Mooie stacaravan gekregen quasi aan het strand.

Alles is er wat er moet zijn: natuur, zon, zee en strand. Paar bars in de directe nabijheid, winkelcentra, enz...

Op paar km afstand strand van Canet voor als het iets drukker mag zijn. Echt een fijne vakantie beleefd!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

Geen tweede keer

Petra groen
13-8-2016

Stacaravans dicht op elkaar. Receptiepersoneel wel heel aardig. Campingwinkel belachelijk duur, lachwekkend gewoon. Strand veel te ver lopen. Zwembad o.k. maar erg kleine ruimte eromheen om te liggen. Gedoucht in openbare ruimte omdat er in stacaravan niet te douchen was. Van ijskoud naar loeiheet, was niet te regelen. In openbare ruimte hing plankje om je spullen op te leggen los, slot had zo 'gewerkt' dat je 2 handen nodig hebt er enigszins beweging in te krijgen. Wifi moest je kopen en alleen inloggen bij de bar, is toch echt niet meer van deze tijd! Snackbar oogt niet fris, prompt dochter 3 dagen ziek volgens ons na het eten van de pizza ( die lauw/koud) was. Al met al.....

Nooit meer.

Anoniem
2-7-2016

Steeds problemen met warm water. Douchen is dus een ramp. Bij aankomst werkte koffiezetapparaat niet en er waren geen ligstoelen aanwezig. Op de receptie spreekt men nauwelijks engels, uiteindelijk is het wel opgelost na handen- en voetenwerk. Er is geen inventarisatielijst aanwezig en wat de schoonmaakkosten zijn, is mij onbekend.

Bij aankomst in de caravan was er nog geen rolletje closetpapier of afwasmiddel aanwezig. Op de meeste campings waar ik ben geweest, lag dit altijd klaar zodat je niet meteen naar de winkel moest vliegen.

Het zwembad ziet er mooi uit, maar men kan vanuit het kinderbadje naar het diepe. Slechts een muurtje vanuit het badje overstappen. Heel gevaarlijk.

Het ergste is de verschrikkelijke harde muziek (house en hardcore) tot midden in de nacht. Iedere avond. Hier lig ik wakker van. Op de camping spreekt niemand engels en er is niets rond de camping te beleven. Er staat een tv in de caravan maar die werkt niet.

Comfortabel zalig!

Katrien
23-8-2015

Wat een vakantie...

Na een lange rit in de wagen toegekomen en eerste wat ik zag was wat teleurstellend, de entree is niet zo uitnodigend maar wat een organisatie en eenmaal je alles begint te verkennen, caravan, domein, strand, zwembad.

Hoedje af.

Dit is een verouderd domein maar wat betreft de stacaravan was splinternieuw en één en al luxe wat je kon hebben.

Wat betreft eetgelegenheid was het prijs/kwaliteit zeker en vast in orde!

Animatie is zeer gering, ze reden rond met wagentje om af te roepen wat er die avond was maar zonder getouwtrek en zeker niet opdringerig!

Voor kinderen is er op het einde van de camping genoeg ruimte om te spelen in een aangelegde (zand)speeltuin.

Naast het domein heb je een winkel waar je de basis benodigdheden kan kopen, wel vrij duur.

Met wagen 5min verder heb je carrefour en dergerlijke,

Voor een gezin met kinderen: Grote aanrader!

Mooie ligging van de accomodaties

Monique
9-8-2015

De stacaravans liggen allemaal apart met soort van privétuintje. Mensen van de receptie zijn zeer vriendelijk, restaurant is in verhouding duur. Animatie is er volop maar bijna alleen in het Frans, er is 1 persoon die een beetje Engels sprak. Zeer Franse camping met in de nabije omgeving weinig te doen. Je bent aangewezen op de auto om de omgeving te ontdekken. Le Bacarès is een leuk plaatsje met een zeer uitgebreide markt.

Mist wow factor, echte Franse camping

Hanse
2-8-2015

Super vriendelijke mensen van de receptie en de service van hen is perfect. Als je van strand houdt en verder niet is het een aan te bevelen camping. Er is weinig te beleven, mensen in restaurant spreken geen Engels. Bijna alles alleen in het Frans (behalve receptie). Klein zwembad. Jammer dat er geen boulevard in de buurt is. Op zich niets mis mee maar mist de WoW factor.