Zoover

9,5

Fantastisch!

Luuk
18-9-2015

Superleuk kleinschalig zeer schoon hotel/appartementencomplex met mooi zwembad en tuinen.Ook villa Margharita behoort bij dit complex,slechts gescheiden van een tuin.

Zeer rustig gelegen,en op loopafstand 700 meter naar Casteletto.Hier vindt je naast een goede ijssalon een 8 tal goede restaurants en een 2 tal mini markets.Op 1 km zit een Conad Supermarkt.Het hotel heeft geen restaurant.De uitbater Valerio en zijn gezin doen er alles aan om het je naar de zin te maken,en zijn erg vriendenlijk en gemoedelijk.

Wij hadden een appartement op de 1e etage,deze zijn ruim 40m2 en zeer netjes.Uit eten doe je in het dorpje incluus drinken rond de 12 euro.

Ik hoop dat ik hier ooit eens weer terecht kom,echt helemaal top!

Dit jaar weer

Maarten
15-1-2009

We zijn vorig jaar voor het eerst naar residence rosmari geweest. We hebben het hier super naar onze zin gehad.

Meteen vanuit je appartement kan je het zwembad inlopen, aan de overkant van de drukke straat zit je meteen aan het gardameer.

Wat wij fijn vonden was dat je zowel Nederlandse tv hebt (BVN) als een wifi verbinding. Vanuit het appartement kan je lopend naar oa naar Brenzone of de bergen in.

Het enige wat wij jammer vonden was dat je op het terras vrij weinig privacy hebt maar met een paar handdoeken over het hek is dat redelijk opgelost. Ook is het behoorlijk ver rijden (45min) naar de grote winkelcentra

Maarten