Zoover

8,4

Camping met charme

Nordmark
29-6-2018

Het is een mooi gelegen camping met bijzonder vriendelijke ontvangst. Zeer behulpzaam, nemen de tijd als je iets te vragen hebt. We konden het zwembad en restaurant niet beoordelen omdat we er in de maand mei zijn geweest

Gereisd Met partner in mei 2018

Vreselijk

A v Harskamp
10-9-2012

Wat een desolate camping, duur en in slechte staat, zwembad, toiletten, douches zijn vies en achterstallig onderhoud.

Restaurant straalt totaal geen sfeer uit, plastic stoeltjes en tafeltjes op het terras, t was het, annimatie van een line dance groep die niet eens weet hoe de c d speler werkt.

Personeel rijd te hard over het terein, lekker ontbijt met stofwolken.

Na twee dagen ingepakt en gevlucht, hier nooit en nooit meer, diep triest, geen idee wat mensen hier zoeken.

Voor herhaling vatbaar

Miara
26-8-2012

relaxte camping met van alles een beetje en vooral niet te veel. Je komt er zeker tot rust. Geweldig klimaat. Dit was voor ons de tweede keer en we gaan er zeker volgend jaar weer heen!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

prima camping

familie Miara
14-8-2011

camping met dorpskarakter. prachtige omgeving en prachtige kampeerplekken maar ook mindere plekken. Leuk dat je er kan barbeque op de houtskool barbeque bij het zwembad. geringe maar leuke animatie.

water van douche is lauw evenals afwas water. dan maar een keteltje koken.

Voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

is een echte aanrader!!!!

familie Miara
14-8-2011

Leuke kleinschalige camping met dorps karakter. Natuurlijk zijn er wel wat aandachtspunten, zoals lauwe douche en louw afwas water. Maar de afwasmachine wast wel brandschoon. Het weer is geweldig en de omgeving ook. Prijs is verhoudingsgewijs niet hoog en de antimatie is niet overdone maar wel leuk.

de kinderen mochten pizza bakken en dansen. Vooral zij vonden het erg leuk. Al was het alleen maar omdat ze tot 21.00 sávonds in hun zwemkleding liepen.

Je kon er zelfs op een speciale barbeque met houtskool barbequeen!!

echt geweldig!!!!

matige camping. Bij aankomst direct betalen

Prunel
18-9-2009

camping heeft sinds 2009 nieuwe eigenaars. Bij aankomst (naseizoen) moet nu direct betaald worden.

Gereisd Met partner in september 2009

een goede familie camping

tania descheemaeker
15-6-2009

prettige camping een heel goede keuken met kleine prijzen.

sanitair is dringend aan vervanging toe het is wel proper maar te weinig.

Animatie voor de kinderen in de namiddag s'avonds voor het hele gezin

vele uitstappen in de omterk mogelijk, gorges du verdon, st baumes,cascades de seillon,woendag is het marktdag in st maximin

Gereisd Met vrienden in september 2006
2007

Gewoon een super gezellige camping! Echt ons kent ons, van

Elena
16-7-2007

Gewoon een super gezellige camping! Echt ons kent ons, maar iedereen van buitenaf is er hartstikke welkom!

Gereisd Met partner in juli 2004