Zoover

9,3

Toppertje

Jan Bus
5-10-2019

Gezien de prijs-kwaliteit verhouding is dit hotel een toppertje. Tegen een low-budget prijs krijg je hiervoor veel meer dan je mag verwachten. Het hotel is recent gerenoveerd en zit er fris uit. Eenvoudige kamers, maar goede bedden en goed sanitair. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Ook de lakens worden regelmatig verschoond. Het ontbijt is basic maar verder weinig op aan te merken. Voor de prijs kun je geen uitgebreid ontbijtbuffet verwachten. Extra pluim voor de gastvrijheid en behulpzaamheid van moeder en dochter die dit hotel runnen. Met name Vivienne die de receptie doet is zeer behulpzaam met alles. De ligging is vlak bij het het centrum, maar toch aan een rustige straat. Bushaltes, winkels, restaurants, strand zijn in directe omgeving. Kort aanrader voor een ieder die een goed basic hotel zonder toeters en bellen zoekt.

Gereisd Met partner in september 2019

Top hotel

Sanne
23-7-2019

Rhodian Rose is een perfect verblijf in Faliraki. De eigenaren van het hotel(moeder en dochter) zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn gerenoveerd, mooi zwembad en de ligging van het hotel is prima ten opzichte van het strand en de restaurants. Tegenover het hotel is ook een kleine supermarkt. Het ontbijt is niet mega uitgebreid maar voor de prijs prima. Wij vonden het een fijn verblijf bij Rhodian Rose.

Gereisd Met vrienden in juli 2019

hartverwarmend

Margo
15-11-2018

We waren hier voor het 2e jaar en het voelde als thuiskomen. Volgend jaar gaan we weer. Moeten alleen nog even een datum prikken.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Supertje

Echtpaar
23-9-2017

Rhodian Rose is een familiehotel, gezellig en kleinschalig maar met een heerlijk groot zwembad en voldoende bedjes en parasols.

Vivienne en haar moeder Ceva doen er alles aan om het je naar het zin te maken.

De kamers zijn eenvoudig maar het is schoon ( Iedere dag schone handdoeken). De bedden zijn prima.

Er is een groot balkon en er is een lift. Airco apart betalen.

Er zijn een flink aantal kamers gerenoveerd en de rest is komende winter aan de beurt.

Het ontbijt is eenvoudig maar meer dan voldoende, je kunt vragen om bruin brood.

Griekse yoghurt, fruit, brood, kaas, ham, worstjes, eieren gebakken en gekookt, jam, perzikstukjes, cereals, melk, koffie en thee.

Heb je half pension dan krijg je 's avonds een Griekse maaltijd maar er is geen keuze.

Het hotel is rustig en ligt net buiten het gezellige Faliraki, het zandstrand is dichtbij op een minuut of 8 lopen.

Stefano's is de dichts bijzijnde strandtent en erg gezellig.

Faliraki heeft allerlei winkeltjes en restaurantjes. Met een kleine 10 minuten ben je in de drukke barstraat maar op de hoek bij Rhodian rose, in het restaurant van het Orion hotel kun je ook heerlijk eten en zijn ze vriendelijk en gastvrij.

Er is ook een super Chinees restaurant, de Golden wok of gewoon bij de overburen een heerlijke baguette tonijn halen, alles is mogelijk, in de buurt of verder weg, we hebben in de bar straat ook heerlijke gebraden kip gegeten als special van de Jamaica Bar op woensdag en donderdag.

Bij de Garden hebben we tot 2 x toe koud eten gehad en was het hurry up met eten, geen aanrader wat ons betreft.

De boot verttekt vanaf het strand. Er is op Rhodos genoeg te doen en te zien, strand of zwembad, bus en boot en eventueel een auto huren.

We hebben een super vakantie gehad.

Gezellig kleinschalig hotel

Francie
2-7-2017

Eenvoudig, kleinschalig hotel met 42 kamers. Wordt gerund door moeder Sevva en dochter Vivian die alles doen om het hun gasten naar de zin te maken. In verhouding groot zwembad met voldoende bedjes en parasols. Ligging 5 minuten van het centrum van Faliraki en 8 minuten van het centrum. Supermarktje tegenover het hotel. Eten eenvoudig. Door het kleinschalige karakter ken je snel de andere gasten en maak je makkelijk contact. Van de 42 kamers zijn er nu 19 mooi gerenoveerd, de overige kamers worden de komende winter(s) aangepakt. De oude kamers zijn voldoende ingericht, maar het meubilair stamt uit de begintijd van het hotel. Ons heeft dat niet gestoord. De kamers aan de voorzijde kijken uit op het zwembad. Aan de achterzijde kijk je tegen andere gebouwen aan. Groot balkon.

prijs / kwaliteit oke !

Peter
1-7-2017

De ligging is op loopafstand van strand en centrum (7/10 minuten).rustig gelegen.

ontbijt is eenvoudig maar compleet,helaas alleen wit brood maar op verzoek ook bruin te krijgen.Moeder en dochter doen hun uiterste best om het u naar uw zin te maken.

Gereisd Met partner in juni 2017

na vier keer blijft dit een geweldige plek

dorin
23-9-2016

Rhodian Rose (voorheen Royal Rose) is een gezellig kleinschalig familyhotel. Vivienne en haar moeder doen er alles aan om het naar het zin te maken. Niets is teveel. De kamers zijn eenvoudig maar het is schoon ( Iedere schone handdoeken). Het ontbijt en diner is eenvoudig. Neem je incl diner dan krijg je een griekse maaltijd maar er is geen keuze. is Het hotel is rustig en ligt aan de rand van het gezellige Faliraki en het zandstrand is dichtbij. In Faliraki vind je allerlei winkeltjes en restaurantjes. Onze favoriet is taverne Manolis even buiten het centrum van faliraki. Je kunt er heerlijk eten maar het is druk en Reserveren is echt de moeite waard. Je kunt met de bus of de taxi boot naar Rhodos stad (7,50 enkeltje) of Lindos stad.de boot verttekt vanaf het strand. Het advies is om aan het einde van de dag te gaan anders is het te warm. Snorkel liefhebbers kunnen naar Oases beach, een prachtige en gezellige baai en is bereikbaar met de bus.

Beste plek op Rhodos

Robin Stolk
14-7-2015

Zeer vriendelijke mensen die je met alles willen helpen.

locatie is super! Overal dichtbij en net ver genoeg om geen overlast te hebben. 2 minuten lopen naar de stad en 5 naar het strand. Eten en accomodatie zijn prima! Al met al een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2015

Heerlijke vakantie

Marjolijn
21-12-2013

Mooi kleinschalig appartementencomplex dat gerund wordt door een ontzettend lieve familie. Prachtig zwembad met een prima bar. Met vijf minuutjes ben je in het centrum van Faliraki. Absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2013

Super!

Stijn van Merkestein
21-8-2013

Samen met mijn vriendin 2 weken in dit appartement gezeten en een super tijd gehad. De familie die het runt is heel aardig, alles is zeer netjes en schoon, het zwembad is heerlijk en het is gunstig gelegen. Het strand is ongeveer 5 minuutjes lopen, net als Faliraki zelf.

We hadden bij het boeken een voorkeur aangegeven voor een appartement met uitzicht op het zwembad en het liefst niet op de begane grond. De eerste nacht was dit helaas nog niet mogelijk maar toen kregen we inderdaad een appartement die aan onze voorkeur voldeed, top!

Kortom, een schoon en net appartement, waar je ook prima kunt eten, met een lekker zwembad en een goede ligging. En ideaal voor iedereen, er waren gezinnen, stelletjes en groepen vrienden.